S8 D2 360km kontra A5 3.0 diesel ?
S8 D2 360km kontra A5 3.0 diesel ?
Jak waszym zdaniem bedzie wygladal taki wyscig na 1.4 mili ?? A5 jest lekkie ale ma mniej koni . Brał sie ktoś S8emką z A5 kiedyś ? pozdrawiam.
Rocznik: D2 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 24
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 33
Miasto/Region: Łódź
a dlaczego ja jeszcze kolegi i jego auta nie znam?? :mrgreen: a co do tematu to faktycznie nie ma co porównywać ale... stawiałbym jednak na s8 ale to chyba tak jak z reprezentacją polski w p.nożną... tak serce podpowiada... :mrgreen:
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 24
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 33
Miasto/Region: Łódź
a dlaczego ja jeszcze kolegi i jego auta nie znam?? :mrgreen: a co do tematu to faktycznie nie ma co porównywać ale... stawiałbym jednak na s8 ale to chyba tak jak z reprezentacją polski w p.nożną... tak serce podpowiada... :mrgreen:
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Współczesne diesle są niesamowite, a ten 3.0 od Audi to w ogóle potęga jak na swoją pojemność. Co do wyścigu A5 z S8 D2 to ciężko to porównać. A5 to A4 coupe czyli małe, "lekkie" auto, poza tym inna skrzynia, technologia. Do 140-160 km/h stawiłbym na A5, potem S8 :->
Ostatnio miałem okazje ścignąć się z S6 C5 Avant 340KM 2000 rok Tiptronic. Przegrałem i to sromotnie. Pierwsza sprawa to skrzynia- u mnie 4 biegi już na starcie stawiają mnie na przegranej pozycji. eSa od początku lepiej startuje, ze względu na krótszą i zrywniejszą jedynkę a potem to już kwestia jednak troszkę wyższej mocy i momentu obr, mimo większej masy S6. Tak to sobie tłumaczę :-D
Ostatnio miałem okazje ścignąć się z S6 C5 Avant 340KM 2000 rok Tiptronic. Przegrałem i to sromotnie. Pierwsza sprawa to skrzynia- u mnie 4 biegi już na starcie stawiają mnie na przegranej pozycji. eSa od początku lepiej startuje, ze względu na krótszą i zrywniejszą jedynkę a potem to już kwestia jednak troszkę wyższej mocy i momentu obr, mimo większej masy S6. Tak to sobie tłumaczę :-D
podchodząc tak do tematu można zadawać pytania np. cZy to ważne czy jeździsz maluchem czy a8?? ważne że jeździsz...rim560 pisze:a czy to wazne, ktory samochod jest szybszy ?
widocznie to ważne dla autora wątku...
zresztą... napewno jest to choć trochę ciekawe dla większości prawdziwych mężczyzn.
skoro zostało zadane pytanie warto poznać odpowiedź.
widocznie to ważne dla autora wątku...
zresztą... napewno jest to choć trochę ciekawe dla większości prawdziwych mężczyzn.
skoro zostało zadane pytanie warto poznać odpowiedź.[/quote]
Do scigania sie spod swiatel zapewne nalezalo by zakupic inny sprzet, chociaz milo jest miec wiedze, ze pod macha drzemie dynamit,.. to bardzo pomaga podczas wyprzedzania na trasach dwukierunkowych.. szczegolnie gdy ciagnie sie przed nami sznur tirow .. ale w miescie to tylko gadzet ,.. :-P ... nie sadze aby mozna bylo szybciej przejechac aleje Wlokniarzy samochodem 360konnym w zestawieniu ze 100konnym,.. w takich warunkach przyspieszenie 10 czy 6 sekund do setki traci jakikolwiek sens,.. startujac w Zgierzu nie bedziesz w Pabianicach 3x szybciej mimo 3x wiekszego powera.... co innego na trasie .. tu juz nie chodzi o predkosc, ale przyspieszenie naprawde wiele zmienia,... dobrze jest miec rezerwe pod noga :-P ... a sciganki z innym modelem audi, ktory wyprzedzi mnie o dlugosc samochodu na odcinku kilometra ? ... no fajnie , ale co z tego ? .... wygral,.. yupiiii :-P :-P :-P ...
zresztą... napewno jest to choć trochę ciekawe dla większości prawdziwych mężczyzn.
skoro zostało zadane pytanie warto poznać odpowiedź.[/quote]
Do scigania sie spod swiatel zapewne nalezalo by zakupic inny sprzet, chociaz milo jest miec wiedze, ze pod macha drzemie dynamit,.. to bardzo pomaga podczas wyprzedzania na trasach dwukierunkowych.. szczegolnie gdy ciagnie sie przed nami sznur tirow .. ale w miescie to tylko gadzet ,.. :-P ... nie sadze aby mozna bylo szybciej przejechac aleje Wlokniarzy samochodem 360konnym w zestawieniu ze 100konnym,.. w takich warunkach przyspieszenie 10 czy 6 sekund do setki traci jakikolwiek sens,.. startujac w Zgierzu nie bedziesz w Pabianicach 3x szybciej mimo 3x wiekszego powera.... co innego na trasie .. tu juz nie chodzi o predkosc, ale przyspieszenie naprawde wiele zmienia,... dobrze jest miec rezerwe pod noga :-P ... a sciganki z innym modelem audi, ktory wyprzedzi mnie o dlugosc samochodu na odcinku kilometra ? ... no fajnie , ale co z tego ? .... wygral,.. yupiiii :-P :-P :-P ...
Re: S8 D2 360km kontra A5 3.0 diesel ?
manual wygra, automat nie służy do ścigania tylko toczenia 8-)adobedoka pisze:Jak waszym zdaniem bedzie wygladal taki wyscig na 1.4 mili ?? A5 jest lekkie ale ma mniej koni . Brał sie ktoś S8emką z A5 kiedyś ? pozdrawiam.
:lol:Maciex pisze:Kilka razy brałem się z różnymi a6 3.0TDI i zawsze wygrywałem.
ja tak na otro brałem się kiedyś swoim S8 z taką A6 C6 na ekspresówce na Gdańsk... a właściwie to nie ja się z nim brałem ale On usilnie chciał się ze mną wziąść... a tak dokładniej to chciał zawisnąć na moim zderzaku ale niestety, 3.0TDI przesłonięte chmurą czarnego dymu (widziałem w lusterku wstecznym) było blisko tylko na mojej 2-ce...\
kiedy wrzuciłem 3-kę (jechałem na Tip'ie) eSa dostała "wiatru w żagle" a A6-tka coraz bardziej zostawała w tyle...
do 200km/h widziałem że jeszcze walczył ale przy 200-tu to ja dopiero rozpędzalem 4-kę...
nie chciałem na niego czekać więc 4-kę przeciągnąłem na maksa a po wrzuceniu 5-tki 3.0TDI już nie było widać :mrgreen:
Tu dodam tylko że masa własna A6 C6 może przekraczać 2000kg a moje S8 ważyło papierowo 1845kg... co ciekawsze A5 papierowo także może ważyć ponad 2000kg więc mimo wszystko obstawiam zwycięstwo S8... może do 150km/h czy nawet 200km/h A5-ka będzie szła za zderzakiem eSy ale moim zdaniem eSa będzie szybsza :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-