Wtyczka jest taka sama - to jest gniazdo ustandaryzowane więc nie tylko Audi ma takie gniazdo (wszystkie modele) ale ogólnie cała grupa VW oraz kilka innych marek także spoza tej grupy.greg26 pisze:Panowie co do programu to już jestem o wiele mądrzejszy,a tak dla ścisłości kabelek i wtyczka od d2 pasują do d3?
Najnowszą wersję VCDS'a znajdziesz np. tutaj: ADAKO ale nie wiem jak będzie współpracował z Twoim kablem...greg26 pisze:FOSS pisze:kabel ten pomimo tego, że oryginalny z licencją w połączeniu z programem VAG-COM 409.1 w mojej D3 niestety już nie spełnia swojego zadania
Wystarczy wgrać np. VCDS10.7 i będzie śmigał ta tym kablu czy trzeba do D3 zakupić inny kabel,który będzie obsługiwał ten program?
bądź co bądź to właśnie kabel jest najważniejszy i to w nim jest zapisany kod licencyjny.
U mnie po podłączeniu kabla w programie VAG-COM pokazuje jakiś komunikat zgodności czy cóś w tym stylu - nie pamiętam dokładnie treści (nie będę teraz latał z kompem do auta ale jeśli to dla Ciebie ważne to przy okazji to sprawdzę... może jutro się uda) ale mogę powiedzieć tyle, że posiadając kiedyś inne kabelki odnoszę wrażenie że program był jakoś bardziej okrojony (dużo przycisków było nie aktywnych).
Biorąc pod uwagę to powyższe oraz fakt, że program diagnostyczny sam w sobie jest dostępny bezpłatnie i bez żadnej dodatkowej rejestracji to nie ulega watpliwości, że podstawowym elementem urządzenia diagnostycznego jest kabel który jest jednocześnie kluczem dającym dostęp do pełnej wersj programu...
innymi słowy z ori kablem uruchomisz pełną opcję każdej wersji programu VAG-COM czy VCDS natomiast z kabelkiem z Allegro za 19,90 prawdopodobnie żadna z wersji tych programów nie będzie działa z pełną swoją funkcjonalnością.
Takie jest moje zdanie ale nie jestem w tym jeszcze żadnym "wymiataczem" (znam tu kilku zdecydowanie bardziej zaawansowanych kolegów) więc mogę się jednak mylić ;-)