[D2 98 4.2PB/LPG ] Zwrotnice przednie pytanie do fachowców
[D2 98 4.2PB/LPG ] Zwrotnice przednie pytanie do fachowców
Witam..
Napisałem już ten post na Audiklub ale pewnie nie wszyscy tam bywają wiec powtórzę.
Jak wiadomo mam A8 1998 i od początku walczę z przednim układem hamulcowym już wymieniłem wszystko i dalej beret trzepie przy hamowaniu jak wściekle. Jak wiadomo układ hamulcowy w wersjach przed liftem są troszkę niedopracowane. wiec padł pomysł wymiany układu na układ poliftowy. w sumie wymienia się zaciski, tarcze i powinno śmigać kłopot mam tylko z ustaleniem różnic pomiędzy zwrotnicami przed i po lifcie.
zwrotnica przed liftem 4D0-407-257-L
zwrotnica po lifcie 4D0-407-257-K
obie żeliwo wyglądają podobnie ale jednak różnią się tą ostatnią literką.
Może ktoś już przerabiał temat na czym ta różnica polega czy muszę też wymienić zwrotnice czy zaciski poliftowe podejdą do wersji "L".
Napisałem już ten post na Audiklub ale pewnie nie wszyscy tam bywają wiec powtórzę.
Jak wiadomo mam A8 1998 i od początku walczę z przednim układem hamulcowym już wymieniłem wszystko i dalej beret trzepie przy hamowaniu jak wściekle. Jak wiadomo układ hamulcowy w wersjach przed liftem są troszkę niedopracowane. wiec padł pomysł wymiany układu na układ poliftowy. w sumie wymienia się zaciski, tarcze i powinno śmigać kłopot mam tylko z ustaleniem różnic pomiędzy zwrotnicami przed i po lifcie.
zwrotnica przed liftem 4D0-407-257-L
zwrotnica po lifcie 4D0-407-257-K
obie żeliwo wyglądają podobnie ale jednak różnią się tą ostatnią literką.
Może ktoś już przerabiał temat na czym ta różnica polega czy muszę też wymienić zwrotnice czy zaciski poliftowe podejdą do wersji "L".
Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 09:31 przez Esperak, łącznie zmieniany 1 raz.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Jeśli nie chcesz rzeźbić to musiałbyś kupić ze zwrotnicą (z jej montażem, jak i pozostałych el zawieszenia nie ma problemu).
Jeśli nie - kupić sam zacisk i probowac dopasować do starej zwrotnicy.
Był chyba taki temat na AKP jeśli mnie pamięc nie myli (ktoś przerabiał hamulce, tylko nie wiem, czy akurat ładował te z lifta, czy nie z innego). W każdym razie jak znajde to podrzuce linka.
Jeśli nie - kupić sam zacisk i probowac dopasować do starej zwrotnicy.
Był chyba taki temat na AKP jeśli mnie pamięc nie myli (ktoś przerabiał hamulce, tylko nie wiem, czy akurat ładował te z lifta, czy nie z innego). W każdym razie jak znajde to podrzuce linka.
Black Cars Matters
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
U mnie sieka z hamulcami, znowu piszczą, trzeszczą i skrzypią :evil: A w dodatku jak wiadomo nie hamują po zagrzaniu.
Pomyślałem sobie, żeby założyć na przód heble od S8 FL z tarczami 345mm.
Jak podejrzewam najprościej będzie przerzucić z całymi zwrotnicami jaki pisze dice111.
Posiada ktoś wiedzę czy da się zrobić taką operację w systemie "plug&play" :?:
Dodatkowo wjechały by tarcze i klocki EBC :-D
Pomyślałem sobie, żeby założyć na przód heble od S8 FL z tarczami 345mm.
Jak podejrzewam najprościej będzie przerzucić z całymi zwrotnicami jaki pisze dice111.
Posiada ktoś wiedzę czy da się zrobić taką operację w systemie "plug&play" :?:
Dodatkowo wjechały by tarcze i klocki EBC :-D
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Ogólnie masz rację dice111, pomyślałem tylko że jak już zmieniać tarcze na większe to nie o 9mm tylko o 31mm jak by się dało :-> W sumie to EBC powinno rozwiązać sprawę, ale mam już dosyć tych zacisków które mam teraz Juz raz je regenerowałem, a tu wygląda na to że znowu się na osadzeniu wyrobiły. W dodatku klocki albo cylinderki zaczęły wpadać w drgania i zgrzytać przy lekkim hamowaniu albo skręcie kół :evil: I jak by tego było mało zaczęły na zimę piszczeć klocki znowu I to w ciągu paru dni. Jak bym jechał jakimś gównem na szrocie odpalonym. Szlag mnie już trafia...
Ale się zagotowałem
Ale się zagotowałem
Kolego, mój plan wymiany zacisków na większa na razie został odłożony w czasie (musiałem wyzbyć się 6 tys zł na naprawę skrzyni w Midparts) ale do tematu na pewno powrócę. Polecam zaciski 6 - cio tłoczkowe brembo i tarcze 360mm - komplet można kupić za 2600 zł (zaciski profesjonalnie zregenerowane, tarcz zimmerman, klocki brembo, przewody w stalowym oplocie)
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Kacper to może chcesz fabryczne Brembo od S8 D2 FL??... kolega który sobie to kiedyś u mnie zaklepał jednak na tą chwilę odpuścił więc mam komplet zwrotnice + zaciski przód i tył... po szczegóły dzwoń ;-)Mucholejkolator pisze:Rozebrałem hamulce, wszystko poczyściłem, przesmarowałem i nałożyłem smar miedziany. Jak ręką odjął :-) Ale i tak przydały by się lepsze heble.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-