Dokładnie tak...3.0 , 4.0 TDI jak ktoś w porę sobie nie zainwestuje ok 6 tysi na rozrząd dla spokoju to prędzej czy później będzie płakał i płacił :oops:wolek pisze:p.s. czeka to wszystkie 4.0 tdi
zagadka,przestroga
zanjac pisze:Mała podpowiedź...jest to silnik z A8 D3 dla oszczędnych...jek się deklarują. :-|
Oszczędny dwa razy traci :roll:zanjac pisze:Dokładnie tak...3.0 , 4.0 TDI jak ktoś w porę sobie nie zainwestuje ok 6 tysi na rozrząd dla spokoju to prędzej czy później będzie płakał i płacił :oops:wolek pisze:p.s. czeka to wszystkie 4.0 tdi
Na Alledrogo najtańsze z tego rocznika i z tym silnikiem (jak opisywany) kosztują w okolicach 120kpln ;-)maciu pisze:ponowię pytanie:
remont całości powiedzmy że 25-30k pln
jak się to ma do wartości auta mniej więcej?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
no to nie widzę tragedii nawet z remontem to 1/5 wartości auta ja zrobiłem remont motoruFOSS pisze:Na Alledrogo najtańsze z tego rocznika i z tym silnikiem (jak opisywany) kosztują w okolicach 120kpln ;-)maciu pisze:ponowię pytanie:
remont całości powiedzmy że 25-30k pln
jak się to ma do wartości auta mniej więcej?
za 1/3ą :-P
a oszczęność 6kpln w tym wypadku to już jest żenada....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Coś mi się wydaję że motoryzacja idzie w ślepą uliczkę,wszystkich księgowych z koncernów samochodowych powinni wysłać na zasiłki dla bezrobotnych to może by się coś zmieniło na lepsze.Kiedyś jak człowiek wydał 400tyś zł.na auto to wiedział że ono mu posłuży wiele wiele lat i co najmniej te 400tyś km.bez remontu a dzisiaj jak widać na załączonym obrazku nawet połowy tego dystansu nie można osiągnąć-żenada. :-x
Po prostu motoryzacja ewoluowała zgodnie z rynkowymi trendami i oczekiwaniami klientów.......123mielony pisze:Coś mi się wydaję że motoryzacja idzie w ślepą uliczkę...
Kiedyś koncerny motoryzacyjne zarabiały na sprzedaży samochodów ale przyszedł jeden kryzys, potem drugi, trzeci... chętnych na zakup auta było mało więc ceny aut poleciały w dół... nie będzie tajemnicą że teraz koncerny motoryzacyjne zarabiają na serwisie dlatego serwis w ASO jest taki drogi.
Poza tym technika poszła tak do przodu że można precyzyjnie określić żywotność niektórych elementów auta.... więc zaczęto produkować ze wskazaniem na konkretną żywotność konkretnych części w samochodzie tak aby wyciągnąć od klienta te pieniądze których nie wyciągnięto przy sprzedaży.
Większość marek sprzedawanych w Polsce marże ma jednocyfrowe przy czym klienci biją się ze sprzedawcami o każdą złotówkę......... znam markę aut gdzie niektóre modele aut mają marżę dealerską na poziomie 5%.......
przy wartości cennikowej auta 60kpln pełna marża dealera to tylko biedne 3kpln którego biedną część dostaje sprzedawca a reszta idzie na pokrycie wszystkich kosztów dealera.......
w wyniku niezdrowej wewnętrznej konkurencji oraz idiotycznej wręcz walki o każdego klienta (nawet takiego przysłowiowego "gołodupca") niektórzy sprzedają te samochody z marżą salonu na poziomie 1% czyli 600pln znam przypadki z życia wzięte (wielokrotnie) kiedy marża była na poziomie nawet 0,25% czyli 150pln
Ci którzy uważają, że salony zbijają krocia na sprzedaży samochodów są mocno zacofani :!:
Teraz serwis to główne źródło dochodu i nie ma co liczyć że ASO będzie jakoś szczególnie tańsze albo że samochody będą znów jeździły bezawaryjnie latami :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-