Post
autor: sylwekr » 18 wrz 2012, 10:59
Kabelki
1) Potrzebujesz zasilanie. Musi być "po stacyjce" Ja wziąłem ze skrzynki bezpiecznikowej pod nogami pasażera, dodatkowo dołożyłem bezpiecznik. Można też wziąść z ECU, znaleźć przewód zasilający miernikiem i stamtąd pociągnąć zasilanie. Możliwości jest wiele. Musi być napięcie +12 jak przekręcisz kluczyk
2)Resztę przewodów wpinasz w wiązkę która idzie do ECU - Komora silnika, po prawej stronie, trzeba odkręcić kilka wkrętów od góry i masz na wierzchu sterownik silnika. Odpinasz akumulator przed grzebaniem, odpinasz złacze i sprawdzasz wg schematu przewody. NA wtyczce piny masz ponumerowane. U mnie wszystkie kolory się zgadzały dokładnie ze schematem. Ja jak znalazłem interesujący przewód przed wtykiem go odizolowałem i dolutowałem przewód idący od manetki. Tak robisz ze wszystkimi przewodami. Izolujesz, spinasz, podpinasz VAG-a aktywujesz tempomat i to wszystko
Wiązkę u siebie poprowadziłem od manetki przeszedłem za kierownicą w ścianie grodziowej był otwór z zaślepką gumową - wyciąłem otwór i już dalej przy podszybiu do skrzynki z ECU