[D3 ALL ] Auto ciagle się poziomuje
Zauważyłem, że kiedy śmigam, oki, jeżdżę po mieście, to też częściej włącza się niż na trasie. I tu bym stawiał na warunki jazdy. Przejazd kolejowy, więc amorki pracują, zakręty po rondach, więc wychylanie auta - też pracują. Kompresor ma co robić. A jeśli nierówna nawierzchnia (wystarczy pofalowana) to tez będzie kotłować. Jeśi dobrze rozumiem, to amortyzator pracuja i ugina się. Tym samym ugięcie (ściśnięcie) powoduje wzrost ciśnienia, a zawór je obniża. Jeśli ciśnienie spadnie poniżej pewnego poziomu, kompresor doładowuje je.
Bądź dobry jak chleb.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
a u mnie na vagu wyszła nieszczeloność tylnego prawego bodajże koła. Kopresor bardzo tz mega głośno pracuje zawieszenie dziwnie chodzi tz raz robi od razu to co mu w mmi ustawie raz bardzo powoli. Co jakiś czas zapala się pomarańczowa kontrolka ale np teraz zrobiłem 800km tz dziś i pomarańczowa kontrolka się nie zapaliła. Kopresor chodzi nawet po zgaszeniu auta
V8 Hoffele sound
Dżizas, czytać ze zrozumieniem...... pisał kolega wyraźnie że nie chodzi o tryb podnośnika "jacking mode" tylko o tryb podniesiony "lift"lecho pisze:w trybie podnosnika kompresor nie działa (jesli wszystko szczelne )
W każdym z trybów zawieszenia (dynamic, automatic, comfort, lift) i bez włączonej funkcji podnośnika (jacking mode) zawieszenie powinno pracować normalnie czyli powinno się automatycznie poziomować i kompresor, jeżeli sterownik uzna to za konieczne, będzie się włączał i wyłączał.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Sorry panowie mój błąd <tjaa> w odczytaniu
Ale tak czy siak po doniesieniu nie powinien chodzić kompresor bo jest zbiornik z zapałem 10l sprezonego powietrza w bagażniku i pierw zbiornik jest wykorzystany. Zmieniłem ostatnio amorki od s8 wraz ze sterownikiem gdzie 4 sztuki były puste i kompresor włączył się tylko raz na 20sekund
Ale tak czy siak po doniesieniu nie powinien chodzić kompresor bo jest zbiornik z zapałem 10l sprezonego powietrza w bagażniku i pierw zbiornik jest wykorzystany. Zmieniłem ostatnio amorki od s8 wraz ze sterownikiem gdzie 4 sztuki były puste i kompresor włączył się tylko raz na 20sekund
Witajcie koledzy.
W moim a8 D3 4,2 335KM nie mogę wyłączyć towing mode .
Przed kupnem ktoś wyjał z bagażnika moduł od haka holowniczego,oczywiście samochód go w ogóle nie posiada,ale moduł był,teraz została tylko kostka,lub dwie kostki a modułu brak.
Problem w tym,że funkcja DYNAMIC swieci na szaro,jesli z panelu MMI chce ja włączyć to wraca do poziomu AUTOMATIC.Nie mogę też taj funkcji towing mode wyłączyć.
Co najlepiej w tym przypadku zrobić?
W moim a8 D3 4,2 335KM nie mogę wyłączyć towing mode .
Przed kupnem ktoś wyjał z bagażnika moduł od haka holowniczego,oczywiście samochód go w ogóle nie posiada,ale moduł był,teraz została tylko kostka,lub dwie kostki a modułu brak.
Problem w tym,że funkcja DYNAMIC swieci na szaro,jesli z panelu MMI chce ja włączyć to wraca do poziomu AUTOMATIC.Nie mogę też taj funkcji towing mode wyłączyć.
Co najlepiej w tym przypadku zrobić?
tom980-Starogard Gdański
Po pierwsze to "towing mode" to nie jest funkcja do haka holowniczego ale jest to tryb holowania auta z jedną osią uniesioną do góry.tom980 pisze:W moim a8 D3 4,2 335KM nie mogę wyłączyć towing mode .
(...)
Co najlepiej w tym przypadku zrobić?
Podłączyć VAG'a i zrobić z tym porządek.... wywalić sterownik haka, sprawdzić i pokasować błędy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Mozesz wykodowa vcds 34 level control podejzewam za masz kod 0015520 a bez trailer hitch powinno byc 0015510 zmień 6 cyfrę z 2 na 1 i powinno byc ok. Moze tez poprosić o security access code wpisz 031564 I zacznij jeszcze raz.tom980 pisze:Witajcie koledzy.
W moim a8 D3 4,2 335KM nie mogę wyłączyć towing mode .
Przed kupnem ktoś wyjał z bagażnika moduł od haka holowniczego,oczywiście samochód go w ogóle nie posiada,ale moduł był,teraz została tylko kostka,lub dwie kostki a modułu brak.
Problem w tym,że funkcja DYNAMIC swieci na szaro,jesli z panelu MMI chce ja włączyć to wraca do poziomu AUTOMATIC.Nie mogę też taj funkcji towing mode wyłączyć.
Co najlepiej w tym przypadku zrobić?
Ostatnio zmieniony 02 sty 2014, 16:25 przez lecho, łącznie zmieniany 1 raz.
Sterownik haka to raczej trzeba usunąć tylko z jednego miejsca.tom980 pisze:Jestem już umówiony na Vaga,ale z tego co mówił elektronik to chwile zajmie,ponoc trzeba usunąć sterownik z kilku miejsc...Ponoc temat do ogarnięcia.
Wyposażenie w postaci haka holowniczego trzeba usunąć z kilku innych sterowników.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dziękuje kolego za odp.lecho pisze:Mozesz wykodowa vcds 34 level control podejzewam za masz kod 0015520 a bez trailer hitch powinno byc 0015510 zmień 6 cyfrę z 2 na 1 i powinno byc ok. Moze tez poprosić o security access code wpisz 031564 I zacznij jeszcze raz.
Najprawdopodobniej jeszcze dziś uda mi się dostać na VCDS lub VAG.
Wydrukowałem sobie ta porade dla elektronika,moze będzie pomocne.
Dziekuje bardzo
No i podłączyliśmy dziś VCDS,w bloku 34 jest kod 0015500,nie idzie go zmienić,a jak chcemy zmienić coś w zawieszeniu to pokazuje niewłaściwą adaptacje.
Jak wpiszemy numer 0015510 to pokaże błąd i prosi o kod 5 liczbowy,jak zrobimy od nowa wpiszemy kod bez zer 15510 to pokazuje,ze wymaga kod 7 cyfrowy.
W security access 031564 nie przyjmuje...co kolego radzisz dalej ?
Błedów żadnych nie ma.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2014, 16:25 przez tom980, łącznie zmieniany 2 razy.
tom980-Starogard Gdański
No dobra, ale co VCDS pokazuje ?tom980 pisze:No i podłączyliśmy dziś VCDS,w bloku 34 jest kod 0015500,nie idzie go zmienić,a jak chcemy zmienić coś w zawieszeniu to pokazuje niewłaściwą adaptacje.
Jak wpiszemy numer 0015510 to pokaże błąd i prosi o kod 5 liczbowy,jak zrobimy od nowa wpiszemy kod bez zer 15510 to pokazuje,ze wymaga kod 7 cyfrowy.
W security access 031564 nie przyjmuje...co kolego radzisz dalej ?
Błedów żadnych nie ma.
Jakie błędy w sterowniku?
Wyrzucił ci ten hak ze strowników?
Jak zachowuje się zawieszenie?... Czy pracuje poprawnie?
Konkrety, bo bez tego możemy sobie gdybać długo.
Albo znajdź kogoś bardziej ogarniętego skoro ten gość z VCDS'em sobie nie radzi.
A może ma jakiś kabelek z Allegro za 50pln albo dziadowskiego klona.... to z tym i tak niewiele zrobi
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-