Witam
Wczoraj Vagiem sprawdzałem autko i znalazłem błąd który po skasowaniu wraca ale nie za każdym razem
17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit
po przetłumaczeniu na translatorze
Przepustnica Nieczynny Włącznik (F60): robi nie Bliski albo obwód otwarty
i tu pytanie czym jest włącznik F60?
[D2 95 4.2PB/LPG ] Błąd F60
[D2 95 4.2PB/LPG ] Błąd F60
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2011, 16:37 przez riki76, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli chodzi o usterkę to dokładnie jest to usterka
- - - - - 17913 P1505 45F9 Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP - otwarty obwód
Czyli na początek sprawdź silniczek krokowy w układzie dolotowym. Nie odczujesz żadnej różnicy podczas jazdy bo odpowiada on tylko za wolne obroty. Może objawiać się to falowaniem na obrotów na postoju.
- - - - - 17913 P1505 45F9 Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP - otwarty obwód
Czyli na początek sprawdź silniczek krokowy w układzie dolotowym. Nie odczujesz żadnej różnicy podczas jazdy bo odpowiada on tylko za wolne obroty. Może objawiać się to falowaniem na obrotów na postoju.
Dążenie do doskonałości.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 sty 2012, 07:48
- Lokalizacja: Radom
-
- Forum Audi A8
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:48
- Lokalizacja: Lublin
Witam. Odkopie temat. Dzisiaj zdarzyło mi się że auto przy odpaleniu na ciepłym silniku złapało i zgaslo. Ale za drugim razem już odpalił normalnie. Dojechałem do domu i podłączyłem vag no i wyskoczył błąd 17913- throttle idle switch (f60) : does not close or open Circuit p1505-35-00- -. Po skasowanie błędu na odpalonym silniku obroty trochę się podniosły i czuć było że trochę fabuła. Czy to jest ewidentny pad czujnika przepustnicy czy może szukać gdzieś głębiej? Czy auto może przez tą usterkę stanąć?