dla zwolennikow S8
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Moim zdaniem Mercedesa skrzynia szybciej zmienia biegi no i sam start , W12 ma lepszą charakterystykę momentu przy niższych obrotach niż V10 , Tak mi się wydaje .and808 pisze: jesli producenci podaja, ze przyspieszenie jest to samo ...
[ Dodano: 2011-03-12, 22:33 ]
Obróciłby kamere do tyłu , chyba nie prowadził i nie filmował jednocześnie , no chyba że faktycznie było to ustawione .123mielony pisze:Czyli jak by S8 było pierwsze to co by filmowa
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
sluchajcie,
uwazam, ze nie jest istotne, czy ma turbine, czy nie ma turbiny, czy szybciej zmienia biegi, czy ML ma wyzszy moment. prawda wg mnie jest inna: audi w segmencie samochodw luksusowych nie ma limuzyny o sportowych osiagach (patrz mercedesc s65 amg, lub nawet s63 amg) i musi nadrabiać miną. okazuje sie, że nie tylką miną, ale i naciąganymi osiągami. jeśli jeszcze dodac fakt, ze wszystkie silniki v10 produkowane sa na masowo Slowacji, a silniki amg w Niemczech i w dodatku recznie. to wnioski nasuwaja sie same.
uwazam, ze nie jest istotne, czy ma turbine, czy nie ma turbiny, czy szybciej zmienia biegi, czy ML ma wyzszy moment. prawda wg mnie jest inna: audi w segmencie samochodw luksusowych nie ma limuzyny o sportowych osiagach (patrz mercedesc s65 amg, lub nawet s63 amg) i musi nadrabiać miną. okazuje sie, że nie tylką miną, ale i naciąganymi osiągami. jeśli jeszcze dodac fakt, ze wszystkie silniki v10 produkowane sa na masowo Slowacji, a silniki amg w Niemczech i w dodatku recznie. to wnioski nasuwaja sie same.
Mietki AMG to już nie są auta prosto z fabryki mercedesa tylko już auta tuningowane i produkowane w odrębnej manufakturze.and808 pisze:audi w segmencie samochodw luksusowych nie ma limuzyny o sportowych osiagach (patrz mercedesc s65 amg, lub nawet s63 amg)
Silniki AMG nie są raczej produkowane ręcznie. Są to silniki rodem z mercedesa i tylko rozbierane, rozwiercane i składane przez AMG. Jeśli chcesz porównywać auta takie jak Mercedes AMG to postaw przy nim dla przykładu Audi RS6 MTM. W końcu to też nadworny tuner Audi. Jeśli chcesz porównywać Audi S8 to do niego trzeba by było postawić Mercedesa S500 czy S600 i ciekawe jak wtedy wyszło by porównanie.and808 pisze:a silniki amg w Niemczech i w dodatku recznie.
Mercedes S500;
Silnik
pojemność skokowa: 5461 ccm
moc: 388
moment obr.: 530 Nm
układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 8
średnica x skok tłoka: 98.00mm x 90.50mm
typ: DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania: 10.70:1
Osiągi
przyspieszenie 0-100 km/h: 5.40 s
elastyczność 80-120 km/h: brak danych
prędkość maksymalna: 250 km/h
stosunek mocy do masy: 0.186 KM/kg
Zawieszenie
położenie silnika: przód
ustawienie silnika: podłużnie
napęd: 4x4
średnica zawracania: brak danych
hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , wspomaganie, ABS
skrzynia biegów: liczba biegów: 7, skrzynia biegów: automatyczna
Mercedes S600;
Silnik
pojemność skokowa: 5514 ccm
moc: 517
moment obr.: 830 Nm
układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 12
średnica x skok tłoka: 82.00mm x 87.00mm
typ: SOHC - wałek rozrządu w głowicy - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
stopień sprężania: 9.00:1
Osiągi
przyspieszenie 0-100 km/h: 4.50 s
elastyczność 80-120 km/h: brak danych
prędkość maksymalna: 250 km/h
stosunek mocy do masy: 0.234 KM/kg
Zawieszenie
położenie silnika: przód
ustawienie silnika: podłużnie
napęd: na koła tylne
średnica zawracania: brak danych
hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , wspomaganie, ABS
skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: automatyczna
Audi S8;
Silnik
rodzaj silnika benzyna
pojemność silnika (cm3) 5204
układ/ilość cylindrów w układzie "V" / 10
moc silnika (kW/KM) 450 KM przy 7000
max moment obrotowy (Nm) 540 Nm przy 3500
stopień sprężania
wtrysk paliwa Bezpośredni Benzyna
ilość zaworów na cylinder
turbo
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 250
przyspieszenie (0-100km/h) 5,1
Hamulce
hamulce - przód
hamulce - tył
Dążenie do doskonałości.
daro72,
trcohe zle cytujesz:
te wszystkie osiagi sa nieistotne. ja pisze o rozmijaniu sie jednego z producentow z rzeczywistoscia.
ostatnia uwaga: mtm nie jest nadwornym tunerem audi. mozna ja porownac z carlsson lub lorniser.
trcohe zle cytujesz:
tu nie ma turbo.daro72 pisze:...Audi S8;
Silnik
rodzaj silnika benzyna
pojemność silnika (cm3) 5204
układ/ilość cylindrów w układzie "V" / 10
moc silnika (kW/KM) 450 KM przy 7000
max moment obrotowy (Nm) 540 Nm przy 3500
stopień sprężania
wtrysk paliwa Bezpośredni Benzyna
ilość zaworów na cylinder
turbo
....
te wszystkie osiagi sa nieistotne. ja pisze o rozmijaniu sie jednego z producentow z rzeczywistoscia.
ostatnia uwaga: mtm nie jest nadwornym tunerem audi. mozna ja porownac z carlsson lub lorniser.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 11:25 przez and808, łącznie zmieniany 1 raz.
daro72 ja myślałem ze seria to zwykła a8 i tu trzeba by ją równać z s500, a s8 to już wzmocniona przez fabrykę w audi taka niby właśnie amg tylko że audikowe hehe.
jak pisałem wcześniej s500 w220 raczej zjada moje s8 ale to jeszcze się zobaczy , więc trzeba by sprawdzić jak lata nowe s8 vs s500 bo do amg to widać jakie jest porównanie ;].
jak pisałem wcześniej s500 w220 raczej zjada moje s8 ale to jeszcze się zobaczy , więc trzeba by sprawdzić jak lata nowe s8 vs s500 bo do amg to widać jakie jest porównanie ;].
Kojot porównaj sobie silniki tych 2 aut , S500 ponad 5 litrów a audi ponad 1 litr mniej , Ty powinieneś startować do S400 , a S600 w12 to można porównywać ż A8 W12 .kojot1 pisze:wcześniej s500 w220 raczej zjada moje s8
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ja jestem tego samego zdania ;-) Popieram :mrgreen: :mrgreen:kojot1 pisze: jak nie dam rady normalnie to zepchne go z drogi haha
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.