[S8 D2 99 LPG] Pompa wspomagania zaczęła kuleć
[S8 D2 99 LPG] Pompa wspomagania zaczęła kuleć
Witam,
od dwóch dni zauważyłem większy opór na kierownicy przy manewrowaniu parking itp. problem znika jak obroty silnika są większe a czasem wcale go nie ma...
godziny pompy są policzone czy jest jakaś inna diagnoza?
pozdrawiam
od dwóch dni zauważyłem większy opór na kierownicy przy manewrowaniu parking itp. problem znika jak obroty silnika są większe a czasem wcale go nie ma...
godziny pompy są policzone czy jest jakaś inna diagnoza?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 14:27 przez lunizS8, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdz olej czy go masz jak mało to dolej wydaje mi sie że pompa raczej by wyła albo coś w tym stylu jakby sie coś z nią działo niedobrego i efekt bylby stały może byc wina oleju albo listwy popatrz czy nie masz gdzieś wycieku jakiegos..
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
no własnie już szukałem wstępnie i są nawet nowe po 200zł, ale pierwsze skojarzenie - pochodzi tyle ile jest wartalabul82 pisze:GDYBYS MIAŁ ZAMIAR WYMINIAĆ POMPĘ WSPOMAGANIA TO RADZE SZUKAC UŻYWANEJ NA ALLEGRO ORYGINALNEJ BO JA WSTAWIŁEM JAKIS ZAMIENNIK ZA 300 ZŁ I BYŁA MASAKRA. NIE POLECAM!
[ Dodano: 2011-03-19, 09:36 ]
A MIAŁEM TO SAMO W TYM SAMYM ROCZNIKU CO TY D2 1999 PO LIFCIE
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
lunizS8 a może servotronic poległ,bo jak by to była pompa to tak jak kolega nynek16 pisał że pompa jak ma za słabe ciśnienie to zaczyna wyć.Co do tego zaworu servotronic to bardzo często się zdarza że coś z zasilaniem nie domaga np.przełamany przewód i nie działa.Trochę lipa bo żeby to sprawdzić to trzeba wyjąć całą przekładnię niestety, a to nie jest takie proste :-( .
hmm no właśnie lipa jeżeli to będzie servo, ale muszę to jeszcze dokładnie zdiagnozować123mielony pisze:lunizS8 a może servotronic poległ,bo jak by to była pompa to tak jak kolega nynek16 pisał że pompa jak ma za słabe ciśnienie to zaczyna wyć.Co do tego zaworu servotronic to bardzo często się zdarza że coś z zasilaniem nie domaga np.przełamany przewód i nie działa.Trochę lipa bo żeby to sprawdzić to trzeba wyjąć całą przekładnię niestety, a to nie jest takie proste :-( .
Dwa tyg.temu wymieniałem pompę paliwa i to niedomaganie wspomagania zaczęło się krótko po tym
123mielony nie idzie się dostać do modułu bez wyciągania całej przekładni?
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
To u mnie chyba robi się to samo. Też mam servotronic i w weekend przy ostrym kręceniu zauważyłem, że wspomaganie zaczyna niedomagać tak jakby przestawało działać i ciężko kręci się kierownicą. Jak kręcę wolno lub dodam gazu idzie lżej. Nie wiem czy to pompa wspomagania czy servo? Nie wymieniałem jeszcze płynu wspomagania a autko mam już dwa lata więc nie wiem od czego zacząć :?:
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
No tak też myślałem że najprościej zacząć od płynu. W bagażniku leży już FEBI 06162 i czeka na wymianę. Kupiłem więcej z myślą o przepłukaniu układu zobaczymy jakie będą efekty.
Tak na marginesie zauważyłem że mam delikatny luz na maglu, dostać się do śruby regulującej luz to chyba graniczy z cudem, bynajmniej tak mi się wydaje. Może robił już to ktoś i podpowie jak zabrać się do tego. Objaw chyba dobrze zdiagnozowałem bo jak ruszam szybko prawo lewo, krótkie ruchy to słyszę stuki.
Tak na marginesie zauważyłem że mam delikatny luz na maglu, dostać się do śruby regulującej luz to chyba graniczy z cudem, bynajmniej tak mi się wydaje. Może robił już to ktoś i podpowie jak zabrać się do tego. Objaw chyba dobrze zdiagnozowałem bo jak ruszam szybko prawo lewo, krótkie ruchy to słyszę stuki.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj