Time Bandit by FOSS :D
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
FOSS dziekuje za opinie poszperam w necie poczytam to i owo o tych silnikach moze bedzie benzyna 2.4 z gazem zobaczymy a co do opinii kolegi ponizej diesel z 21wieku nie "klekocze" mialem BMW 525D na common railu i nie "klekotał" to nie TDS na pompo wtryskiwaczach i nie golf 1 z 74r:)
nowe diesle maja bardzo fajna kulture pracy i powiem szczerze ze tylko cos tego typu jak filtr czastek stałych moze mnie zahamowac przed kupnem diesla bowiem robie krotkie przebiegi po miescie
a 8 litrow ropy czy tezz 17 gazu to wsumie te same koszta tylko nie mowcie mi ze 4.2 V8 spai 17 litrow gazu bo moje 2.8 tyle pali wiec bedzie napewno grubo wiecej
nowe diesle maja bardzo fajna kulture pracy i powiem szczerze ze tylko cos tego typu jak filtr czastek stałych moze mnie zahamowac przed kupnem diesla bowiem robie krotkie przebiegi po miescie
a 8 litrow ropy czy tezz 17 gazu to wsumie te same koszta tylko nie mowcie mi ze 4.2 V8 spai 17 litrow gazu bo moje 2.8 tyle pali wiec bedzie napewno grubo wiecej
zanjac, w sprawie zawieszenia, to nie jestem przekonany, ze masz racje.
samochody D2 maja juz swoje lata i stawiam teze, ze znakomita wiekszosc z nich ma zawieszenie "nie trzymajace" zadnych parametrow. z kolei D3 ma dwa rodzaje zawieszenia pneumatycznego: zwykle i sportowe. oba z nich posiadaja tryb "dynamic", gdzie zawieszenie jest utwardzane oraz dodatkowo obnizane przy duzych predkosciach. niestety nie jezdzilem nigdy S2 D2 jednak jezdze D3 i musze powidziec, ze na polskich drogach tryb dynamic na kolach 20 cali nie jest do konca wlasciwy.
[ Dodano: 2011-03-19, 22:44 ]
repsol,
silnik o kotrym piszesz, akurat klekocze.
samochody D2 maja juz swoje lata i stawiam teze, ze znakomita wiekszosc z nich ma zawieszenie "nie trzymajace" zadnych parametrow. z kolei D3 ma dwa rodzaje zawieszenia pneumatycznego: zwykle i sportowe. oba z nich posiadaja tryb "dynamic", gdzie zawieszenie jest utwardzane oraz dodatkowo obnizane przy duzych predkosciach. niestety nie jezdzilem nigdy S2 D2 jednak jezdze D3 i musze powidziec, ze na polskich drogach tryb dynamic na kolach 20 cali nie jest do konca wlasciwy.
[ Dodano: 2011-03-19, 22:44 ]
repsol,
silnik o kotrym piszesz, akurat klekocze.
to sa moje odczucia , oba te samochody porównałem organoleptycznie , miałem S8 D2 po lifcie 2001r a użytkuję D3...............tak więc sam rozumiesz ,że to moje po prostu doświadczenie a nie zasłyszane 8-)and808 pisze:zanjac, w sprawie zawieszenia, to nie jestem przekonany, ze masz racje
[ Dodano: 2011-03-20, 12:25 ]
polecam w taki razie 19 cali..........jak książka pisze 255/45/19 i wszystko jest OK.and808 pisze:jednak jezdze D3 i musze powidziec, ze na polskich drogach tryb dynamic na kolach 20 cali nie jest do konca wlasciwy.
Na zdjęciu właśnie ta 19-stka w pozycji dynamic ;-) szczerze mówiąc nic nadzwyczajnego :-/ .
[ Dodano: 2011-03-20, 12:27 ]
no tak , chyba FOSS czeka na dobrą pogodę , pod zdjęcia........albo....... :?:123mielony pisze:Gadu gadu a zdjęć jak nie było tak dalej nie ma.
zanjac pisze:to sa moje odczucia , oba te samochody porównałem organoleptycznie , miałem S8 D2 po lifcie 2001r a użytkuję D3...............tak więc sam rozumiesz ,że to moje po prostu doświadczenie a nie zasłyszane 8-)and808 pisze:zanjac, w sprawie zawieszenia, to nie jestem przekonany, ze masz racje
zanjac,
ale jakie zawieszenie posiadasz w D3 ? zwykle, czy sportowe ?
zanjac,
jest jeszcze drugi rodzaj zawieszenia. nastawy sa takie same, jednak sprezyny i utwardzenie jest inne (a takze samochod jest nizej osadzony). moge Ci powiedziec, ze jest wystarczajaco twardy i zakladam, ze jest jeszcze twardszy niz D2. twierdze to dlatego, ze D2 S8 nie miala mozliwosci regulacji zawieszenia, wiec nie mogla byc do przesady twarda (niewiele osob decydowaloby sie na taki samochod). W D3 dzieki regulacji zawieszenia (wysokosc + miekkosc) , mozna powiekszyc spektrum kupujacych.
jest jeszcze drugi rodzaj zawieszenia. nastawy sa takie same, jednak sprezyny i utwardzenie jest inne (a takze samochod jest nizej osadzony). moge Ci powiedziec, ze jest wystarczajaco twardy i zakladam, ze jest jeszcze twardszy niz D2. twierdze to dlatego, ze D2 S8 nie miala mozliwosci regulacji zawieszenia, wiec nie mogla byc do przesady twarda (niewiele osob decydowaloby sie na taki samochod). W D3 dzieki regulacji zawieszenia (wysokosc + miekkosc) , mozna powiekszyc spektrum kupujacych.
FOSS, czy napiszesz cos w tym temacie ?and pisze:a poprosilbym FOSS-a o wrazenia z jazdy. samochod, jak samochod i wyglad bedzie podobny do innych.
jednak FOSS posiada wiedze nie do przecenienia.
czy mozesz napisac krotki "referacik" jakie sa Twoje wazenia z jazdy porownujac D3 do D2 ? mysle, ze twoje spostrzezenia beda bardzo cenne
Bardzo chętnie bym napisał i wstawił wreszcie zdjęcia (wiem, za ich brak mnie niedługo zlinczujecie) ale...and808 pisze:FOSS, czy napiszesz cos w tym temacie ?and pisze:a poprosilbym FOSS-a o wrazenia z jazdy. samochod, jak samochod i wyglad bedzie podobny do innych.
jednak FOSS posiada wiedze nie do przecenienia.
czy mozesz napisac krotki "referacik" jakie sa Twoje wazenia z jazdy porownujac D3 do D2 ? mysle, ze twoje spostrzezenia beda bardzo cenne
od wyjścia ze szpitala praktycznie nie ruszam się z domu więc niewiele nią jeździłem...
do tego wszystkiego padł mi najprawdopodobniej czujnik pedału hamulca (jeszcze na dobre jej nie poznałem a tu proszę jaka niespodzianka) ale nie miałem czasu się tym zająć (zczytalem tylko taki błąd VAG'iem)...
dzisiaj na wieczór jestem umówiony do ASO na akcję serwisową na cewki więc mam nadzieję ogarnąć też ten czujnik (cewki i czujnik trzymam już w rezerwacji)...
jak wydobrzeję to pewnie do końca tygodnia nadrobię zaległości ze zdjęciami i wrażeniami :-?
Jak na tą chwilę wrażenia mam pozytywne... nawet na swoich 20-tkach które udało mi sie wrzucić zaraz po wyjściu ze szpitala ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-