Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 ALL ] Jacking mode i towing mode

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

[D3 ALL ] Jacking mode i towing mode

Post autor: greg26 » 01 kwie 2012, 21:23

Rozpracowywałem dzisiaj mój nowy nabytek i napotkałem się w zawieszeniu na te dwa ustawienia.Na temat "jacking mode" już co nieco wiem(tryb podnośnikowy),natomiast nie znalazłem informacji o "towing mode". Może ktoś się orientuje o co w tym ustawieniu chodzi?Możecie przybliżyć o co chodzi w obu tych funkcjach i opisać jak je prawidłowo używać i w jakich sytuacjach.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 01 kwie 2012, 21:33

coś takiego znalazłem
towing mode- tryb holowanie

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 02 kwie 2012, 11:34

dokładnie towing mode włącza się jak chcesz przyczepę cholować

Awatar użytkownika
shakal
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 03 kwie 2010, 19:39
Lokalizacja: Polanica

Post autor: shakal » 02 kwie 2012, 13:15

towing nie pozwola obnizyc auto na Dynamic - tryb ciagniecia przyczepy
jacking uzywasz ZAWSZE przed podniesiem auta - np zmiana kola. Inaczej istnieje ryzyko uszkodzenia miechow - popelnilem ten blad w allroadzie.
pozdrawiam

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 02 kwie 2012, 13:48

wszystko jasne.pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 02 kwie 2012, 13:52

shakal12 pisze:towing nie pozwola obnizyc auto na Dynamic - tryb ciagniecia przyczepy
jacking uzywasz ZAWSZE przed podniesiem auta - np zmiana kola. Inaczej istnieje ryzyko uszkodzenia miechow - popelnilem ten blad w allroadzie.
pozdrawiam
wiele razy podnosiłem auto bez tego trybu bo się zapomniało naszczęście nic się nie uszkodziło :mrgreen:

Awatar użytkownika
shakal
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 03 kwie 2010, 19:39
Lokalizacja: Polanica

Post autor: shakal » 02 kwie 2012, 17:42

dlatego napisalem ze istnieje ryzyko - przestrzegam przed tym poniewaz raz zapomnialem w allroadzie i uszkodzilem oba przednie.
pozdrawiam

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 03 kwie 2012, 20:41

A czym sie objawia uszkodzony miech? Po czym można poznać?

8-)

Awatar użytkownika
shakal
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 03 kwie 2010, 19:39
Lokalizacja: Polanica

Post autor: shakal » 04 kwie 2012, 11:15

Miech w pierwszych etapach padaczki trzyma na ktoryms poziomie - np 3 a na 2 opada. Nastepnie wywala blad na zagarach a po podlaczeniu vaginy widac blad przegrzarzania kompresora - chce napompowac, auto nie wstaje i odcina pompke.
do allroada kupilem zestaw Arnotta z USA. wiem ze auto do dzisiaj na nich jezdzi a cena razem z clem i przesylka byla o polowe nizsza.
pozdrawiam

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 04 kwie 2012, 12:23

shakal12 pisze:do allroada kupilem zestaw Arnotta z USA.
rozumiem zestaw amortyzatorów?

Na ich stronie www zestaw kotuje ok 2800 USD. Minus depozyt 1200 za zwrot używanych? Tj 1600 USD za komplet nowych amortyzatorów + przesyłka i cło? Dobrze liczę?

Do tej pory nie czytałem na forum, żeby ktoś wymieniał amory w D3 zużyte w wyniku eksploatacji. Chyba, że się mylę.

Jedynie regenerowałem kompresor który się zatarł. Może w US maja też konkurencyjne ceny na kompresor?

8-)

Awatar użytkownika
shakal
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 03 kwie 2010, 19:39
Lokalizacja: Polanica

Post autor: shakal » 04 kwie 2012, 13:17

Tak komplet poduszek wymienialem.
I tak dobrze liczysz. Clo to jakies 3% transport nie pamietam ale to grosze byly.

JIMM

Post autor: JIMM » 27 kwie 2012, 20:47

Serrgiusz pisze:Może w US maja też konkurencyjne ceny na kompresor?
nie sądzę przyjacielu...gdyż ten sam kompresor idzie do mercedesa i nowy kosztuje 1300zł :mrgreen: ...no i nie tyle co w audi :lol: producentem jednego i drugiego jest WAPCO...i trzeba tylko zmienić końcówki :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl