[D2 97 4.2PB/LPG ] Gniazdo OBD - awaria
[D2 97 4.2PB/LPG ] Gniazdo OBD - awaria
Witam,
mam pytanie nikt nie może podpiąć mi sie VAGiem do auta :-/ nie mogą się z niczym połączyć. Czy można jakoś sprawdzić poprawnośc gniazda - moze gdzieś coś się rozłączyło :?:
np miernikiem poszczególne piny lub gdzie można się podpiąć oprócz tego gniazda? Czy można wyprowadzić drugie z komputera :?: Robił tak ktoś :?: jakieś schematy itp?? ;-)
mam pytanie nikt nie może podpiąć mi sie VAGiem do auta :-/ nie mogą się z niczym połączyć. Czy można jakoś sprawdzić poprawnośc gniazda - moze gdzieś coś się rozłączyło :?:
np miernikiem poszczególne piny lub gdzie można się podpiąć oprócz tego gniazda? Czy można wyprowadzić drugie z komputera :?: Robił tak ktoś :?: jakieś schematy itp?? ;-)
Ostatnio zmieniony 07 lut 2012, 22:48 przez JabbaR, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/959 ... 4a0fe.html
mysle ze nie trzeba nic wiecej wyjasniac(za duzo kabelków w tym gniezdzie nie ma :mrgreen: )
mysle ze nie trzeba nic wiecej wyjasniac(za duzo kabelków w tym gniezdzie nie ma :mrgreen: )
JabbaR, A jeno pytanie , czy jak wyłączasz zapłon i włączasz to resetuje się tobie zegarek w licznikach , jeśli tak to bezpiecznik padł
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
No właśnie ja tak mam, bezpiecznik cały a prądu w gnieździe bezpiecznika brak. Mam schemat ale nic z tego nie rozumiem.mdamian pisze:JabbaR, A jeno pytanie , czy jak wyłączasz zapłon i włączasz to resetuje się tobie zegarek w licznikach , jeśli tak to bezpiecznik padł
Może mi ktoś pomoże ?
skąd bierze się( powinien się brać) prąd w bezpieczniku nr 9 czarny slot ?
w tym samym czasie zaczeła mi świećić kontrolka aku w pomarńczowym kolorze.
[ Dodano: 2017-03-18, 07:10 ]
nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie ?
w/g schematów na bezpieczniku 9ym prąd jest cały czas (z klemy 30)
zmostkowany jest z zasilaniem bezpiecznika 7ego a dalej mostek idzie na bezpiecznik 9y w
gniezdzie czerwonym (jedno niżej) skąd prąd idzie np na światło stopu
w D3 tak samo nie musisz mieć zapłonu aby było zasilanie na OBD
zmostkowany jest z zasilaniem bezpiecznika 7ego a dalej mostek idzie na bezpiecznik 9y w
gniezdzie czerwonym (jedno niżej) skąd prąd idzie np na światło stopu
w D3 tak samo nie musisz mieć zapłonu aby było zasilanie na OBD
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020