hej,
wyprowadzanie auta na prosta nie idzie niestety latwo.... dzisiaj chce odbierac samochod, a okazuje sie, ze.... auto w lewa strone skreca tylko 1 obrot kierownicy (ledwo sie miescilem na skrzyzowaniu zeby skrecic....), w prawo chyba normalnie, ok 1.5 obrotu...
no to z ryjem do mechanika, a on mi na to:
1. ze pewnie magiel kupilem zepsuty (kosztowal w intercarsie cos ok 1.7k, wiec chyba regenerowany...?)
2. ze oni zakladajac magiel (byl wyjety silnik) nie sa w stanie sprawdzic czy czesc jest dobra, czy nie, wiec zalozyli to co im przywiozlem...
zalamie sie ... powiedzcie prosze, kto sie zna, bo ja jak juz wielokrotnie pisalem jestem calkowicie "niemechaniczny"
1. czy to prawda co napisalem w pkt 2? nie mozna tego sprawdzic przed zalozeniem?
2. czy istnieje mozliwosc w 3.3 TDI wyjecia magla bez wyjmowania silnika? bo mozliwe ze to mnie czeka. znalazlem opis jak to zrobic w 4.2 zdaje sie, ale dla 3.3 niczego podobnego nie udalo mi sie znalezc.
3. ewentualnie macie moze pomysl co moze byc inna przyczyna takich objawow? moze to cos innego a nie uszkodzona czesc, moze cos zle podlaczyli, albo sam nie wiem....
z gory dzieki! pzdr, Sylwester.
[D2 01 3.3TDI ] Magiel - uszkodzony?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 paź 2011, 00:36
- Lokalizacja: Warszawa
[D2 01 3.3TDI ] Magiel - uszkodzony?
Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 09:37 przez sylweste.r, łącznie zmieniany 1 raz.
akurat to czy magiel pracuje w normalnym zakresie da sie sprawdzic jak ma sie magiel wyjety przed soba na stoliku czy podłodze
odepnij koncówki drążków kierowniczych od zwrotnic i sprawdz czy sie wtedy daje wiecej obrócic(moze skladajac zawias cos namieszali),jak bedzie to samo to raczej magiel znów do wyjecia
odepnij koncówki drążków kierowniczych od zwrotnic i sprawdz czy sie wtedy daje wiecej obrócic(moze skladajac zawias cos namieszali),jak bedzie to samo to raczej magiel znów do wyjecia
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 paź 2011, 00:36
- Lokalizacja: Warszawa
tak jak napisałem
mozna sprawdzic czy pracuje w pelnym zakresie bez zaciec ,skoków itp.
lapiesz za trzpien ktory wchodzi w kolumnę kierownicza i przekrecasz do oporu w prawo , lewo i sprawdzasz ile wysuwają sie drazki kierownicze
jak masz w jedna strone 1.5 obrotu
a w druga 1 obrót
to moze ktos przy regeneracji zle magiel poskladal(malo prawdopodobne,ale)
moze taz Tym co montowali magiel udalo sie zle zamontowac ten wpust w kolumnie(takze malo prawdopodobna opcja)
gdybania
odepnij koncówki i przegub od kolumny kierowniczej(ten pod nogami kierowcy) i sprawdz ile obrotów wtedy dasz rade zrobić
mozna sprawdzic czy pracuje w pelnym zakresie bez zaciec ,skoków itp.
lapiesz za trzpien ktory wchodzi w kolumnę kierownicza i przekrecasz do oporu w prawo , lewo i sprawdzasz ile wysuwają sie drazki kierownicze
jak masz w jedna strone 1.5 obrotu
a w druga 1 obrót
to moze ktos przy regeneracji zle magiel poskladal(malo prawdopodobne,ale)
moze taz Tym co montowali magiel udalo sie zle zamontowac ten wpust w kolumnie(takze malo prawdopodobna opcja)
gdybania
odepnij koncówki i przegub od kolumny kierowniczej(ten pod nogami kierowcy) i sprawdz ile obrotów wtedy dasz rade zrobić