![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 2.8PB/LPG ] Zawieszenie sportowe MTS Technik
-
- Super Klubowicz
- Posty: 309
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 2001
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: WLKP
[D2 97 2.8PB/LPG ] Zawieszenie sportowe MTS Technik
Witam:)co sądzićie o sportowym zawieszeniu firmy MTS Technik?w najbliższych dniach zamierzam swoją a8 posadzić na takim zawieszeniu ale zanim to zrobię to chciałbym parę opini od innych użytkowników a8??? Może coś innego polecicie?:)pozdrawiam
Poszukaj, jest tego trochę na forum...
kolega Mucholejkolator rozpisywał się ostatnio nt. modyfikacji i obniżania D2 preFL.
kolega Mucholejkolator rozpisywał się ostatnio nt. modyfikacji i obniżania D2 preFL.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
bartez83, kolega pioery ma takie sprężyny w swoim wozie na przedniej osi. Kombinowaliśmy z zawiasem u niego trochę, także jakiś pogląd mam na te spiralki.
Jeśli chodzi o twardość i wrażenia resorujące to jest to produkt bardzo zbliżony do polskich JAMEX-ów - 35mm. Czyli szału nie ma. Natomiast co do trwałości i trzymania parametrów sprężystości niestety nie jestem w stanie się wypowiedzieć. Myślę, że określenie marketingowe producenta JAMEX-ów czyli kompromis między sportową charakterystyką a komfortem jest w przypadku MTS-ów także trafione :-D Ja bym wybrał z tych dwóch MTS plus dobre amory sportowe typu Bilstein B6 lub sprawne czerwone SACHSy . Auto nie będzie wtedy skakało jak ping-pong o czym mówi Arthur
Jeśli chodzi o twardość i wrażenia resorujące to jest to produkt bardzo zbliżony do polskich JAMEX-ów - 35mm. Czyli szału nie ma. Natomiast co do trwałości i trzymania parametrów sprężystości niestety nie jestem w stanie się wypowiedzieć. Myślę, że określenie marketingowe producenta JAMEX-ów czyli kompromis między sportową charakterystyką a komfortem jest w przypadku MTS-ów także trafione :-D Ja bym wybrał z tych dwóch MTS plus dobre amory sportowe typu Bilstein B6 lub sprawne czerwone SACHSy . Auto nie będzie wtedy skakało jak ping-pong o czym mówi Arthur