Jak tam wasze ósemki w zimie się sprawują? :D
Ponieważ dostałem nową firmówkę, śniegu mało to trochę A8 poszła w niełaskę przez miesiąc raz w tygodniu jeżdżona a ostatnio stała ponad tydzień gdzie nie raz było -20C więc aku żonie stwierdziło - " nie bede gadać"
Aku naładowane zobaczymy co dalej- LPG po 3-5 min działa prawidłowo- po 3-5km 90stopni.
czego nie można powiedzieć o TDI- po 10km nie dogrzany a przy -20 to też lubi zgubić z 10-20 stopni podczas jazdy
Aku naładowane zobaczymy co dalej- LPG po 3-5 min działa prawidłowo- po 3-5km 90stopni.
czego nie można powiedzieć o TDI- po 10km nie dogrzany a przy -20 to też lubi zgubić z 10-20 stopni podczas jazdy
no i "ni mom" A8
moja 2 tygodnie w garazu nie palona, dziś rano wchodze do garazu gdzie mam srednio 8 stopni cieplej niż na dworze czyli i tak gróbo na minusie 8-)
kluczyk w stacyjke- coś nie tak........... moje chińskie radio przymarzło i lcd sie nie chciał wysunąc :roll: za to Swinka zaplaliła po 3 sekundach ....nawet rozrusznik nie zrobił pełnego obrotu :mrgreen: Sam sie zdziwiłem bo zazwyczaj z dnia na dzień to paliła po 10- 15 sek krecenia.
Radio odtajało po 10 minutach jazdy :-P i ekran wyjechał a na gaz tykła po jakiś 4 km jazdy.
Oprucz radia odmuwiła współpracy jedna zarówka stopu i ten niemiecki komunikat mnie dobijał całą jazde, jak ja nie cierpie tego języka :wpale: ( a niby komp ustawiony na english :-P
kluczyk w stacyjke- coś nie tak........... moje chińskie radio przymarzło i lcd sie nie chciał wysunąc :roll: za to Swinka zaplaliła po 3 sekundach ....nawet rozrusznik nie zrobił pełnego obrotu :mrgreen: Sam sie zdziwiłem bo zazwyczaj z dnia na dzień to paliła po 10- 15 sek krecenia.
Radio odtajało po 10 minutach jazdy :-P i ekran wyjechał a na gaz tykła po jakiś 4 km jazdy.
Oprucz radia odmuwiła współpracy jedna zarówka stopu i ten niemiecki komunikat mnie dobijał całą jazde, jak ja nie cierpie tego języka :wpale: ( a niby komp ustawiony na english :-P
Moja koledzy zażyczyła sobie zamarznac (chyba) odpaliłem z rana postałem jak zawsze ruszyłem po około 1 km stop zgasła , spróbowałem odpalic odpaliła po paru dłuższych kręceniach znowu 500 m staneła , a potem odpaliłą na 1-2 minuty zgasła i musiałem zaprowadzic pod dom i dzisiaj będe walczył z nią
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
Ja nie kumam ludzi co mają ON i narzekają że nie mogą odpalić , ci co mają pierwszą zimę to oki , ale są ludzie co nie jeździli PB tylko ON i wieczny problem z zamarzaniem paliwa to w przewodach to w baku to gdzie indziej . Zbliżają się mrozy np -5< podczas tankowania wlewam z 2 l PB na pełen zbiornik ON i problem znika , parafina się już nie wytworzy do co najmniej -30 . Nie lepiej później płakać że nie mogę odpalić auta , parodia
Auto świat poleca produkt "Xado Antigel + " cena około 31zł za 0.5L starcza to na 500L paliwa czyli na 100L paliwa wychodzi około 100ml tego płynu
Auto świat poleca produkt "Xado Antigel + " cena około 31zł za 0.5L starcza to na 500L paliwa czyli na 100L paliwa wychodzi około 100ml tego płynu
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.