części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 10 sty 2012, 17:00

Kurcze, właśnie to buczenie jest najbardziej uprzykrzające :-? Też z tym walczę, po ponownym wyciszeniu jest lepiej ale jak wydech się zagrzeje porządnie to i tak dudni :roll:

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 10 sty 2012, 17:36

Lukas134,na jakiej zasadzie wykombinowales te silencery...:) u mnie tez jest dosc srogi bas w przedziale 1200-1900 obr...chcialbym go wlasnie jakos wyelimiowac, na wyzszych obrotach jest juz bajka :mrgreen: myslalem nad wstawieniem ori h-pipe'a i 2 tlumika,ale nie wiem czy nie wyciszy sie az za bardzo

Mucholejkolator, jak u Ciebie finalnie pozostalo... ;-)

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 10 sty 2012, 17:59

Powiem tak: jeśli masz końcowe przeloty to będzie buczało. Ja mam teraz wszystko seryjne oprócz końcowych tłumików. Jęśli chcesz trochę wyciszyć to wstaw ori tłumik środkowy, zmiana z x-pipe na ori h-pipa chyba niewiele pomoże :-/ Taki jest niestety urok wydechu w A8, jak wstawisz przelot końcowy to buczy w tym zakresie obr.

Silencery pomagają, zrobiłem do Proexa i zdecydowanie mniej dudniło, ale na wyższych obrotach powstaje tam spora dysza i pojawia się dzwięk odrzutowca czy sprężonego powietrza :->

Bierzesz krótkie rurki, nacinasz wąsy prostokątne po obu stronach i zaginasz do wewnątrz zmniejszając przekrój przelotu, co wpływa bezpośrednio na zwolnienie spalin w układzie :->
Tak zrobione urządzonka montujesz w rurach wylotowych lub końcówkach tłumików.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2012, 19:08 przez Mucholejkolator, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 10 sty 2012, 18:31

U mnie był bas w obrotach ok 1200-1600 i to taki niezbyt przyjemny, ale teraz jest dobrze jak dla mnie :-) ja mam silencery tak jak Kacper pisze. Rurki 25cm zrobiony kołnierzyk, a z drugiej wycięte po 1cm na stronę i zagięty zrobiony lejek :-) i można zaginać i odginać tym regulujesz masę przepływu powietrza i głos wydechu :-) tak mi poradził Sergio i jestem bardzo zadowolony :-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 10 sty 2012, 18:34

hmmm wlasnie tak odczuwalem ze to buczenie pojawia sie wlasnie z ostatnich tlumikow...zobacze jaki efekt bedzie na nowych koncowkach...nie moge sie jakos zabrac do tego przez te pogode ;) a silencery... jak ma byc odrzutowiec to troche slabo :lol:

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 12 sty 2012, 10:52

Lukas134 pisze:U mnie był bas w obrotach ok 1200-1600 i to taki niezbyt przyjemny, ale teraz jest dobrze jak dla mnie :-) ja mam silencery tak jak Kacper pisze. Rurki 25cm zrobiony kołnierzyk, a z drugiej wycięte po 1cm na stronę i zagięty zrobiony lejek :-) i można zaginać i odginać tym regulujesz masę przepływu powietrza i głos wydechu :-) tak mi poradził Sergio i jestem bardzo zadowolony :-)
Ja również trochę przerobiłem ten temat w kilku A8 w których zakładałem sportowe wydechy, różne kombinacje z katami, bez, x-pipe, h-pipe itp itd.
Uważam, że jedynym rozwiązaniem przy sportowych tłumikach końcowych przelotowych jest taki właśnie silencer, nic innego nie wyeliminuje buczenia. Można układ wyciszyć lub zgłośnić ale buczenie i tak zostanie.
Z tego co czytałem końcowe tłumiki przelotowe powinny być montowane tylko w autach doładowanych.
Do wolnossących powinny być montowane sportowe tłumiki komorowe i wtedy takich kwiatków nie będzie. Pozdrawiam i życzę udanych modów :-P

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 17 sty 2012, 19:34

Dlatego wydech sportowy można zamontować sobie do H..CRX :mrgreen: . A w A8 najlepiej brzmi seryjny fabryczny. ;-)

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 17 sty 2012, 20:01

Nie prawda :-) w fabrycznym wydechu mało wychodzi tego głosu z V-ki. Musi trochę pokazać pazur ;-) chociażby na wolnych obrotach :-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 17 sty 2012, 20:08

tutenhamon pisze:Dlatego wydech sportowy można zamontować sobie do H..CRX
Wszystko zależy jaki sportowy wydech masz na myśli.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 17 sty 2012, 20:11

Lukas134, no i Cie popieram ;) teraz to slychac ze sie ma v8 pod maska,wystarczy odpalic silnik a ludzie sie sami ogladaja co za potwora uslyszeli ;)

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 17 sty 2012, 20:35

robertas, i tak ma byc :-) najgorsze buczenie w trasie :-/ ja u siebie to zminimalizowalem mocno :-D
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 22 sty 2012, 14:20

No i sie jeszcze raz zabralem do tematu, meczylem go dlugo ale w koncu przespawalem te koncówki :D nawet o dziwo zmienila mu sie charakterystyka dzwieku, i ciutke sie wyciszyl, efekty mojej dlubaniny ponizej... ;-)

Obrazek

Obrazek

przy okazji ze juz zmarzlem, wymienilem tez przednie klosze,wiedzialem ze sa juz troche zmeczone zyciem,ale wygladaly jeszcze jeszcze ;-) ....ale jak zdjalem stary i porównalem z nowym.... :shock: zreszta zobaczcie sami...

Obrazek

Awatar użytkownika
BiLu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 282
Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BiLu » 22 sty 2012, 15:19

trochę za bardzo widoczny jest prawy tłumik, ale ogólnie to raczej poprawnie ;-)

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 22 sty 2012, 15:57

BiLu, no niestety inaczej sie go nie dalo zamontowac...ot taki urok d2 :) miejsca kompletnie brak ;) dlatego puchy pomalowalem na czarny mat zeby az tak nie kluły w oczy ;)

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 22 sty 2012, 18:58

No te końcówki odrazu lepsze :-) a nie da się trochę wyżej ich zamocować ?? ;-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl