ale czy wtedy pasek nie powinien piszczec??? ja jeszcze mysle o przewodach od zbiornika wspomagania moze sie zatkał (jest tam jakis zaworek??)glinka pisze:jedyne co mi namysl przychodzi to jeszcze wymienic pasek i sprawdzic napinacz paskaMasa pisze:pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi
[D2 95 4.2PB ] problem ze wspomaganiem
Masa pisze:ale czy wtedy pasek nie powinien piszczec??? ja jeszcze mysle o przewodach od zbiornika wspomagania moze sie zatkał (jest tam jakis zaworek??)glinka pisze:jedyne co mi namysl przychodzi to jeszcze wymienic pasek i sprawdzic napinacz paskaMasa pisze:pisałem w innym temacie ale napisze jeszcze tu bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi
nie koniecznie bedzie piszczał .w przewodach nie ma zadnych zaworkow
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Kurcze mam to samo co Masa i też już chciałem oddawać magiel do regeneracji. A tu proszę ja ciebie takie historie :shock:
Ja już się przyzwyczaiłem i jakoś jeżdżę, ale tez chętnie bym to naprawił, tylko że nie wiadomo co jest przyczyną.
Masa, jak byś coś próbował z paskiem i by pomogło to dawaj znaki.
Pozdro
Ja już się przyzwyczaiłem i jakoś jeżdżę, ale tez chętnie bym to naprawił, tylko że nie wiadomo co jest przyczyną.
Masa, jak byś coś próbował z paskiem i by pomogło to dawaj znaki.
Pozdro
a ja mam jeszcze taki pomysł - na zimnym jak chodzi leciutko
wyjmij przekaźnik od servotronica i porównaj siłę wspomagania
z tym co się dzieje jak się nagrzeje
jeżeli będzie to samo to może to być wina właśnie servotronika
po nagrzaniu może nie działać ten modulik sterujący znajdujący się na maglu
wtedy wspomaganie jest ale takie słabsze
wyjmij przekaźnik od servotronica i porównaj siłę wspomagania
z tym co się dzieje jak się nagrzeje
jeżeli będzie to samo to może to być wina właśnie servotronika
po nagrzaniu może nie działać ten modulik sterujący znajdujący się na maglu
wtedy wspomaganie jest ale takie słabsze
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Myślałem o tym swego czasu i faktycznie masz racje, że warto by było to sprawdzić :->maciu pisze:a ja mam jeszcze taki pomysł - na zimnym jak chodzi leciutko
wyjmij przekaźnik od servotronica i porównaj siłę wspomagania
z tym co się dzieje jak się nagrzeje
jeżeli będzie to samo to może to być wina właśnie servotronika
po nagrzaniu może nie działać ten modulik sterujący znajdujący się na maglu
wtedy wspomaganie jest ale takie słabsze
maciu pisze:a ja mam jeszcze taki pomysł - na zimnym jak chodzi leciutko
wyjmij przekaźnik od servotronica i porównaj siłę wspomagania
z tym co się dzieje jak się nagrzeje
jeżeli będzie to samo to może to być wina właśnie servotronika
po nagrzaniu może nie działać ten modulik sterujący znajdujący się na maglu
wtedy wspomaganie jest ale takie słabsze
a gdzie jest ten przekaznik od tego servotronika ?? chyba nie chodzi o ten w maglu?
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
W skrzynce pod nogami pasażera. U mnie po wyjęciu go na zimnym, wspomaganie jest po prostu słabsze, ale jest. Natomiast po nagrzaniu kiera chodzi zdecydowanie ciężej tak jak by w ogóle nie było wspomagania :roll: Ale związek jest dosyć duży... Chyba trzeba będzie przejrzeć servotronicMasa pisze:a gdzie jest ten przekaznik od tego servotronika ?? chyba nie chodzi o ten w maglu?
a powiedz mi moze jaki numer on ma zebym mogł go znalesc albo jakas fotkaMucholejkolator pisze:W skrzynce pod nogami pasażera. U mnie po wyjęciu go na zimnym, wspomaganie jest po prostu słabsze, ale jest. Natomiast po nagrzaniu kiera chodzi zdecydowanie ciężej tak jak by w ogóle nie było wspomagania :roll: Ale związek jest dosyć duży... Chyba trzeba będzie przejrzeć servotronicMasa pisze:a gdzie jest ten przekaznik od tego servotronika ?? chyba nie chodzi o ten w maglu?
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin