części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 02 3.3TDI ] Maglownica do wymiany - co robić?

sławek 36
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:34
Lokalizacja: czempiń wielkopolska

[D2 02 3.3TDI ] Maglownica do wymiany - co robić?

Post autor: sławek 36 » 11 mar 2011, 21:05

witam kolegów mam pytanie odnośnie maglownicy czy w a8 benzynach i dieslach po lifcie występuje jednakowa maglownica czy się czymś różnią bo mam okazję kupić do swojej używkę ale od s8 i nie wiem czy będzie pasować ewentualnie ktoś może regenerował swoją i może polecić jakiś warsztat z góry dzięki za info




sławek 36 poprawiłem tytuł Twojego wątku - [tagów] nie wpisujemy już "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 22:08 przez sławek 36, łącznie zmieniany 1 raz.
pawlik 36

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 12 mar 2011, 10:53

Kolego z ETKI wychodzi że takie same,tyle ze są dwa rodzaje
Z servotronikiem to 4D2 422 052 G
Z wewnętrznym przegubem to 4D1 422 052 F
obstawiam że u Ciebie jest ta pierwsza.

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 13 mar 2011, 11:38

Z tego co wiem to jest jedyna roznica, a co ciekawe jak wczolgalem sie pod auto i po 30 min kombiniowania udalo mie sie zrobic zdjecie tabliczki z nr. i znalazlem taka sama na Allegro z powypadka , zamowilem przyszla i okazalo sie ze byla wyjeta z A6 :-D a pasowala idealnie do A8 2.8 1996 oczywiscie ;-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 mar 2011, 11:56

sławek 36 magiel leży i czeka, jak coś to pisz lub dzwoń - jakoś się dogadamy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 14 mar 2011, 08:26

FOSSposzło na PW, czy już nie aktualne?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 mar 2011, 08:42

123mielony pisze:FOSSposzło na PW, czy już nie aktualne?
Aktualne tylko daję chwilę czasu koledze sławek 36 bo On wcześniej o to pytał...
odpiszę na PW oczywiście.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 14 mar 2011, 09:10

OK.
To grzecznie czekam na odpowiedz.

przemoR888
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 313
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
Lokalizacja: wielkopolska/ Piła

Post autor: przemoR888 » 14 mar 2011, 20:16

ja regenerowałem moją przekładnie w firmie z łodzi na ulicy wodnej.
regeneracja była wykonana rok temu i nadal wszystko ok. (moja przekładnia ciekła, ale obojętnie co by nie było to naprawią) koszt regeneracji to 450zł o ile dobrze pamiętam, wysyłałem tam już dość sporo przekładni z audi, vw i innych i wszystko odbywało się szybko i co najważniejsze nie było żadnych problemów.
P.S. nie pracuję u nich :-P :mrgreen:
po prostu jestem zadowolony z usługi a to chyba dla nich najlepsza reklama

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 14 mar 2011, 20:54

Dzięki za info.
Moja przekładnia nie cieknie tylko puka stuka co mnie doprowadza do szewskiej pasji :/
Z tym regenerowaniem to różnie mówią,jedni zadowoleni jak np.Ty a drudzy psy wieszają że kaska w błoto wyrzucona.

sławek 36
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:34
Lokalizacja: czempiń wielkopolska

Post autor: sławek 36 » 15 mar 2011, 18:34

u mnie dokładnie taka sama sytuacja jak u kolegi 123mielony nie cieknie tylko stuka puka od strony kierowcy i cholera mnie bieże :/ bo myślałem że to któryś z górnych wahaczy i kupiłem oba a tu padaka i dodatkowe problemy bo już nawet nie chodzi o te kilka setek ale żeby nie trafić na bubel bo i tak po jakimś czasie trzeba będzie swoją zregenerować na te używane w większości dają gwarancję rozruchową ale kto tam ich wie za podwójną wymianę nikt kasy nie zwróci :/ :/ o straconym czasie to nawet nie wspomnę :mrgreen: po rozmowie z kolegą Foss jestem jakby spokojniejszy :mrgreen: :mrgreen:
pawlik 36

artekk

Post autor: artekk » 19 mar 2011, 17:57

Czy ktoś z kolegów próbował doraźnie kasować luz na maglownicy? Która śruba do tego służy?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 19 mar 2011, 18:25

Generalnie opinia jest taka że w A8 nie da się skasować luzu w przekładni,ale tak jak Ci pisałem ten mechanior twierdzi ze się da.

artekk

Post autor: artekk » 20 mar 2011, 22:59

Chyba można kasować luz na maglu w A8 :) Nie mam nasadki 18 bo już bym pod autem leżał.

Power steering gear, adjusting
Note:
Two mechanics are required to perform adjustment. Adjust with engine switched off.
- Raise vehicle on hoist.

- Wheels in straight-ahead position.

- By turning the steering wheel to and fro (about 30 to center axis) a knocking noise will be heard if there is excessive play.


- The second mechanic should carefully turn the adjustment screw (arrow) until the rattling noise can no longer be heard inside the vehicle.
- Carry out a road test.
- Make sure that when maneuvering or negotiating corners the steering self-centers without sticking, re-adjust if necessary.


Obrazek

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 20 mar 2011, 23:58

artekk, a mógł byś to na polski :mrgreen:

artekk

Post autor: artekk » 21 mar 2011, 10:40

Mniej więcej tak to idzie :
Potrzebne są dwie osoby. Podnieść samochód na podnośniku, silnik wyłączony, koła na wprost. Jedna osoba kręci kierownicą w obie strony o ok. 30 stopni, jeśli będzie słyszalne stukanie, to luz jest za duży. Druga osoba z czuciem kręci śrubą oznaczoną strzałką, aż stukanie przestanie być słyszalne w kabinie. Następnie należy wykonać jazdę próbną, jeśli podczas manewrowania i skręcania kierownica nie wraca do położenia środkowego - skorygować ustawienie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl