Audi A8, 4.2, 1997 - na śniegu
Audi A8, 4.2, 1997 - na śniegu
Witam
Kilka zdjęć maszynki (zdjęcia by Mateusz):
Ogólnie poszalałem trochę po pasie startowym... napęd 4x4 całkiem fajnie
pracuje. Autkiem da się przyspieszać na śliskim. Kilka godzin szaleństwa.
80 km zrobione na lotnisku.
Kilka zdjęć maszynki (zdjęcia by Mateusz):
Ogólnie poszalałem trochę po pasie startowym... napęd 4x4 całkiem fajnie
pracuje. Autkiem da się przyspieszać na śliskim. Kilka godzin szaleństwa.
80 km zrobione na lotnisku.
Marek ty masz kluczyk do bramy do lotniska :?: :?:
Może się ustawimy tam jakoś , np piątek wieczór większą paczką i poślizgamy się razem :mrgreen:
Może się ustawimy tam jakoś , np piątek wieczór większą paczką i poślizgamy się razem :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
brama na lotnisko otwarta jest od miesiąca... (zazwyczaj w zimę nie jest zamknięta).
Co do jazdy po ciemku... na wile aut to jest niewskazane. Za mało widać, za dużo oślepiania.
Co do jazdy po ciemku... na wile aut to jest niewskazane. Za mało widać, za dużo oślepiania.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 15:48 przez marekp750, łącznie zmieniany 2 razy.
to może sobota po południu np 14 -15 jest jasno albo niedziela po 14-15 jak będzie po giełdzie , tylko czy śnieg będzie :?: :?:
A tam od Łężyka mieli klucz do bramy i co nie mają już :?: :?: Słyszałem że to lotnisko ma być zlikwidowane :?: :?:
A tam od Łężyka mieli klucz do bramy i co nie mają już :?: :?: Słyszałem że to lotnisko ma być zlikwidowane :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- martinez1980
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 17 cze 2010, 20:10
- Lokalizacja: Nowogard
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
czemu katować , można tak się pobawić nie przekraczając 3000obr/min ;-)123mielony pisze:Mi by było mojej ósemeczki chyba szkoda na takie katowanie
z tym się zgodzę , tylko że śniegu wcześniej nie było ;-)idealne fotki do kalendarza szkoda ze wczesniej ich nie dales do konkursu
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Fotki z ostatniej soboty (28.01.2012)... nie dało się wcześniej...PEPOL D2 pisze:idealne fotki do kalendarza szkoda ze wczesniej ich nie dales do konkursu :-D
Paliwa... ciężko stwierdzić, zrobione zostało łącznie 400 km ze średnim zużyciem
19l /100 LPG.
Co do katowania: po to jedzie się na śnieg by katować jak najmniej.
Na suchym asfalcie to było by katowanie a tu... lekko w gaz i lecisz bokiem.
2 bieg i do 3 tys obrotów... autko ładnie reaguje na dozowanie gazu.
Druga sprawa każdy powinien pojeździć w poślizgach swoim autem i to nie raz gdzieś
na drodze osiedlowej tylko w bezpiecznym miejscu przy większych prędkościach.
Taki trening potrzebny jest każdemu, nie tylko kręcenie bączków, ale odpowiednio
dobrane manewry (analiza tych manewrów, próby wyjścia z takich a nie innych manewrów itd.)
Żona pojeździła, na początku spięta, później wymiatała. Teraz wie co to jest poślizg auta.
Wie co zrobić by nie pogłebiac poślizgu. Jak się hamuje na śliskim i co robić by ominąć nieruchomą przeszkodę.
Polecam każdemu, tego typu nauka kiedyś się zwróci.
Właśnie taką jazdę każdy powinien raz na jakiś czas przerobić. Można wyuczyć się kontrolowania auta w poślizgu i może kiedyś się przydać (oby nie). Większość osób ma problem z wyprowadzaniem auta jak tylko koła tracą przyczepność, a taki trening na śniegu krzywdy autu nie zrobi. Większa krzywda może się stać jak z takim uślizgiem będziemy mieli do czynienia na drodze. Chętnie też bym tak pojeździł, ale w mojej okolicy nie ma do tego bezpiecznego miejsca (i brak śniegu :-( )
i tu jestem na "ZA"marekp750 pisze:Druga sprawa każdy powinien pojeździć w poślizgach swoim autem i to nie raz gdzieś
na drodze osiedlowej tylko w bezpiecznym miejscu przy większych prędkościach.
Taki trening potrzebny jest każdemu, nie tylko kręcenie bączków, ale odpowiednio
dobrane manewry (analiza tych manewrów, próby wyjścia z takich a nie innych manewrów itd.)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.