Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB/LPG ] CAN Commander 1.4 nie moge odczytac PIN

Awatar użytkownika
psg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 234
Rejestracja: 11 sie 2011, 10:48
Lokalizacja: Olsztyn

[D2 97 4.2PB/LPG ] CAN Commander 1.4 nie moge odczytac PIN

Post autor: psg » 11 sie 2011, 11:05

witam
auto testowe A8 97r 4.2 benzyna 97r
problem: zakodowanie kluczy, brak kodu PIN do IMMO

program vag can commander 1.4 china, dziala normalnie, moge czytac info o silniku, kombi itd czyli kabel i starowniki dzialaja ale nie moge odczytac kodu PIN do Immo.

w sekji instruments/immobilizer wybieram pierwszy z gory vdo wtedy zawiesza sie deska i trzeba odlaczyc kleme od akumulatora, czyli licznik mam VDO ale cos jest bosch'a i dlatego sie zawiesza. zatem probuje inna opcje a8 white immo box ale nie moze sie polaczyc

probowalem odczytac ECU wybierajac vag ME xx ale nie moze sie polaczyc, EDC15x tez spradzilem chociaz to tylko pod diesel

pytanie:
1. jak odczytac pic aby go potem uzyc w vagCOM do zaprogramowania klucza
2. moze w tym a8 97r uzywac sie odrazu opcji key learning bo nie ma pinu tylko idzie programowanie jako autoryacja polaczenia z immo. w serwisie tez jzu nie podaja pinu tylko wszystko idzie Online


<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

[ Dodano: 2011-08-14, 00:04 ]
udało się tylko odczytać eeprom z licznika ale tam chyba nie ma pinu can comamnder podał przebieg niestety login/pin jest zero 0,
odczytanie eeprom z ECU nie możliwe, nie może się połączyć z ECU

proszę o ewentualne info jak zdekodować ręcznie eeprom licznika 4D0 919 033 G
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 12:11 przez psg, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 14 sie 2011, 22:10

W liczniku nie masz pinu tylko w puszce immo pod adresem 25. Weż wyrzuć ten kabel, bo z puszkami immo produkcji megamos-kostal nie działa. do ręki programator, w środku siedzi kośc 93c66, odczytaj ją i podeslij mi wsad, podam Ci pin.

Co do przyuczania kluczyków MUSISZ mieć NOWE pastylki ID13, na żadnych używkach nie zaprogramujesz (tylko immo2 zaprogramujesz - A4 po 98, stara a3 po lifcie itp). Bez podania PINu nie da się przyuczyć w immo1 bo nie masz dostepu do pamięci, więc żadne niby tam key learning na pewno nie zadziała.

Co do kodowania kluczyków zwykłym VAGiem w kanale 21 po podaniu pinu w opcji login.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
psg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 234
Rejestracja: 11 sie 2011, 10:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: psg » 14 sie 2011, 23:08

dzieki za odpowiedź
masz racje, can commander nie łaczy sie z po lini K z kanalem 25, odrazu wywala target not responding

natomiast widze ze w opcjach vag tacho 3.01 jest pozycja audi immo megamos/kostal czyli albo wyjac puszke immo i odczytac programatorem pamięć 93c66 albo użyć vag tacho np 3.01 ale mysle ze nawet 2.5 poradzi sobie.

2. mam zakodowane dwa klucze, przy dodawaniu trzeciego juz z nowym ID13 nie musze chyba zmieniac ID13 na nowe w pozostalych juz zakodowanych ?

vito555
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 05 lip 2010, 21:23
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: vito555 » 17 sie 2011, 20:53

Musisz zakodować wszystkie od nowa.

Awatar użytkownika
psg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 234
Rejestracja: 11 sie 2011, 10:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: psg » 17 sie 2011, 21:58

wiem ze musze zakodowa wszystkie klucze ale czy musze zmieniac pestki ID13 w jzu zakodowanych kluczach, raczej nie mysle ze tylko w nowym kluczu o ile ID13 nie jest czyste

[ Dodano: 2011-08-18, 11:38 ]
czy mozecie mi doradzic jaki megamos ID mam kupic?
mam dorobiony grot do klucza, jest miejsce na transponder ale nie wiem jaki mam kupic
moje auto to A8 97r 4.2 benzyna (auto dokładnie z lipca 1997r)
z tabelki (http://www.transpondery.pl/Blog%20Posts/a.html) wynika ze transponder moze byc ID13 lub ID48:

AUDI A8 1995 1997 Megamos ID13
AUDI A8 1997 2004 Megamos Crypto ID48

czyli moze to byc ID13 bo tabelka konczy sie na 1997 ale moze byc to ID48 bo akurat sie tabelka zaczyna

auto A8 jest dokladnie z lipca 1997r

znalazlem opis ze mozna sprawdzic czy dany klucz mozna zapisac w immo:
[25 - Immobilizer]
[Meas. Blocks - 08]
Select Block 001.
i teraz jesli w pozycji 3 jest cyfra 1 to znaczy ze mozna zapisac badany klucz.

jednak ja nie mam jeszcze w dopasowywanym kluczu transpondera wiec nie sprawdze i wartosc bedzie pewnie inna niz 1.

vito555
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 05 lip 2010, 21:23
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: vito555 » 18 sie 2011, 20:29

Podjedz do kogoś ,u siebie,kto dorabia klucze,włoży kluczyk w magiczną dziurkę(ten ,którego używasz) i będziesz wiedział w 30s.
transponderów aktualni\e zakodowanych nie musisz wymieniać ,ale do procedury kodowania musisz mieć je wszystkie.

Awatar użytkownika
DanioUK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 122
Rejestracja: 15 sty 2012, 22:16
Lokalizacja: Skelmersdale/Rybnik

Post autor: DanioUK » 16 sty 2012, 14:27

K44761 o jakim programatorze mowa jesli moge wiedziec???

Czy nim wyciagne pin???

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 16 sty 2012, 21:54

przeciez napisal ze nie wyciagniesz pinu kablem. Musisz fizycznie wydlubac eeproma.
Mam pytanie k44761: czy w polifcie moge wydłubac pin z liczników?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
DanioUK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 122
Rejestracja: 15 sty 2012, 22:16
Lokalizacja: Skelmersdale/Rybnik

Post autor: DanioUK » 17 sty 2012, 14:02

Ale czy Ja napisalem cos o kablu??? Pytam o jaki programator chodzi??

PiTeR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 02 mar 2010, 16:47
Lokalizacja: małopolska

Post autor: PiTeR » 17 sty 2012, 17:29

a sprawdzał ktoś czy z puszkami immo megamos/kostal zadziała vag tacho 3.01?
S8 97' 4,2 Manual Pb
A8 04' 6,0 W12 Tiptronic

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 659
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 03 lis 2017, 00:17

PiTeR pisze:a sprawdzał ktoś czy z puszkami immo megamos/kostal zadziała vag tacho 3.01?
Prawie sześć lat minęło, ale może ktoś to sprawdził? Ewentualnie pojawiło się jakieś inne narzędzie poza rozbebeszaniem szrota i rwaniem puszki immo?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl