Dzięki koledzy za wasze opinie. I właśnie za to cenie takie fora, bo tak jak pisałem wcześniej, byłem już zdecydowany na montaż Elpigaz-u, a dzięki WAM (w szczególności koledze "hipcio") skłaniam się na LPGTECH. Zresztą potwierdziło się to co mówił mi ten pan w warsztacie, że sterownik LPGTECH to w pełni konfigurowalne i stabilne urządzenie.
Aha mam jeszcze jedno pytanie.
hipcio pisze:Wszystko jednak zależy jakie będziesz miał do tego wtryskiwacze tu jedyne słuszne to HANA 2000...
Sprawę firmy produkującej wtryskiwacze to nawet nie poruszam, bo czytając informacje w necie to nie ma lepszych niż HANA - bynajmniej do naszych V8. Ale kolega
hipcio napisał by zamontować zielone. A czy nie lepiej zamontować HANA 2000 A+ (niebieskie)? Tyle co wyczytałem w necie, to dają do 60 KM na cylinder. Wiem, że to o wiele więcej niż potrzeba, ale podobno "od przybytku głowa nie boli" :-P, a ja nie chciałbym żeby mi zabrakło mocy, kiedy depnę kick-down jadąc na gazie.
A tak poważnie to czy łączna moc wtryskiwaczy może być większa niż moc maksymalna naszych silników (335KM)? Czy grozi to jakimiś uszkodzeniem silnika?
I jeszcze jedna sprawa:
hipcio pisze:...reduktory(muszą być dwa)
Na zdjęciach które umieściłem (a dokładnie na tym drugim - mniejszym) widać skrawek reduktora. Rozmawiałem z kolegą co ma tą instalacje Elpigaz i pytam go, gdzie ma drugi reduktor? A on powiedział, że ma tylko jeden i tak jak pisałem wcześniej, że auto mu śmiga na gazie jak na benzynie. Nie ma żadnych problemów z wyprzedzaniem. Udałem się do warsztatu i rozmawiam z facetem. Powiedział, że zamontował mu reduktor
Vega-i Sport i że nie ma potrzeby montować drugiego, bo moc maksymalna tego to 380 KM.
Słyszeliście koledzy o takim "sprzęcie"? Ciekawią mnie Wasze opinie. Z góry dzięki i pozdrawiam.