A8 na śniegu i ptanie automat+quattro+ręczny
A8 na śniegu i ptanie automat+quattro+ręczny
No to wczoraj jazdy już pełną gębą na dużym placu - byłym torze w Wieliczce (do puki uprzejmie miśki nas nie wygnały :mrgreen: ) , potem po drogach powiatowych, niestety w większości odśnieżonych
Musze przyznać, że prowadzenie A8 mega mnie zaskoczyło (spodziewałem się raczej pontonu ), prowadzenie na śniegu, na prostej w poślizgu i innych warunkach mimo swojej masy nadzwyczaj dobrze wypada. Oczywiście porównuje z poprzednimi quattrówkami :mrgreen: Na + , w śniegu spisuje się moje allroudowskie zawieszenie :mrgreen: bardzo wskazane, już S8 w tamtym sezonie trzeba było wykopywać nie raz ze śiegu:D
Właściwie nieco problemów na ciasnych łukach i tu pytanie, jak odpuszczam gaz to mogę dosłownie na sekundę podciągnąć ręczny ?? czy jest to niewskazane dla torsena i automatu ?? skoro w warunkach normalnych ASR co chwile przyhamowuje jakieś koło to chyba nie ma powinno to mieć jakiegoś złego wpływu (oczywiście bez gazu).
PS: ASR-owi mówimy stanowcze nie !!
Musze przyznać, że prowadzenie A8 mega mnie zaskoczyło (spodziewałem się raczej pontonu ), prowadzenie na śniegu, na prostej w poślizgu i innych warunkach mimo swojej masy nadzwyczaj dobrze wypada. Oczywiście porównuje z poprzednimi quattrówkami :mrgreen: Na + , w śniegu spisuje się moje allroudowskie zawieszenie :mrgreen: bardzo wskazane, już S8 w tamtym sezonie trzeba było wykopywać nie raz ze śiegu:D
Właściwie nieco problemów na ciasnych łukach i tu pytanie, jak odpuszczam gaz to mogę dosłownie na sekundę podciągnąć ręczny ?? czy jest to niewskazane dla torsena i automatu ?? skoro w warunkach normalnych ASR co chwile przyhamowuje jakieś koło to chyba nie ma powinno to mieć jakiegoś złego wpływu (oczywiście bez gazu).
PS: ASR-owi mówimy stanowcze nie !!
no i "ni mom" A8
ale po co :?: :?: gaz 1/3 w podłogę i ładnie łuki przechodzisz poślizgiemaudik pisze: jak odpuszczam gaz to mogę dosłownie na sekundę podciągnąć ręczny
dokładnie jest to nie wskazane , ponieważ jak puścisz gaz to samochód toczy się na biegu .audik pisze: czy jest to niewskazane dla torsena i automatu
ASR wyhamowuje poszczególne koła przy użyciu ABS i to nie jest tylko przyhamowanie poszczególnych kół ale i też odcięcie dopływu paliwa do silniku , moja zaleta na zabawę :audik pisze:skoro w warunkach normalnych ASR co chwile przyhamowuje jakieś koło to chyba nie ma powinno to mieć jakiegoś złego wpływu (oczywiście bez gazu).
-wyłącz ASR/ABS
-przełącz na tip-tronic (najlepiej na 1bieg , żeby skrzynia nie szalała)
-nie duża prędkość około 20-30km/h
-Na prawdę 1/3 gazu i samochód sam będzie się ślizgał , ty tylko kieruj i operuj gazem
mi np starczy 2000obr/min-3000obr/min ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Dobrze mówisz, ale te uwagi to do początkowych zabaw na placu i raczej lajtowych zabawach do 30-50km/h najlepiej z dużą ilością miejsca (broń boże na wąskich krętych drogach po wioskach ) , jednak po 8 latach użytkowania quattro w różnych autach, to już trochę inaczej jazda wygląda 8-)mdamian pisze:ale po co :?: :?: gaz 1/3 w podłogę i ładnie łuki przechodzisz poślizgiemaudik pisze: jak odpuszczam gaz to mogę dosłownie na sekundę podciągnąć ręczny
dokładnie jest to nie wskazane , ponieważ jak puścisz gaz to samochód toczy się na biegu .audik pisze: czy jest to niewskazane dla torsena i automatu
ASR wyhamowuje poszczególne koła przy użyciu ABS i to nie jest tylko przyhamowanie poszczególnych kół ale i też odcięcie dopływu paliwa do silniku , moja zaleta na zabawę :audik pisze:skoro w warunkach normalnych ASR co chwile przyhamowuje jakieś koło to chyba nie ma powinno to mieć jakiegoś złego wpływu (oczywiście bez gazu).
-wyłącz ASR/ABS
-przełącz na tip-tronic (najlepiej na 1bieg , żeby skrzynia nie szalała)
-nie duża prędkość około 20-30km/h
-Na prawdę 1/3 gazu i samochód sam będzie się ślizgał , ty tylko kieruj i operuj gazem
mi np starczy 2000obr/min-3000obr/min ;-)
Ostatnio zmieniony 10 lut 2012, 10:09 przez audik, łącznie zmieniany 1 raz.
no i "ni mom" A8
Dlaczego kurcze nie daliście znać , tak to muszę się bawić na normalnych ulicach eheheaudik pisze:No to wczoraj jazdy już pełną gębą na dużym placu - byłym torze w Wieliczce (do puki uprzejmie miśki nas nie wygnały ) , potem po drogach powiatowych, niestety w większości odśnieżonych
Audik , ręczny to sobie zostaw do malucha , samym gazem operuj i zabawa przednia 8-) 8-)
PS. Dajcie znać jak będziecie gdzieś śmigać w najbliższym czasie to z chęcią się przejadę
To jak już jesteś zaprawiony w bojach , to co się tak pytasz heheheaudik pisze:Dobrze mówisz ale te uwagi to do początkowych zabaw na placu i raczej lajtowych zabawach do 30-50km/h z dużą ilością miejsca, jednak po 8 latach użytkowania quattro w różnych autach, to już troche inaczej jazda wygląda
Jak widzę lampę przede mną to ręczny byłby wielce wskazany :mrgreen: przede wszystkim pytałem o ten ręczny :mrgreen: to pierwszy automat z quattro 8-)
mad-Max musisz patrzeć na naszej stornie w jaskini quattro Team Krakow (tylko trzeba się chyba trejestrować, a samo forum może skrzywić psyche :mrgreen: ) ale i na AKP zazwyczaj w spotach Krakowskich jest info, śniegu mało ostatnio to i mniej spotkań
Dziś wyjazd na hamownie do Niepołomic, jak byś chciał 8-)
mad-Max musisz patrzeć na naszej stornie w jaskini quattro Team Krakow (tylko trzeba się chyba trejestrować, a samo forum może skrzywić psyche :mrgreen: ) ale i na AKP zazwyczaj w spotach Krakowskich jest info, śniegu mało ostatnio to i mniej spotkań
Dziś wyjazd na hamownie do Niepołomic, jak byś chciał 8-)
no i "ni mom" A8
a ja jak widzę przeszkodę przed sobą , to odpuszczam gaz , żeby przód złapał przyczepność naprowadzam gdzie chcę jechać i "ogen" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:audik pisze:Jak widzę lampę przede mną to ręczny byłby wielce wskazany
lepiej dmuchać na zimne niż potem dawać ogłoszenia typu :witaut pisze:a juz dwa lata latam na A8 4.2 i jak jest snieg to bez recznego nie wyjezdzam na ulicy.
Zabawa lepsza "bardziej bokiem" i auto mozna lepej kontrolowac i najwaznejsze ze nic sie nie dzieje z napedami. ;-)
"kupię napędy , lub skrzynie " :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
No moze ...mdamian pisze:lepiej dmuchać na zimne niż potem dawać ogłoszenia typu :
"kupię napędy , lub skrzynie "
A narazie sie trzyma, bez zmian.
To jak ktos na forum napisal o akcji serwisowej z lewarkiem : "Nie taka ta czesc i wadliwa jak wytszymala 15 lat" , to samo z recznym nie tak to i przeciewskazane jak sie jeszcze trzyma. :roll: ;-)
Poliatamy zobaczymy...
Bialorusin.
Walcze o Demokracje.
Walcze o Demokracje.
automat nie nadaje się na prawdziwą hamownie :mrgreen:sebos17 pisze:Jedziesz A8 hamować? Jeżeli tak daj znać jak poszło ponieważ na forum temat ustał z powodu ponoć niemiarodajnych wyników...audik pisze:
Dziś wyjazd na hamownie do Niepołomic, jak byś chciał 8-)
jedzie parę potworów quattro z Krakowa 8-)
A w temacie dalej chciałbym się dowiedzieć co i dlaczego się zkitra po użyciu ręcznego :-P
:mrgreen: jak lecisz bokiem to średni pomysł odpuszczać gaz :mrgreen:mdamian pisze:a ja jak widzę przeszkodę przed sobą , to odpuszczam gaz , żeby przód złapał przyczepność naprowadzam gdzie chcę jechać i "ogen" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:audik pisze:Jak widzę lampę przede mną to ręczny byłby wielce wskazany
no i "ni mom" A8
nie mówię o puszczeniu gazu i czekanie co się stanie , tylko na sekundę puścić gaz żeby przód zanurkował (koła przednie złapały sterowność) skręcasz i ogień.audik pisze::mrgreen: jak lecisz bokiem to średni pomysł odpuszczać gaz :mrgreen:
to logiczne że jak lecisz bokiem i puścisz gaz , a tym bardziej naciśniesz na hamulec to obrót gwarantowany :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.