[S8 D2 01 ] Miarowe stukanie pod samochodem
a sprawdzałeś czy tłumik środkowy nie puka tobie w blachę która jest pomiędzy nim a asfaltem :?: :?:
Ja przez tą blachę wymieniałem skrzynie , a to tylko głupia blacha .
Ja przez tą blachę wymieniałem skrzynie , a to tylko głupia blacha .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
a gdzie ta blacha się znajduje mozesz to opisac takimi słowami żebym wiedział jak to dla mechanika przekazać?????
[ Dodano: 2011-11-07, 16:39 ]
chociaż myślę ze to nie to :-( bo to puka tak jakby coś się kręciło wieszzzzz/???? o co mi chodzi prawda?? a tłumik to by stukał na dziurach itp itd i pewnie nie byłby to równy stukot...
[ Dodano: 2011-11-07, 16:39 ]
chociaż myślę ze to nie to :-( bo to puka tak jakby coś się kręciło wieszzzzz/???? o co mi chodzi prawda?? a tłumik to by stukał na dziurach itp itd i pewnie nie byłby to równy stukot...
zalesssio A8
ja też myślałem że mam coś z półosiami , potem ze skrzynią i tak sobie wymieniałem , aż pewnego dnia mechanik zapomniał założyć mi blachy która jest pod samochodem , dokładnie w połowie podłogi w poprzek przykręcona (chyba na 4 śruby) chyba przy środkowym tłumiku to jest , już nie pamiętam dokładnie , ta blacha ma chyba 30cm/10cm .zalesssio pisze:a gdzie ta blacha się znajduje mozesz to opisac takimi słowami żebym wiedział jak to dla mechanika przekazać?????
zadzwonił do mnie że jeszcze ta blacha została , podjechałem do niego założył mi ją i znowu zaczęło pukać . po zdjęciu ucichło pukanie .
Wejdź pod auto i popatrz na podwozie :
1 : silnik
2 : skrzynia
3: dalej tłumiki
pod tłumikami ta blacha , a nad chyba wał .
właśnie że nie do końca , piszę że to pukanie też było takie że jak przyśpieszałem to pukał mocniej .zalesssio pisze:tłumik to by stukał na dziurach itp itd i pewnie nie byłby to równy stukot...
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Re: Miarowe stukanie pod samochodem
napisałeś taki post, z którego jasno wynika, że stuka na postoju a jak jedziesz to nie :evil:Gusiew pisze:Witam
Od jakiegos czasu na postoju mam miarowe stukanie, nie wystepuje ono podczas jazdy.
Jeżeli jest to podczas jazdy to podpora wału a dokładniej guma od łożyska; pisz do tego gościa ma wszystkie klocki od wału: cobra3092@gmail.com
[ Dodano: 2011-11-07, 18:19 ]
post w poście :-D dopiero teraz zauważyłem, pisz do tego gościa miałem identycznie więc kupiłem wał na Alledrogo za :-? nie pamietam jest w postach u mnie. Namiary dostałem od kogoś z forum na PW jak już kupiłem cały wał.
zalesssio, I co :?: :?: Rozwiązałeś ten problem :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
no to jest przyczyna , zerwał się z kilku gum i wisi i puka ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ja mam podobny problem, jadac normalnie nic nie stuka,przyspieszajac normalnie tez nie ale gdy sie depnie w podloge slychac takie jakby pukanie czy terkotanie. Wszystko jakby na wysokosci przednich foteli. Wymienilem podpore walu ale dalej to samo. Sam nie wiem gdzie szukac przyczyny, na postoju tego nie ma. Zauwazylem tez ze przy skrecie delikatnie telepie calym samochodem. Gdzie zaczac szukac bo juz nie wiem
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 wrz 2013, 09:54
- Lokalizacja: Lublin
Odgrzewam temat bo mam identyczny problem w swojej S8 D2, przy różnych prędkościach przy odpuszczeniu gazu słychac jakąś jakby blaszke brzęczącą, a przy zwalnianiu, przyhamowywaniu prędkość ok 30km/h bardzo mocne stuki w okolicach przednich foteli co to może być? Wchodziłem do kanału, na 1 rzut oka jest wszystko ok. Z góry dziekuje za pomoc.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Przed awarią skrzyni przypominam sobie, miałem takie miarowe tykanie ale raczej na wolnych obrotach ale bardziej słyszalne to było w okolicach skrzyni w nadkolu od kierowcy.Po wymianie skrzyni chłopaki z warsztatu ASB uszkodzili mi wydech a właściwie Fabryczne X-PIPE , jeszcze razem z śp. Szopenem słuchaliśmy co tak się telepie ,okazało się że to w tłumiku coś się telepie ale to tez na zimnym ,nie rozgrzanym silniku .Później obroty spadają wibracje tez i nie słychać już metalicznego telepania a pozostaje tylko furczenie z uszkodzonego X-PIPE .Moż e to was naprowadzi na trop.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 wrz 2013, 09:54
- Lokalizacja: Lublin
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Nie ma to jak mechanicy-czarodzieje .Poczytaj troszkę było to poruszane wielokrotnie http://www.a8team.pl/d2-98-42pb-lpg-wal ... vt6648.htm
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 wrz 2013, 09:54
- Lokalizacja: Lublin
Tez sie zdziwiłem, że niby sam z siebie, z dnia na dzień się "znieważył"... Dzieki kolego tutenhamon za linka, poczytałem temat i doszedłem do wniosku że kupie drugi wał bo tak naprawdę chodzą w śmieszych pieniądzach za 200zł udało sie komplet kupić+ew. podporę jak będzie źle wyglądać. Wg mnie krzyżak sie rozlatuje i robi robotę. Za rok wymienię i będzie wiadomo czy słuszna diagnoza.
PS. Wał wymieniony żądnych trzasków i stuków winą był najprawdopodobniej przegub ten na wale zaraz za skrzynią! Co najbardziej mnie zdziwiło stary prawie w ogóle nie miał smaru w tych przegubach a nowy był zarąbany smarem...
PS. Wał wymieniony żądnych trzasków i stuków winą był najprawdopodobniej przegub ten na wale zaraz za skrzynią! Co najbardziej mnie zdziwiło stary prawie w ogóle nie miał smaru w tych przegubach a nowy był zarąbany smarem...