[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Tak zwykle stare tarcze ATE do tego nowe klocki.
Tak jak jeden z kolegów już tu napisał. nacinane tarcze w tym rozmiarze powodują hałas przy heblowaniu zupełnie zbędny. Przy obecnych heblach już bym nic nie zmienił żadne nacinane tarcze nie są potrzebne jedynie jeśli już koniecznie inwestować to gładkie EBC będzie cicho a może i troszkę lepiej. Ale na nacinane się nie decyduje.
Z tyłu mam nacinane i one poprawiły osiągi klocków ATE, przy EBC też będą zbędne.
Dzisiaj jestem po powrocie z nad morza 870km w 7:15h oczywiście przez niemcy. hebelki spisywały się mistrzowsko a miałem kilka dohamowań bo "pani akurat nie spojrzała w lusterko" wiec z 200 do 90 trza było wyheblować.
Tak jak jeden z kolegów już tu napisał. nacinane tarcze w tym rozmiarze powodują hałas przy heblowaniu zupełnie zbędny. Przy obecnych heblach już bym nic nie zmienił żadne nacinane tarcze nie są potrzebne jedynie jeśli już koniecznie inwestować to gładkie EBC będzie cicho a może i troszkę lepiej. Ale na nacinane się nie decyduje.
Z tyłu mam nacinane i one poprawiły osiągi klocków ATE, przy EBC też będą zbędne.
Dzisiaj jestem po powrocie z nad morza 870km w 7:15h oczywiście przez niemcy. hebelki spisywały się mistrzowsko a miałem kilka dohamowań bo "pani akurat nie spojrzała w lusterko" wiec z 200 do 90 trza było wyheblować.
bosch hamuje bardzo fajnie, dla mnie przyjemniej od ori (może dlatego, że te już się kończyły), ale tak piszczących klocków nie miałem nigdy w żadnym samochodzie. Moje A8 przy hamowaniu przypomina teraz autobus PKS "ogórek". Co ciekawe piszczenie nie występuje zawsze, czasem hamują bezdźwięcznie, ale to może w 20% hamowań w ogóle.
Jak możesz zdradzić to napisz ile co kosztuje ;-)minus4 pisze:Boscha absolutnie nie kupuj, mam i obora straszna, Audi A8 + klocki Boscha = Autosan A8 , ja wymienam na caly komplet przod + tyl EBC Ultimaxy + yellow stuff na przodzie i red stuff z tylu , tarcze 4x Ultimax EBC, czekam jeszcze na komplet na tyl i powrzucam fotki
No jasne:
~700 zl x2 = 1400 zl - Dwie tarcze na przoed EBC Ultimax
~390 zl x2 = 780 zl - Dwie tarcze na tyl EBC Ultimax
~1050 zl Klocki Yellow Stuff EBC przod
~270 zl klocki Red Stuff Ebc tyl
Przy operacji wymiany tarcze + klocki planuje odswiezyc troche tez zaciski i mysle ze temat hamowania zniknie w moim A8 na spory okres czasu
~700 zl x2 = 1400 zl - Dwie tarcze na przoed EBC Ultimax
~390 zl x2 = 780 zl - Dwie tarcze na tyl EBC Ultimax
~1050 zl Klocki Yellow Stuff EBC przod
~270 zl klocki Red Stuff Ebc tyl
Przy operacji wymiany tarcze + klocki planuje odswiezyc troche tez zaciski i mysle ze temat hamowania zniknie w moim A8 na spory okres czasu
a czytałeś ten wątek ? ;-) między innymi i ja mam TRW i tak samo kiepski jak BOSCH, piszczy co nie miara...tomi26 pisze:Dzięki panowie,więc Bosch w 100% odpada,a co sądzicie o klockach TRW bo jeszcze te mam na oku?
Z tego co tutaj wyczytałem jedynie EBC dają radę i czasem ATE, ale tutaj też są zdania podzielona...
Niedawno w tym wątku pisałem, że właśnie zmieniłem na TRW. Poprzednio miałem TEXTARY na początku piszczały jak cholera. Po jakichś 10 000 km ucichło ale z racji regeneracji tarcz ( zwichrowane) założyłem te pierwsze. Z początku puki tarcze nie były wyślizgane było OK ale teraz piszczą jak stara lokomotywa, a zrobiłem jakieś 2000 km. I zastanawiam się znowu nad zmianą na inne le nie mam pojęcia jakie jeszcze założę.
Dążenie do doskonałości.