[D2 02 3.3TDI ] Maglownica do wymiany - co robić?
[D2 02 3.3TDI ] Maglownica do wymiany - co robić?
witam kolegów mam pytanie odnośnie maglownicy czy w a8 benzynach i dieslach po lifcie występuje jednakowa maglownica czy się czymś różnią bo mam okazję kupić do swojej używkę ale od s8 i nie wiem czy będzie pasować ewentualnie ktoś może regenerował swoją i może polecić jakiś warsztat z góry dzięki za info
sławek 36 poprawiłem tytuł Twojego wątku - [tagów] nie wpisujemy już "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Pozdrawiam, FOSS
sławek 36 poprawiłem tytuł Twojego wątku - [tagów] nie wpisujemy już "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 22:08 przez sławek 36, łącznie zmieniany 1 raz.
pawlik 36
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Saberek
- Forum Audi A8
- Posty: 185
- Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
- Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada
Z tego co wiem to jest jedyna roznica, a co ciekawe jak wczolgalem sie pod auto i po 30 min kombiniowania udalo mie sie zrobic zdjecie tabliczki z nr. i znalazlem taka sama na Allegro z powypadka , zamowilem przyszla i okazalo sie ze byla wyjeta z A6 :-D a pasowala idealnie do A8 2.8 1996 oczywiscie ;-)
sławek 36 magiel leży i czeka, jak coś to pisz lub dzwoń - jakoś się dogadamy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Aktualne tylko daję chwilę czasu koledze sławek 36 bo On wcześniej o to pytał...123mielony pisze:FOSSposzło na PW, czy już nie aktualne?
odpiszę na PW oczywiście.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
ja regenerowałem moją przekładnie w firmie z łodzi na ulicy wodnej.
regeneracja była wykonana rok temu i nadal wszystko ok. (moja przekładnia ciekła, ale obojętnie co by nie było to naprawią) koszt regeneracji to 450zł o ile dobrze pamiętam, wysyłałem tam już dość sporo przekładni z audi, vw i innych i wszystko odbywało się szybko i co najważniejsze nie było żadnych problemów.
P.S. nie pracuję u nich :-P :mrgreen:
po prostu jestem zadowolony z usługi a to chyba dla nich najlepsza reklama
regeneracja była wykonana rok temu i nadal wszystko ok. (moja przekładnia ciekła, ale obojętnie co by nie było to naprawią) koszt regeneracji to 450zł o ile dobrze pamiętam, wysyłałem tam już dość sporo przekładni z audi, vw i innych i wszystko odbywało się szybko i co najważniejsze nie było żadnych problemów.
P.S. nie pracuję u nich :-P :mrgreen:
po prostu jestem zadowolony z usługi a to chyba dla nich najlepsza reklama
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
u mnie dokładnie taka sama sytuacja jak u kolegi 123mielony nie cieknie tylko stuka puka od strony kierowcy i cholera mnie bieże bo myślałem że to któryś z górnych wahaczy i kupiłem oba a tu padaka i dodatkowe problemy bo już nawet nie chodzi o te kilka setek ale żeby nie trafić na bubel bo i tak po jakimś czasie trzeba będzie swoją zregenerować na te używane w większości dają gwarancję rozruchową ale kto tam ich wie za podwójną wymianę nikt kasy nie zwróci o straconym czasie to nawet nie wspomnę :mrgreen: po rozmowie z kolegą Foss jestem jakby spokojniejszy :mrgreen: :mrgreen:
pawlik 36
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Chyba można kasować luz na maglu w A8 Nie mam nasadki 18 bo już bym pod autem leżał.
Power steering gear, adjusting
Note:
Two mechanics are required to perform adjustment. Adjust with engine switched off.
- Raise vehicle on hoist.
- Wheels in straight-ahead position.
- By turning the steering wheel to and fro (about 30 to center axis) a knocking noise will be heard if there is excessive play.
- The second mechanic should carefully turn the adjustment screw (arrow) until the rattling noise can no longer be heard inside the vehicle.
- Carry out a road test.
- Make sure that when maneuvering or negotiating corners the steering self-centers without sticking, re-adjust if necessary.
Power steering gear, adjusting
Note:
Two mechanics are required to perform adjustment. Adjust with engine switched off.
- Raise vehicle on hoist.
- Wheels in straight-ahead position.
- By turning the steering wheel to and fro (about 30 to center axis) a knocking noise will be heard if there is excessive play.
- The second mechanic should carefully turn the adjustment screw (arrow) until the rattling noise can no longer be heard inside the vehicle.
- Carry out a road test.
- Make sure that when maneuvering or negotiating corners the steering self-centers without sticking, re-adjust if necessary.
artekk, a mógł byś to na polski :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Mniej więcej tak to idzie :
Potrzebne są dwie osoby. Podnieść samochód na podnośniku, silnik wyłączony, koła na wprost. Jedna osoba kręci kierownicą w obie strony o ok. 30 stopni, jeśli będzie słyszalne stukanie, to luz jest za duży. Druga osoba z czuciem kręci śrubą oznaczoną strzałką, aż stukanie przestanie być słyszalne w kabinie. Następnie należy wykonać jazdę próbną, jeśli podczas manewrowania i skręcania kierownica nie wraca do położenia środkowego - skorygować ustawienie.
Potrzebne są dwie osoby. Podnieść samochód na podnośniku, silnik wyłączony, koła na wprost. Jedna osoba kręci kierownicą w obie strony o ok. 30 stopni, jeśli będzie słyszalne stukanie, to luz jest za duży. Druga osoba z czuciem kręci śrubą oznaczoną strzałką, aż stukanie przestanie być słyszalne w kabinie. Następnie należy wykonać jazdę próbną, jeśli podczas manewrowania i skręcania kierownica nie wraca do położenia środkowego - skorygować ustawienie.