[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Lukas134,na jakiej zasadzie wykombinowales te silencery... u mnie tez jest dosc srogi bas w przedziale 1200-1900 obr...chcialbym go wlasnie jakos wyelimiowac, na wyzszych obrotach jest juz bajka :mrgreen: myslalem nad wstawieniem ori h-pipe'a i 2 tlumika,ale nie wiem czy nie wyciszy sie az za bardzo
Mucholejkolator, jak u Ciebie finalnie pozostalo... ;-)
Mucholejkolator, jak u Ciebie finalnie pozostalo... ;-)
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Powiem tak: jeśli masz końcowe przeloty to będzie buczało. Ja mam teraz wszystko seryjne oprócz końcowych tłumików. Jęśli chcesz trochę wyciszyć to wstaw ori tłumik środkowy, zmiana z x-pipe na ori h-pipa chyba niewiele pomoże :-/ Taki jest niestety urok wydechu w A8, jak wstawisz przelot końcowy to buczy w tym zakresie obr.
Silencery pomagają, zrobiłem do Proexa i zdecydowanie mniej dudniło, ale na wyższych obrotach powstaje tam spora dysza i pojawia się dzwięk odrzutowca czy sprężonego powietrza :->
Bierzesz krótkie rurki, nacinasz wąsy prostokątne po obu stronach i zaginasz do wewnątrz zmniejszając przekrój przelotu, co wpływa bezpośrednio na zwolnienie spalin w układzie :->
Tak zrobione urządzonka montujesz w rurach wylotowych lub końcówkach tłumików.
Silencery pomagają, zrobiłem do Proexa i zdecydowanie mniej dudniło, ale na wyższych obrotach powstaje tam spora dysza i pojawia się dzwięk odrzutowca czy sprężonego powietrza :->
Bierzesz krótkie rurki, nacinasz wąsy prostokątne po obu stronach i zaginasz do wewnątrz zmniejszając przekrój przelotu, co wpływa bezpośrednio na zwolnienie spalin w układzie :->
Tak zrobione urządzonka montujesz w rurach wylotowych lub końcówkach tłumików.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2012, 19:08 przez Mucholejkolator, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie był bas w obrotach ok 1200-1600 i to taki niezbyt przyjemny, ale teraz jest dobrze jak dla mnie :-) ja mam silencery tak jak Kacper pisze. Rurki 25cm zrobiony kołnierzyk, a z drugiej wycięte po 1cm na stronę i zagięty zrobiony lejek :-) i można zaginać i odginać tym regulujesz masę przepływu powietrza i głos wydechu :-) tak mi poradził Sergio i jestem bardzo zadowolony :-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Ja również trochę przerobiłem ten temat w kilku A8 w których zakładałem sportowe wydechy, różne kombinacje z katami, bez, x-pipe, h-pipe itp itd.Lukas134 pisze:U mnie był bas w obrotach ok 1200-1600 i to taki niezbyt przyjemny, ale teraz jest dobrze jak dla mnie :-) ja mam silencery tak jak Kacper pisze. Rurki 25cm zrobiony kołnierzyk, a z drugiej wycięte po 1cm na stronę i zagięty zrobiony lejek :-) i można zaginać i odginać tym regulujesz masę przepływu powietrza i głos wydechu :-) tak mi poradził Sergio i jestem bardzo zadowolony :-)
Uważam, że jedynym rozwiązaniem przy sportowych tłumikach końcowych przelotowych jest taki właśnie silencer, nic innego nie wyeliminuje buczenia. Można układ wyciszyć lub zgłośnić ale buczenie i tak zostanie.
Z tego co czytałem końcowe tłumiki przelotowe powinny być montowane tylko w autach doładowanych.
Do wolnossących powinny być montowane sportowe tłumiki komorowe i wtedy takich kwiatków nie będzie. Pozdrawiam i życzę udanych modów :-P
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Nie prawda :-) w fabrycznym wydechu mało wychodzi tego głosu z V-ki. Musi trochę pokazać pazur ;-) chociażby na wolnych obrotach :-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
robertas, i tak ma byc :-) najgorsze buczenie w trasie :-/ ja u siebie to zminimalizowalem mocno :-D
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
No i sie jeszcze raz zabralem do tematu, meczylem go dlugo ale w koncu przespawalem te koncówki nawet o dziwo zmienila mu sie charakterystyka dzwieku, i ciutke sie wyciszyl, efekty mojej dlubaniny ponizej... ;-)
przy okazji ze juz zmarzlem, wymienilem tez przednie klosze,wiedzialem ze sa juz troche zmeczone zyciem,ale wygladaly jeszcze jeszcze ;-) ....ale jak zdjalem stary i porównalem z nowym.... :shock: zreszta zobaczcie sami...
przy okazji ze juz zmarzlem, wymienilem tez przednie klosze,wiedzialem ze sa juz troche zmeczone zyciem,ale wygladaly jeszcze jeszcze ;-) ....ale jak zdjalem stary i porównalem z nowym.... :shock: zreszta zobaczcie sami...
No te końcówki odrazu lepsze :-) a nie da się trochę wyżej ich zamocować ?? ;-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.