[D3 05 W12 ] wymiana pompy ukł kier i maglownicy
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
odpowiedział bym tobie ale nawet nie rozumiem do końca słów których używasz, pewnie coś tam zdejmował, mnie przy tym nie było, widziałem wiszące zawieszenie, zderzak był nie zdejmowany to bym rozpoznał, reszta to magia, zresztą rano pracują w ASO, a po pracy obsługują klientów ASO za 50%, sam bym tak robił
8-)
8-)
Szukam fachowej porady!
Moj kolega mial audi a8 i przy skrecie mocno wystartowal (tak przynajmniej opowiedzial) i strzelily mu uszczelki w ukladzie kierowniczym i wyciekl plyn wiec na dzien dzisiejszy nie ma plynu i brak wspomagania, dodam ze kolega przejechal tym samochodem bez w spomagania okolo 1500 km, ze slowacji do angli i tutaj jeszcze troszeczke jezdzil, osobiscie jechalem tym samochodem , bez wspomagania . mam pytanie , chcialbym wymienic caly drazek wspomagania ale nie wiem czy pompa nie jest uszkodzona (osobiscie wymienialem drazeg w audi 100 i pompa bez plynu zostala uszkodzona ), potrzebuje fachowej pomocy, moj kolega twierdzi ze pompa jest ok, poniewaz ma osobny uklad smarowania , jak to jest naprawde, nic nie slychac jak silnik pracuje,
Moj kolega mial audi a8 i przy skrecie mocno wystartowal (tak przynajmniej opowiedzial) i strzelily mu uszczelki w ukladzie kierowniczym i wyciekl plyn wiec na dzien dzisiejszy nie ma plynu i brak wspomagania, dodam ze kolega przejechal tym samochodem bez w spomagania okolo 1500 km, ze slowacji do angli i tutaj jeszcze troszeczke jezdzil, osobiscie jechalem tym samochodem , bez wspomagania . mam pytanie , chcialbym wymienic caly drazek wspomagania ale nie wiem czy pompa nie jest uszkodzona (osobiscie wymienialem drazeg w audi 100 i pompa bez plynu zostala uszkodzona ), potrzebuje fachowej pomocy, moj kolega twierdzi ze pompa jest ok, poniewaz ma osobny uklad smarowania , jak to jest naprawde, nic nie slychac jak silnik pracuje,
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Nie jestem mechanikiem, także nie odpowiem szczegółowo. Ale skoro pompa wspomagania ma niezależny z maglownicą układ na olej wspomagania. I tenże olej nadal smaruje pompę wspomagania to na chłopski rozum powinna być sprawna. I jeszcze nie wyje, a na skręcie kierownicy głośniej w czasie pracy silnika. Pozostaje maglownica do wymiany lub regeneracji i od razu nowe drążki z końcówkami. Ale powtarzam nie jestem mechanikiem.
8-)
8-)
Jesli mozna podepne sie pod temat zeby nowego nie zakladac.Mam podobny problem-po wizycie w serwisie dowiedzialem sie ze do wymiany mam przekladnie kierownicza w swoim autku D3 4.0TDI.Koszt w serwisie samej czesci to ok 6000zl.Pytanie jakie sa inne opcje-tansze czesci,ew.regeneracja przekladni gdzies w mojej okolicy(Krakow)?Z gory dzieki za wszelkie rady.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 lut 2016, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Chętnie zobaczę Chociaz w D3 nic takiego nie ma
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 lut 2016, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
w D3 ani w D2 fabrycznie orginalnie taki filtr nie wystepuje
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044