tak jak pisze lookier, albo jeszcze źle wyważone koła ;-)lookier pisze:a co powiecie na to u mnie mam nowe tarcze nowe klocki nowe amory i nowe kompletne zawieszenie i dalej drga!!!!
[D2 FL] Wibracje przy hamowaniu
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Warto też zwrócić uwagę na fakt, iż wbrew powszechnej opinii, że drgania na kierownicy spowodowane są w większości przypadków krzywizną tarcz przednich, bardzo częstą przyczyną drgań nadwozia przy hamowaniu jest dość mocne zużycie tarcz.. tylnych! I choć mogłoby się to wydawać śmieszne, dużo ludzi odchodzi od zmysłów nie mogąc pozbyć się wibracji, wymienia elementy przedniego zawieszenia, wymienia przednie tarcze i klocki, a przyczyną są paradoksalnie tarcze tylne. Warto to sprawdzić, zwłaszcza, że koszt wymiany hamulców tylnych jest niewspółmiernie niższy od kosztów hamulców przednich - niezależnie od rocznika auta.
Pozdrawiam,
L.
L.
acha chodzi Ci o te połączenia które odprowadzają ciepło w tarczy i jednocześnie je łącza w całość w ramach jednego odlewu tarczy?? ale tam jest ich dużo - prawie co 1cm. i sięgają na szerokość cierną tarczy.. ciekawe że mogło aż tak skorodować..
ja wymieniałem na nowe tarcze bo już były znacznie zużyte stare..
pozdr
ja wymieniałem na nowe tarcze bo już były znacznie zużyte stare..
pozdr
jaano, Dokładnie o to łączenie mi chodzi , u mnie były popękane i temu mi telepało samochodem podczas hamowania ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
ja swoje tarcze oddałem do reklamacji firma bosch takze nie jakies badziewie chociarz juz wszystkie firmy padaja na psy i zostały mi oddane sprawdzili pomierzyli i jedna tarcza miała odchylenie 0.01mm a druga 0.02mm mowimy o przodzie i to jest wszystko w granicach normy firmy bosch takze niemam pojecia poprostu staram sie nie hamować hehe ale tak powaznie zaczyna mnie to wku.... pomału ja juz sam nie wiem o co kaman
daj do przetoczenia tarcze , nie może być takich wahań bo przy danych prędkościach tarcza wpadają w drgania , tak samo koła samochodu , czemu nie może być nawet 1grama różnicy w wyważeniu koła :?: :?: bo zacznie wpadać w drgania przy pewnej prędkości .Masa pisze:wszystko w granicach normy firmy bosch takze niemam pojecia poprostu staram sie nie hamować
przykład , 3 dni temu bawiłem się na parkingu Tesco :mrgreen:
po całej zabawie dojazd do domu i ku mojemu zdziwieniu telepie mi tyłem , na przystanek , wysiadam , oglądam i patrze felga tylna trochę obklejona śniegiem w dziurach . Wyczyściłem , wsiadłem i jadę , znowu czuję telepanie , zjazd na bok i co ?? mała bryłka śniegu na wewnętrznej stronie (przez dziurę widać) śrubokręt , trochę perswazji i udało się odkleić od felgi , problem znikł .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
A ja uważam po doświadczeniu z A8 i S8 że winą są zaciski które się wyrabiają, nie ma do nich zestawów naprawczych i pozostaje tylko wymiana albo dorabianie tulejek (było opisane na forum).
Oczywiście nie można tej teorii zastosować do wszystkich przypadków, jednak sami powiedzcie, co więcej może na to wpływać jeżeli wymieni się już praktycznie wszystko?
Oczywiście nie można tej teorii zastosować do wszystkich przypadków, jednak sami powiedzcie, co więcej może na to wpływać jeżeli wymieni się już praktycznie wszystko?
ja dalej obstawiam toMasa pisze:jedna tarcza miała odchylenie 0.01mm a druga 0.02mm
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
mdamian, Tak jak pisałem, nie twierdzę że wszystkie przypadki to zaciski, jednak nie spotkałem się z innym modelem auta w którym występowałby tak masowo taki problem (praktycznie u każdego mocniej czy słabiej coś łomocze przy hamowaniu przy większych prędkościach). Ile aut tylko konfiguracji zawieszenia, felg, opon, samych tarcz i klocków... I dla czego u każdego jest bicie przy hamowaniu? Są osoby na forum które oddawały do przetoczenia tarcze i problem nie ustępował... Każdy z nas tylko gdyba, mechanicy się śmieją, ja mam swoją tajną teorię że jest to wina zacisków i tyle :-P
sebos17, przetoczenie jest o wiele tańsze niż zakup nowych zacisków ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.