części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

zagadka,przestroga

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
JIMM

Post autor: JIMM » 05 sty 2012, 20:27

wolek pisze:p.s. czeka to wszystkie 4.0 tdi :P
Dokładnie tak...3.0 , 4.0 TDI jak ktoś w porę sobie nie zainwestuje ok 6 tysi na rozrząd dla spokoju to prędzej czy później będzie płakał i płacił :oops:

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 05 sty 2012, 20:38

ponowię pytanie:

remont całości powiedzmy że 25-30k pln

jak się to ma do wartości auta mniej więcej?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 sty 2012, 09:25

zanjac pisze:Mała podpowiedź...jest to silnik z A8 D3 dla oszczędnych...jek się deklarują. :-|
zanjac pisze:
wolek pisze:p.s. czeka to wszystkie 4.0 tdi :P
Dokładnie tak...3.0 , 4.0 TDI jak ktoś w porę sobie nie zainwestuje ok 6 tysi na rozrząd dla spokoju to prędzej czy później będzie płakał i płacił :oops:
Oszczędny dwa razy traci :roll:
maciu pisze:ponowię pytanie:

remont całości powiedzmy że 25-30k pln

jak się to ma do wartości auta mniej więcej?
Na Alledrogo najtańsze z tego rocznika i z tym silnikiem (jak opisywany) kosztują w okolicach 120kpln ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 06 sty 2012, 10:30

FOSS pisze:
maciu pisze:ponowię pytanie:

remont całości powiedzmy że 25-30k pln

jak się to ma do wartości auta mniej więcej?
Na Alledrogo najtańsze z tego rocznika i z tym silnikiem (jak opisywany) kosztują w okolicach 120kpln ;-)
no to nie widzę tragedii nawet z remontem to 1/5 wartości auta ja zrobiłem remont motoru
za 1/3ą :-P

a oszczęność 6kpln w tym wypadku to już jest żenada....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 06 sty 2012, 11:58

Coś mi się wydaję że motoryzacja idzie w ślepą uliczkę,wszystkich księgowych z koncernów samochodowych powinni wysłać na zasiłki dla bezrobotnych to może by się coś zmieniło na lepsze.Kiedyś jak człowiek wydał 400tyś zł.na auto to wiedział że ono mu posłuży wiele wiele lat i co najmniej te 400tyś km.bez remontu a dzisiaj jak widać na załączonym obrazku nawet połowy tego dystansu nie można osiągnąć-żenada. :-x

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 sty 2012, 12:45

123mielony pisze:Coś mi się wydaję że motoryzacja idzie w ślepą uliczkę...
Po prostu motoryzacja ewoluowała zgodnie z rynkowymi trendami i oczekiwaniami klientów.......

Kiedyś koncerny motoryzacyjne zarabiały na sprzedaży samochodów ale przyszedł jeden kryzys, potem drugi, trzeci... chętnych na zakup auta było mało więc ceny aut poleciały w dół... nie będzie tajemnicą że teraz koncerny motoryzacyjne zarabiają na serwisie dlatego serwis w ASO jest taki drogi.

Poza tym technika poszła tak do przodu że można precyzyjnie określić żywotność niektórych elementów auta.... więc zaczęto produkować ze wskazaniem na konkretną żywotność konkretnych części w samochodzie tak aby wyciągnąć od klienta te pieniądze których nie wyciągnięto przy sprzedaży.

Większość marek sprzedawanych w Polsce marże ma jednocyfrowe przy czym klienci biją się ze sprzedawcami o każdą złotówkę......... znam markę aut gdzie niektóre modele aut mają marżę dealerską na poziomie 5%.......
przy wartości cennikowej auta 60kpln pełna marża dealera to tylko biedne 3kpln którego biedną część dostaje sprzedawca a reszta idzie na pokrycie wszystkich kosztów dealera.......
w wyniku niezdrowej wewnętrznej konkurencji oraz idiotycznej wręcz walki o każdego klienta (nawet takiego przysłowiowego "gołodupca") niektórzy sprzedają te samochody z marżą salonu na poziomie 1% czyli 600pln znam przypadki z życia wzięte (wielokrotnie) kiedy marża była na poziomie nawet 0,25% czyli 150pln :/

Ci którzy uważają, że salony zbijają krocia na sprzedaży samochodów są mocno zacofani :!:
Teraz serwis to główne źródło dochodu i nie ma co liczyć że ASO będzie jakoś szczególnie tańsze albo że samochody będą znów jeździły bezawaryjnie latami :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl