części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Time Bandit by FOSS :D

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 19 mar 2011, 17:19

Gadu gadu a zdjęć jak nie było tak dalej nie ma.

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 19 mar 2011, 21:18

a poprosilbym FOSS-a o wrazenia z jazdy. samochod, jak samochod i wyglad bedzie podobny do innych.

jednak FOSS posiada wiedze nie do przecenienia.

czy mozesz napisac krotki "referacik" jakie sa Twoje wazenia z jazdy porownujac D3 do D2 ? mysle, ze twoje spostrzezenia beda bardzo cenne

JIMM

Post autor: JIMM » 19 mar 2011, 22:26

and808 pisze:jakie sa Twoje wazenia z jazdy porownujac D3 do D2
:D pewnie się zawiódł , bo nic nie pisze :D ............S8 to sportowe zawieszenie a pneomatyczne D3 tego nie zastąpi , to dwa diametralnie inne samochody 8-)

Awatar użytkownika
repsol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 136
Rejestracja: 27 wrz 2009, 22:14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: repsol » 19 mar 2011, 22:39

FOSS dziekuje za opinie poszperam w necie poczytam to i owo o tych silnikach moze bedzie benzyna 2.4 z gazem zobaczymy a co do opinii kolegi ponizej diesel z 21wieku nie "klekocze" mialem BMW 525D na common railu i nie "klekotał" to nie TDS na pompo wtryskiwaczach i nie golf 1 z 74r:)
nowe diesle maja bardzo fajna kulture pracy i powiem szczerze ze tylko cos tego typu jak filtr czastek stałych moze mnie zahamowac przed kupnem diesla bowiem robie krotkie przebiegi po miescie
a 8 litrow ropy czy tezz 17 gazu to wsumie te same koszta tylko nie mowcie mi ze 4.2 V8 spai 17 litrow gazu bo moje 2.8 tyle pali wiec bedzie napewno grubo wiecej



Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 19 mar 2011, 22:41

zanjac, w sprawie zawieszenia, to nie jestem przekonany, ze masz racje.

samochody D2 maja juz swoje lata i stawiam teze, ze znakomita wiekszosc z nich ma zawieszenie "nie trzymajace" zadnych parametrow. z kolei D3 ma dwa rodzaje zawieszenia pneumatycznego: zwykle i sportowe. oba z nich posiadaja tryb "dynamic", gdzie zawieszenie jest utwardzane oraz dodatkowo obnizane przy duzych predkosciach. niestety nie jezdzilem nigdy S2 D2 jednak jezdze D3 i musze powidziec, ze na polskich drogach tryb dynamic na kolach 20 cali nie jest do konca wlasciwy.

[ Dodano: 2011-03-19, 22:44 ]
repsol,

silnik o kotrym piszesz, akurat klekocze.

Awatar użytkownika
tomek2901
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 13 cze 2009, 23:28
Lokalizacja: Andrychów

Post autor: tomek2901 » 20 mar 2011, 10:00

Ja chce zdjęcia ,bo opisie wygląda że to będzie cudo :-)

JIMM

Post autor: JIMM » 20 mar 2011, 12:15

and808 pisze:zanjac, w sprawie zawieszenia, to nie jestem przekonany, ze masz racje
to sa moje odczucia , oba te samochody porównałem organoleptycznie , miałem S8 D2 po lifcie 2001r a użytkuję D3...............tak więc sam rozumiesz ,że to moje po prostu doświadczenie a nie zasłyszane 8-) Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2011-03-20, 12:25 ]
and808 pisze:jednak jezdze D3 i musze powidziec, ze na polskich drogach tryb dynamic na kolach 20 cali nie jest do konca wlasciwy.
polecam w taki razie 19 cali..........jak książka pisze 255/45/19 i wszystko jest OK.
Na zdjęciu właśnie ta 19-stka w pozycji dynamic ;-) szczerze mówiąc nic nadzwyczajnego :-/ .

[ Dodano: 2011-03-20, 12:27 ]
123mielony pisze:Gadu gadu a zdjęć jak nie było tak dalej nie ma.
no tak , chyba FOSS czeka na dobrą pogodę , pod zdjęcia........albo....... :?:

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 20 mar 2011, 12:37

zanjac pisze:
and808 pisze:zanjac, w sprawie zawieszenia, to nie jestem przekonany, ze masz racje
to sa moje odczucia , oba te samochody porównałem organoleptycznie , miałem S8 D2 po lifcie 2001r a użytkuję D3...............tak więc sam rozumiesz ,że to moje po prostu doświadczenie a nie zasłyszane 8-)


zanjac,
ale jakie zawieszenie posiadasz w D3 ? zwykle, czy sportowe ?

Mad_MAX

Post autor: Mad_MAX » 20 mar 2011, 14:39

zanjac pisze:no tak , chyba FOSS czeka na dobrą pogodę , pod zdjęcia........albo.......
Jeszcze schnie szpachla z prawej strony heheheh , a jeszcze przecia lakier trza położyć :D :D

JIMM

Post autor: JIMM » 20 mar 2011, 15:52

and808 pisze:zanjac,
ale jakie zawieszenie posiadasz w D3 ? zwykle, czy sportowe ?
mój egzemplarz D3 posiada zawieszenie z 4-stopniami - lift, comfort , automatic i dynamic czyli zwykłe :-| .

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 20 mar 2011, 16:03

zanjac,

jest jeszcze drugi rodzaj zawieszenia. nastawy sa takie same, jednak sprezyny i utwardzenie jest inne (a takze samochod jest nizej osadzony). moge Ci powiedziec, ze jest wystarczajaco twardy i zakladam, ze jest jeszcze twardszy niz D2. twierdze to dlatego, ze D2 S8 nie miala mozliwosci regulacji zawieszenia, wiec nie mogla byc do przesady twarda (niewiele osob decydowaloby sie na taki samochod). W D3 dzieki regulacji zawieszenia (wysokosc + miekkosc) , mozna powiekszyc spektrum kupujacych.

JIMM

Post autor: JIMM » 20 mar 2011, 18:08

and808 pisze:mozna powiekszyc spektrum kupujacych
no tak ,to niezaprzeczalny argument 8-)

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 21 mar 2011, 13:10

and pisze:a poprosilbym FOSS-a o wrazenia z jazdy. samochod, jak samochod i wyglad bedzie podobny do innych.

jednak FOSS posiada wiedze nie do przecenienia.

czy mozesz napisac krotki "referacik" jakie sa Twoje wazenia z jazdy porownujac D3 do D2 ? mysle, ze twoje spostrzezenia beda bardzo cenne
FOSS, czy napiszesz cos w tym temacie ?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 mar 2011, 13:25

and808 pisze:
and pisze:a poprosilbym FOSS-a o wrazenia z jazdy. samochod, jak samochod i wyglad bedzie podobny do innych.

jednak FOSS posiada wiedze nie do przecenienia.

czy mozesz napisac krotki "referacik" jakie sa Twoje wazenia z jazdy porownujac D3 do D2 ? mysle, ze twoje spostrzezenia beda bardzo cenne
FOSS, czy napiszesz cos w tym temacie ?
Bardzo chętnie bym napisał i wstawił wreszcie zdjęcia (wiem, za ich brak mnie niedługo zlinczujecie) ale...
od wyjścia ze szpitala praktycznie nie ruszam się z domu więc niewiele nią jeździłem...
do tego wszystkiego padł mi najprawdopodobniej czujnik pedału hamulca (jeszcze na dobre jej nie poznałem a tu proszę jaka niespodzianka) ale nie miałem czasu się tym zająć (zczytalem tylko taki błąd VAG'iem)...
dzisiaj na wieczór jestem umówiony do ASO na akcję serwisową na cewki więc mam nadzieję ogarnąć też ten czujnik (cewki i czujnik trzymam już w rezerwacji)...
jak wydobrzeję to pewnie do końca tygodnia nadrobię zaległości ze zdjęciami i wrażeniami :-?

Jak na tą chwilę wrażenia mam pozytywne... nawet na swoich 20-tkach które udało mi sie wrzucić zaraz po wyjściu ze szpitala ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 21 mar 2011, 13:33

... no to zanim napiszesz pelny referat...

czy to zestawienie (kola 20 cali + tryb dynamic ) uznajesz za sztywniejsze zawieszenie od d2 s8 ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl