[D2 ALL] Oznakowanie
[D2 ALL] Oznakowanie
witam, jestem tu nowy i mam zamiar na lato kupić A8 d2 i mam pytanie czemu nie wszystkie D2 mają na tylnej klapie znaczek z A8 po lewej i 4,2 po prawej
dzieki
dzieki
Ostatnio zmieniony 26 sty 2011, 18:38 przez kolor, łącznie zmieniany 1 raz.
- sebamac-kg
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 21 cze 2009, 18:51
- Lokalizacja: Kołobrzeg
- sebamac-kg
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 21 cze 2009, 18:51
- Lokalizacja: Kołobrzeg
i właśnie to mnie dziwi że za auto za pól miliona trzeba dopłacić za znaczek za 100 zł, a po drugie osoba która kupuje auto najwyższej klasy to chyba nie chce mieć nie pozorne auto :-Draptor90 pisze:Nie rozumiem czemu uważasz to za żart, jeden chce mieć oznakowanie np. 4.2 drugi lubi mieć niepozorny samochód lub po prostu wizualnie mu to bardziej pasuje. A zapłacenie 100zł za znaczek gdzie samochód z salonu kosztuje pół miliona to dla klienta nic ;-)
sebamac-kg pisze:Znaczki byly za dodatkowa oplata
Bez urazy Panowie ale to raczej bzdura.kuczlaw pisze:Wszystkie auta grupy VAG oznaczenia maja w opcji, nie każdy klient sobie życzy je mieć
Na pewno nie wszystkie auta z grupy VAG - co więcej śmiem twierdzić, że w zdecydowanej większości (jak nie we wszystkich) oznakowanie modelu jak i silnika jest standardem.
Jako opcja dodatkowa jest możliwość zrezygnowania z jednego bądź obydwu - koszt rezygnacji to 0zł.
Tak jest oczywiście przy zamawianiu auta do produkcji - kiedy samochód stoi na placu to za darmo koledzy z ASO mogą ewentualnie zerwać oznakowanie...
jeśli jednak auto ich nie ma a Wy je chcecie to wtedy już pewnie jakieś parę zeta zapłacicie - ale to też zależy od indywidualnej rozmowy z handlowcem.
Jest tak jak piszesz eXecutorR... i tak było już ładnych parę lat temu.eXecutorR pisze:jak wchodzi się w konfigurator audi bądź VW to jest opcja 'bez oznaczenia pojemności' i 'bez oznaczenia modelu', więc znaczki są wliczone w cenę, ale można wywalić. A jak było kiedyś to nie wiem, ale myślę, że tak samo.
kolor pisze:witam, jestem tu nowy i mam zamiar na lato kupić A8 d2 i mam pytanie czemu nie wszystkie D2 mają na tylnej klapie znaczek z A8 po lewej i 4,2 po prawej
dzieki
Wracając do Twojego pytania kolego kolor to wciąż brak tychże znaczków może znaczyć o wypadkowej przeszłości auta.kolor pisze:(...) a ja myślałem że te co bez znaczków to mogą być po jakiejś blacharce :mrgreen:
Istotnym ruchem kontrolnym jest sprawdzenie wyposażenia auta po nr VIN - na liście wyposażenia będzie napisane czy auto miało te oznakowania czy nie.
Listę wyposażenia oraz historię serwisowania można uzyskać w ASO - nic nie zapłacisz - trza tylko dobrze pogadać aby byli skłonni do współpracy bo niestety w niektórych ASO klienta z takimi tematami starają się spławić :evil:
Gdybyś znalazł jakąś A8/S8 w Warszawie to mogę pomóc w kontaktach z ASO.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie zawsze i często są błędyFOSS pisze:na liście wyposażenia będzie napisane czy auto miało te oznakowania czy nie.
Ja bym tu napisał że w większości. W niektórych w ogóle nic nie podadzą, sa takie że za 50 - 100 pln podadza ale do wglądu a juz ze świeczką szukać żeby dali wydruk. Co innego jak sprawdza sie u nich auto do kupna, wtedy wszystko jest na kwicie ale w okrojonej wersji.FOSS pisze:Listę wyposażenia oraz historię serwisowania można uzyskać w ASO - nic nie zapłacisz - trza tylko dobrze pogadać aby byli skłonni do współpracy bo niestety w niektórych ASO klienta z takimi tematami starają się spławić :evil:
Jako przykład mogę podać że mam wydruk z ASO przed kupnem i nic nie było tam podejrzanego ale wcześniej telefonicznie u znajomego sprawdziłem VIN i wyszło że był skręcony o 80 tys to było atutem przy targowaniu sie przy kupnie. Pan z ASO strasznie sie zdziwił skąd ja wiem więcej niż jest na wydruku ale to już inna historia...
Właściwie to typowe błędy praktycznie się nie zdarzają - jeżeli jest to wydruk z programu to błąd jest wręcz niemożliwy (chyba, że listę tą ktoś kopiuje z jednego programu do drugiego albo ręcznie przepisuje).kuczlaw pisze:Nie zawsze i często są błędyFOSS pisze:na liście wyposażenia będzie napisane czy auto miało te oznakowania czy nie.
Różnice w wyposażeniu auta oraz listą otrzymaną w ASO mogą wynikać np. ze zmiany wyposażenia auta w salonie (już po wyprodukowaniu).
Taki przykład:
Przychodzi klient do salonu po samochód, auto stoi na placu ale z nagłośnienia posiada tylko odtwarzacz CD + BOSE. Klient jest kapryśny - nie chce czekać na wyprodukowanie auta 3 miesiące więc bierze ten z placu ale przed zakupem prosi o doposażenie auta w dużą nawigację oraz fabryczny zestaw telefoniczny - nie ważne czy za dopłatą bo to zależy od indywidualnych rozmów w salonie. Serwis wyciąga radio CD a dokłada Navi Plus + zmieniarkę + fabryczny telefon. Niestety lista wyposażenia tego auta najczęściej nie ulega już zmianie/aktualizacji i stąd potem te różnice. W tym konkretnym przypadku nie jest jeszcze tak tragicznie bo auto ma wyposażenie bogatsze niż po wyjeździe z fabryki - gorzej jeśli ktoś zrobi to w odrotną stronę a wierzcie mi, że klienci mają czasem bardzo zwariowane pomysły.
Zawsze kiedy czytam takie teksty robi mi się przykro - i to zupełnie szczerze :-|kuczlaw pisze:Ja bym tu napisał że w większości. W niektórych w ogóle nic nie podadzą, sa takie że za 50 - 100 pln podadza ale do wglądu a juz ze świeczką szukać żeby dali wydruk. Co innego jak sprawdza sie u nich auto do kupna, wtedy wszystko jest na kwicie ale w okrojonej wersji.FOSS pisze:Listę wyposażenia oraz historię serwisowania można uzyskać w ASO - nic nie zapłacisz - trza tylko dobrze pogadać aby byli skłonni do współpracy bo niestety w niektórych ASO klienta z takimi tematami starają się spławić :evil:
Jako przykład mogę podać że mam wydruk z ASO przed kupnem i nic nie było tam podejrzanego ale wcześniej telefonicznie u znajomego sprawdziłem VIN i wyszło że był skręcony o 80 tys to było atutem przy targowaniu sie przy kupnie. Pan z ASO strasznie sie zdziwił skąd ja wiem więcej niż jest na wydruku ale to już inna historia...
A to dlatego, że już od ładnych paru lat w różnych markach (także premium) zajmuję się sprzedażą samochodów - i niestety zdarza się, że cały wysiłek działu handlowego włożony w tzw. zadowolenie klienta zostaje szybko zrównany z ziemią w dziale serwisu :wpale: :wpale:
Ogólnie biorąc opłata za wydruk listy wyposażenia auta to jakaś wierutna bzdura - osobiście nigdy nie wziąłem za coś takiego złamanego grosza.
Sprawdzenie historii serwisowej to trochę inna bajka (jeżeli chodzi o kasę) ale tragiczne jest to, że czasami po znajomości za dwa zimne browary dowiesz się więcej niż za kasę i fakturę - żenada
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-