![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] TEST - dlaczego nie odpala zimny
kiedys mialem problem z rozruchem zimnego silnka (cieply pali w 1sek), psikajac plynem do wykrywania gazu znalazlem nieszczelnosc (przy objemce) na rurach wylotowych gazu z reduktora do wtryskow, czyli gaz wychodzil sobie cala noc z reduktora na zewnatrz, po wymianie węży gazowych i obejm bylo OK,
teraz mam ponownie problem z rozruchem bo załapuje mi silnik za 2-3 razem ale tym razem nie znalazlem nieszczelnosci.
wymienilem swiece, filtr pow i filtr paliwa. vag sondy OK.
Sprawadzilem, po zakreceniu butli i wypaleniu gazu rano auto odpala w 1sek "na dotyk"
koledzy o ile wtryski moge jakos sprawdzic czy puszczaja gaz w kolektor, ale jak przetestowac wieczorem reduktor, jak prawidlowo sprawdzic czy puszcza gaz wezykiem w kolektor po wylaczeniu silnika.
czy jak zdejme wężyk podcisnienia z reduktora i psiknę plynem to nie ma prawa tłoczyć gazu przecież jak coś zdejmę to zawsze zejdzie ciśnienie tak ?
teraz mam ponownie problem z rozruchem bo załapuje mi silnik za 2-3 razem ale tym razem nie znalazlem nieszczelnosci.
wymienilem swiece, filtr pow i filtr paliwa. vag sondy OK.
Sprawadzilem, po zakreceniu butli i wypaleniu gazu rano auto odpala w 1sek "na dotyk"
koledzy o ile wtryski moge jakos sprawdzic czy puszczaja gaz w kolektor, ale jak przetestowac wieczorem reduktor, jak prawidlowo sprawdzic czy puszcza gaz wezykiem w kolektor po wylaczeniu silnika.
czy jak zdejme wężyk podcisnienia z reduktora i psiknę plynem to nie ma prawa tłoczyć gazu przecież jak coś zdejmę to zawsze zejdzie ciśnienie tak ?
:?: :?:psg pisze: wymienilem filtr paliwa
Ten akurat znajduje się w zbiorniku z pompą paliwową , chyba że są 2 filtry paliwowe .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

no oki :mrgreen: Ale wszyscy się zbulwersowali , no to już wiem co to za puszka przy tylnym prawym kole :mrgreen: :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

to teraz poprosze o wskazowki jak prawidlowo wyeliminować tłoczenie gazu przez reduktor w kolektor poprzez wężyk.
pytanie może głupie ale prosze o kroki co i jak, bo samo odlaczenie wężyka po zgaszeniu silnika zawsze da jakies ciśnienie ale jak ma być ma prawidlowo reduktor wydychać czy zassać po zgaszeniu silnika ?
pytanie może głupie ale prosze o kroki co i jak, bo samo odlaczenie wężyka po zgaszeniu silnika zawsze da jakies ciśnienie ale jak ma być ma prawidlowo reduktor wydychać czy zassać po zgaszeniu silnika ?
dzieki Hipcio
ja mam dokladnie reduktor KME Gold.
W zeszlym roku zaczął cieknąć i jakimś cudem chyba wlał sie płyn chłodzący w otwór gdzie jest bolec otwierający gaz (swoją drogą ciekawe jak to sie stało, plyn przeszedl przez membrany..?)
ten płyn pod wpływem temp zamienił się w czarny twardy smar i aż skleił mi ten bolec ktorym cewka otwiera gaz dlatego załapałem że w reduktorze jest coś nie tak dopiero po wyjeciu tego bolca bo wycieki szły od spodu i były to w zasadzie tylko kropki, nie lało się.
Zamowilem i wymieniłem org nowe membrany i było ok, chyba faktycznie wtryski sobie odpuszcze a sprawdze te śruby, bo chyba membrany po niecałym roku nie powinny się przerwać.
a tak poza tematem jaki reduktor polecasz do A8 4.2 w ktorym ustawie sobie 1bar? Brać znowu KME Gold?
ja mam dokladnie reduktor KME Gold.
W zeszlym roku zaczął cieknąć i jakimś cudem chyba wlał sie płyn chłodzący w otwór gdzie jest bolec otwierający gaz (swoją drogą ciekawe jak to sie stało, plyn przeszedl przez membrany..?)
ten płyn pod wpływem temp zamienił się w czarny twardy smar i aż skleił mi ten bolec ktorym cewka otwiera gaz dlatego załapałem że w reduktorze jest coś nie tak dopiero po wyjeciu tego bolca bo wycieki szły od spodu i były to w zasadzie tylko kropki, nie lało się.
Zamowilem i wymieniłem org nowe membrany i było ok, chyba faktycznie wtryski sobie odpuszcze a sprawdze te śruby, bo chyba membrany po niecałym roku nie powinny się przerwać.
a tak poza tematem jaki reduktor polecasz do A8 4.2 w ktorym ustawie sobie 1bar? Brać znowu KME Gold?
jeśli masz 300KM to Gold wystarczy ciśnieniowo jednak temperaturowo jest na styk a nawet zasłaby. Wszystko zalezy jak masz wpiętą wode i jak często prostujesz prawą noge na pedale gazu.
Ja bym dał dwa AC R01 tylko te na wyjscie gazu 12mm a nie 16.
Zavoli sie nie nada ze względu na mała regulacjie ciśnienia. Można dać 2x Silver ale są awaryjne jak pisałem wyżej.
Podsumowując;
1xGold jeśli nie masz worka z kasą i jezdzisz bez szaleństw.
2xAC R01 jak masz kase i pałujesz auto szczególnie zimą.
2XSilver jak wyżej z postawieniem na "mam mały worek kasy" ale mogą byc problemy z odpalaniem, przeciekaniem. Można tanio kupić używki i zestaw naprawczy.
2xZavoli Zeta S(są niezawodne) ale nie do Hana bo za duże ciśnienie będziesz miał.Zavoli Zeta N za słabe są.
Ja bym dał dwa AC R01 tylko te na wyjscie gazu 12mm a nie 16.
Zavoli sie nie nada ze względu na mała regulacjie ciśnienia. Można dać 2x Silver ale są awaryjne jak pisałem wyżej.
Podsumowując;
1xGold jeśli nie masz worka z kasą i jezdzisz bez szaleństw.
2xAC R01 jak masz kase i pałujesz auto szczególnie zimą.
2XSilver jak wyżej z postawieniem na "mam mały worek kasy" ale mogą byc problemy z odpalaniem, przeciekaniem. Można tanio kupić używki i zestaw naprawczy.
2xZavoli Zeta S(są niezawodne) ale nie do Hana bo za duże ciśnienie będziesz miał.Zavoli Zeta N za słabe są.