Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie jeździ na LPG, na PB też kuleje

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 mar 2011, 08:36

adamoas pisze:Wczoraj po południu zrobiłem wymianę świec , silnik na pb chodzi bez problemu , jest moc i ładnie cyka :) niestety z gazem był dalej problem , ...
Wiesz, nie lubię kogoś oceniać nie znając go i wogóle ale jak tak czytam o tym Twoim gazowniku to mam nieodparte wrażenie że to jednak straszny tandeciarz jest...
albo instalka w Twoim aucie to nie jeden żywy choć trochę chory organizm ale jakiś zlepek przypadkowych elementów połączonych na "pająka" chociaż jak gazownik wie co z czym się je to naprawi każdy badziew... ewentualnie wytnie "pająka" i zrobi większość od początku...
instalacja gazowa to wbrew pozorom dosyć prosta konstrukcja i składająca się z pewnej skończonej liczby elementów - jeżeli ktoś się zna na zasadach jej działania to ogarnięcie tego nie jest kosmicznie trudne (co udowadniają zresztą niektórzy koledzy z forum którzy zawodowo nie zajmują się wcale montowaniem LPG a jednak kupują sobie interfejsy i samo poprawiają po gazownikach aby auto jeździło poprawnie).

Borykasz się z tym już od jakiegoś czasu i jeżeli auto na benzynie chodzi bez problemu to droga to uruchomienia na nim LPG jest otwarta - jeżeli ten "fachowiec" sobie nie radzi to polecam zmianę... i to jak najszybciej bo bezmyślne zabawy z mieszanką paliwową i zapłonem w niektórych przypadkach mogą doprowadzić do innych usterek za które ów gazownik pewnie nie weźmie odpowiedzialności :evil:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 13 mar 2011, 10:03

Ten przewód idzie prawdopodobnie do zbiorniczka w błotniku za zbiorniczkiem płynu do wspomagania(chyba jest od oparów Pb lub jakiś akumulator ciśnienia) może iśc do gruszki tempomatu(jak niedziała) lub do gruszki klapek kolektora.

Jeśli jest problem z Lpg to może do Mapsensora lub trójnika który sie znajduje.

Pozatym masz problem z odpowietrzeniem reduktora, jest albo zbyt wysoko lub zle wpiety w obieg wody. Dlatego prawdopodobnie przełacza Ci na Pb i wypadają zapłony bo gaz zamarza i niema iskry.
Jesli gazownik podłaczył sie tylko na postoju aby zdiagnozować problem i powiedział ze jest Oki to partacz z niego albo ma wiecej do ukrycia niż Ci sie wydaje.

Powinien zrobić jazde próbna z tobą za sterami a on z laptopem.

Awatar użytkownika
adamoas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 70
Rejestracja: 16 sie 2010, 17:01
Lokalizacja: Mazury

Post autor: adamoas » 13 mar 2011, 10:33

będę tam we wtorek i przekażę mu parę cennych uwag , dzięki bardzo.

[ Dodano: 2011-03-19, 09:11 ]
A więc tak : przewód włożyłem na swoje miejsce , pod reflektorem znalazłem drugi koniec przewodu , podpatrzyłem u kolegi w a8 jak i gdzie to idzie. :) Co do gazu to jeżdżę teraz na PB bo komputer od gazu został wysłany do naprawy a na zamianę drugiego nie ma ,. Stag nie dawał nic na 4 cylinder , po przełożeniu na inne cylindry kabla- też działo się to samo , więc stwierdzono że tylko serwis komputera tu pomoże , może za tydzień wróci z naprawy , zobaczę co to pomoże ;(
Na benzynie autko jeździ rewelacyjnie, i bez wymienionych świec jeszcze.
Pozdrawiam.
Napisze jak zamontuje staga.
Audi A8 D2 4,2 PB + LPG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl