czy ktoś to próbował u siebie , albo czy ktoś to zna :?: :?:
http://xado.pl/xado-1stage-maximum
[A8 all] XADO
[A8 all] XADO
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
mdamian, uwierz nikt na forum nie udzieli Ci 10000% odpowiedzi czy warto to stosować. Na koniec rozpęta się wojna pomiędzy zwolennikami i przeciwnikami, a do całego worka zaraz wpadną jeszcze porównania do różnych ceramizerów, doktorów, modyfikatorów itp itd. Czytając to wszystko dojdziesz do wniosku, że dalej nic nie wiesz ;-)
Tak ja właśnie postrzegam temat różnych wynalazków z rodziny "ulepszaczy silnika"
Tak ja właśnie postrzegam temat różnych wynalazków z rodziny "ulepszaczy silnika"
Xado to ceramizer. Tak jak modyfikator czy "ceramizer.pl"
Ceramizery są bezpieczne dla silnika.
Stosuję ceramizery w silnikach od 1998 roku kiedy to pierwszy raz
wlałem xeramica do silnika 3.0 Opla Omegi...
Później we wszystkich silnikach aut które posiadałem, a było przez ten czas około osiem autek.
Audiczki też latają na xeramicu. Jeep 4.0 R6, BMW 750, Jeep ZJ V8 5.2L, Opel Omega 2.0,
Opel Senator 3.0 24V. Oraz wiele aut znajomych.
Czy działa... coś tam działa, silniki ciszej pracują w górnych rejestrach. Łatwiej się
kręci silnikiem w duże mrozy. No i nie padają tak często (panewki) jak przed stosowaniem
ceramizerów. Gdzie godzinka czy dwie na lotnisku driftowania i panewki pukały...
Silnika nie zepsujesz, utwardzisz powierzchnie styku metal-metal.
Ceramizery są bezpieczne dla silnika.
Stosuję ceramizery w silnikach od 1998 roku kiedy to pierwszy raz
wlałem xeramica do silnika 3.0 Opla Omegi...
Później we wszystkich silnikach aut które posiadałem, a było przez ten czas około osiem autek.
Audiczki też latają na xeramicu. Jeep 4.0 R6, BMW 750, Jeep ZJ V8 5.2L, Opel Omega 2.0,
Opel Senator 3.0 24V. Oraz wiele aut znajomych.
Czy działa... coś tam działa, silniki ciszej pracują w górnych rejestrach. Łatwiej się
kręci silnikiem w duże mrozy. No i nie padają tak często (panewki) jak przed stosowaniem
ceramizerów. Gdzie godzinka czy dwie na lotnisku driftowania i panewki pukały...
Silnika nie zepsujesz, utwardzisz powierzchnie styku metal-metal.
marekp750, i dzięki o taką odpowiedź mi chodziło , ponieważ tą reklamę zobaczyłem w auto świat i zaciekawiło mnie ponieważ też nie kosztuje 30zł i widzę że w tym znajduje się wyszczególniając :
"czynnik poślizgu-2D" zabezpiecza niezwykle łatwy poślizg między detalami silnika .
"Rewitalizant 1 Stage" Formuje na powierzchniach detali metalowo-ceramicznych pokrycie , regenerując je i przedłuża okres użytkowania tych detali .
"Kondycjoner Metali" Umacnia film (tak napisali w Auto Świat) olejowy :mrgreen: , optymalnie współdziałając z rewitalizantem :mrgreen:
"czynnik poślizgu-2D" zabezpiecza niezwykle łatwy poślizg między detalami silnika .
"Rewitalizant 1 Stage" Formuje na powierzchniach detali metalowo-ceramicznych pokrycie , regenerując je i przedłuża okres użytkowania tych detali .
"Kondycjoner Metali" Umacnia film (tak napisali w Auto Świat) olejowy :mrgreen: , optymalnie współdziałając z rewitalizantem :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.