Witam. Pożyczyłem od ojca jego audi i i po którymś odpaleniu po krótkim postoju zaczął się wydobywać dziwny dźwięk, takie jakby miauczenie delikatne. Najpierw myślałem, że to z silnika nawiewu gdyż słyszałem go ze środka deski. Po calkowitym wyłączeniu nawiewu moja koncepcja upadła gdyż dźwięk nadal był słyszalny. Zobaczyłem, że dopiero po zgaszeniu silnika ustępuje. Odpaliłem więc silnik i zacząłem szukać po maską. Dźwięk się wydobywał z takiej jakby kratki nad silnikiem,zaznaczyłem miejsce strzałką na fotce (niestety nie mialem zdjęcia gdzie by była ona widoczna.
No i teraz gorsza rzecz. Dojeżdżając do domu zobaczyłem, że temperatura wzrosła do jakiś 95st, co jest dziwnym objawem, gdyż od jakiś dwóch miesięcy zepsuł sie termostat i nie dość, że sie wolno nagrzewała to temp utrzymywała się w okolicy 80st.
Bardzo prosze o pomoc ponieważ mam jutro lecieć w trasę około 600km...
.
[D2 99 4.2PB ] Delikatne piszczenie na podszybiu
[D2 99 4.2PB ] Delikatne piszczenie na podszybiu
Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 10:31 przez badstuff, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
Albo się kończy silnik dmuchawy (wytarty komutator lub łożyska) albo dobiega końca żywot pompy obiegowej cieczy chłodzącej. Wyłącz całkowicie nadmuch i sprawdź czy hałas zniknie, a po zgaszeniu silnika włącz REST na panelu, jeśli będzie miałczeć dalej, pewnie pompa obiegowa (częsty przypadek).
Elektronika samochodowa.
k44761 Dzięki bardzo za konkretna odpowiedź!!! Najprawdopodobniej jest to właśnie ta pompka, REST działa, a miauczenie nie jest zależne od dmuchawy, jeśli się ujawnia, to po zapłonie lub po jakimś czasie na chodzącym silniku. Halas wydawało mi się, że dobiega z okolicy wentylatora lub z deski rozdzielczej (kratki środkowe). Czyli by się zgadzało. Jeszcze raz bardzo dziękuje za konkretną odpowiedź, a do kolegi tomekzabrze mam prośbę, że jeśli już sili się na pisanie, to nie baw sie w moralizowanie bo to niczemu nie służy a tylko zaśmieca forum. Każdy spodziewa się konkretów zadając pytanie a nie dupereli. Doczytałem się już, że temp 95 z klimą i w korkach nie jest niczym dziwnym. Niepotrzebnie spanikowałem bo byłem przyzwyczajony do tych 80-85 jak również niepotrzebnie powiązałem te dwie rzeczy.
pzdr
pzdr
Re: Problem w a8 4.2
badstuff nazywaj poprawnie swoje tematy...
używaj tagów które w sposób skrótowy opisują auto z którym masz problem...
tytuł natomiast w sposób skrótowy ma opisywać problem - używanie w tytule słów "problem" czy "pomocy" nie jest prawidłowe i nie mówi nic nt. problemu z opisywanym autem.
Ten temat już poprawiłem i mam nadzieję, że następne które założysz będą już poprawne.
Pozdrawiam, FOSS
używaj tagów które w sposób skrótowy opisują auto z którym masz problem...
tytuł natomiast w sposób skrótowy ma opisywać problem - używanie w tytule słów "problem" czy "pomocy" nie jest prawidłowe i nie mówi nic nt. problemu z opisywanym autem.
Ten temat już poprawiłem i mam nadzieję, że następne które założysz będą już poprawne.
Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-