części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 24 kwie 2011, 21:19

Esperak, no to spoko, rozumiem , że masz tylko klocki nowe , a tarcze zwykłe ATE, tak?

Awatar użytkownika
Esperak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 19 paź 2009, 00:26
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Esperak » 25 kwie 2011, 23:26

Tak zwykle stare tarcze ATE do tego nowe klocki.

Tak jak jeden z kolegów już tu napisał. nacinane tarcze w tym rozmiarze powodują hałas przy heblowaniu zupełnie zbędny. Przy obecnych heblach już bym nic nie zmienił żadne nacinane tarcze nie są potrzebne jedynie jeśli już koniecznie inwestować to gładkie EBC będzie cicho a może i troszkę lepiej. Ale na nacinane się nie decyduje.

Z tyłu mam nacinane i one poprawiły osiągi klocków ATE, przy EBC też będą zbędne.

Dzisiaj jestem po powrocie z nad morza 870km w 7:15h oczywiście przez niemcy. hebelki spisywały się mistrzowsko a miałem kilka dohamowań bo "pani akurat nie spojrzała w lusterko" wiec z 200 do 90 trza było wyheblować.

Acht

Post autor: Acht » 26 kwie 2011, 19:04

A więc moje nawiercane tarcze Zimermanna też będą przyczyną dzwięku hamującego pociągu ? Jeżeli tak , pół kamienia z serca , pozostaje jeszcze wymiana klocków bo założone Brembo rysują tarcze , no chyba że to wina zacisków ??

kojot1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 94
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kojot1 » 26 kwie 2011, 22:38

znajomy ma w mercedesie nawiercane zimermany nic nie huczą ,ale pogieły się po 2 tygodniach jakaś lipa chyba,albo takie trafił ,ma reklamować zobaczymy jak to będzie z ta reklamacją niby wymieniają bez problemu .

mazur6662
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 289
Rejestracja: 10 kwie 2010, 09:54
Lokalizacja: Nowa Cerkiew

Post autor: mazur6662 » 27 kwie 2011, 20:17

zimmermany nie mają dobrej opinii wśród użytkowników ze względu na podatność na wyginanie i pękanie w okolicach otworów, też myślałem nad nimi ale mechanik mi odradził. jedyne zimmermany warte uwagi to tarcze bez żadnych nawierceń albo formula z (trudno dostępna w polsce)

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 11 maja 2011, 15:52

A ja zastanawiam się nad klockami bosch-a tarcze mam oryginalne,jakieś dwa miesiące temu założyłem textary i non stop piszczą,niech je szlak ,
Używa ktoś klocków boscha,warto w to zainwestować?

artekk

Post autor: artekk » 11 maja 2011, 16:37

bosch hamuje bardzo fajnie, dla mnie przyjemniej od ori (może dlatego, że te już się kończyły), ale tak piszczących klocków nie miałem nigdy w żadnym samochodzie. Moje A8 przy hamowaniu przypomina teraz autobus PKS "ogórek". Co ciekawe piszczenie nie występuje zawsze, czasem hamują bezdźwięcznie, ale to może w 20% hamowań w ogóle.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 11 maja 2011, 17:03

Mój znajomy ma BOSCHa w S8 i przeklina! Wychodzi na to że albo oryginalne albo EBC...

minus4

Post autor: minus4 » 11 maja 2011, 19:51

Boscha absolutnie nie kupuj, mam i obora straszna, Audi A8 + klocki Boscha = Autosan A8 , ja wymienam na caly komplet przod + tyl EBC Ultimaxy + yellow stuff na przodzie i red stuff z tylu , tarcze 4x Ultimax EBC, czekam jeszcze na komplet na tyl i powrzucam fotki ;)

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 11 maja 2011, 20:12

minus4 pisze:Boscha absolutnie nie kupuj, mam i obora straszna, Audi A8 + klocki Boscha = Autosan A8 , ja wymienam na caly komplet przod + tyl EBC Ultimaxy + yellow stuff na przodzie i red stuff z tylu , tarcze 4x Ultimax EBC, czekam jeszcze na komplet na tyl i powrzucam fotki ;)
Jak możesz zdradzić to napisz ile co kosztuje ;-)

minus4

Post autor: minus4 » 12 maja 2011, 00:18

No jasne:

~700 zl x2 = 1400 zl - Dwie tarcze na przoed EBC Ultimax
~390 zl x2 = 780 zl - Dwie tarcze na tyl EBC Ultimax
~1050 zl Klocki Yellow Stuff EBC przod
~270 zl klocki Red Stuff Ebc tyl

Przy operacji wymiany tarcze + klocki planuje odswiezyc troche tez zaciski i mysle ze temat hamowania zniknie w moim A8 na spory okres czasu ;)

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 12 maja 2011, 10:09

Dzięki panowie,więc Bosch w 100% odpada,a co sądzicie o klockach TRW bo jeszcze te mam na oku?

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 12 maja 2011, 11:44

tomi26 pisze:Dzięki panowie,więc Bosch w 100% odpada,a co sądzicie o klockach TRW bo jeszcze te mam na oku?
a czytałeś ten wątek ? ;-) między innymi i ja mam TRW i tak samo kiepski jak BOSCH, piszczy co nie miara...
Z tego co tutaj wyczytałem jedynie EBC dają radę i czasem ATE, ale tutaj też są zdania podzielona...

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 12 maja 2011, 16:25

Niedawno w tym wątku pisałem, że właśnie zmieniłem na TRW. Poprzednio miałem TEXTARY na początku piszczały jak cholera. Po jakichś 10 000 km ucichło ale z racji regeneracji tarcz ( zwichrowane) założyłem te pierwsze. Z początku puki tarcze nie były wyślizgane było OK ale teraz piszczą jak stara lokomotywa, a zrobiłem jakieś 2000 km. I zastanawiam się znowu nad zmianą na inne le nie mam pojęcia jakie jeszcze założę.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 12 maja 2011, 19:42

Nie wiem co Wy z tym piszczeniem macie. Zakładałem komplet TRW, nowe owszem piszczały, po "dotarciu" spokój.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl