części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 97 2.8PB/LPG ] Zawieszenie sportowe MTS Technik

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

[D2 97 2.8PB/LPG ] Zawieszenie sportowe MTS Technik

Post autor: bartez83 » 20 maja 2012, 11:40

Witam:)co sądzićie o sportowym zawieszeniu firmy MTS Technik?w najbliższych dniach zamierzam swoją a8 posadzić na takim zawieszeniu ale zanim to zrobię to chciałbym parę opini od innych użytkowników a8??? Może coś innego polecicie?:)pozdrawiam

paja
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 15 maja 2011, 13:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: paja » 20 maja 2012, 12:49

bartez83, Ja swoje w golfie tłukę już ponad dwa lata i wszystko z nim ok. Nie wiem jak to będzie w A8, ale wersja do golfa jest dość twarda, zwłaszcza tył. Mi to nie przeszkadzało, ale wiadomo, każdy lubi co innego.

PS. Nie wiem czy chodzi Ci o gwint czy kit, jak pisałem o gwincie.

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 20 maja 2012, 13:20

No mi kolego chodźi o same sprężyny obniżające o 30mm:)

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 20 maja 2012, 13:31

zakladalem ostatnio do S4 , nie polecam jakosc bardzo marna,auto podbijalo na nierownosciach jak pilke pingpongowa

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 20 maja 2012, 14:06

Arthur.To jakiej firmy byś proponował???

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 maja 2012, 16:55

Poszukaj, jest tego trochę na forum...
kolega Mucholejkolator rozpisywał się ostatnio nt. modyfikacji i obniżania D2 preFL.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 20 maja 2012, 22:26

Kolego FOSSNa:) temat obniżania to fakt jest trochę tego.Ale mi chodźi opinię na temat zawieszenia MTS Technik:)A Ty co byś polecił??? ;-)

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 20 maja 2012, 23:23

bartez83, kolega pioery ma takie sprężyny w swoim wozie na przedniej osi. Kombinowaliśmy z zawiasem u niego trochę, także jakiś pogląd mam na te spiralki.

Jeśli chodzi o twardość i wrażenia resorujące to jest to produkt bardzo zbliżony do polskich JAMEX-ów - 35mm. Czyli szału nie ma. Natomiast co do trwałości i trzymania parametrów sprężystości niestety nie jestem w stanie się wypowiedzieć. Myślę, że określenie marketingowe producenta JAMEX-ów czyli kompromis między sportową charakterystyką a komfortem jest w przypadku MTS-ów także trafione :-D Ja bym wybrał z tych dwóch MTS plus dobre amory sportowe typu Bilstein B6 lub sprawne czerwone SACHSy . Auto nie będzie wtedy skakało jak ping-pong o czym mówi Arthur

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl