części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Brembo z S8 FL w A8 preFL

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 24 maja 2012, 11:47

Heble na somochodzie :mrgreen: Jest bajka pod każdym względem. Na szybko kilka zdjęć, pakujemy się do Kronach :lol:

Aha dodam, że do mojej zwrotnicy grubość dystansu odstawiającego zacisk wyszła 13mm (a nie 10,5mm) żeby tarcza znalazła się centrycznie w środku zacisku. Także potwierdza się to o czym pisał tomeg87g, że są różnice w zwrotnicach przedliftowych.

Obrazek

Tył

Obrazek Obrazek Obrazek


Wrażenia z jady opiszę po przyjeździe ze zlotu. Jak na razie widzę, że skrócił się skok pedału hamulca, stał się bardziej czuły i auto mimo niedotartych klocków przy niewielkiej sile na pedale staje dęba :lol:

Pozdro!

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 24 maja 2012, 12:32

Najs :-D Daj jeszcze fotki jak to wygląda na aucie.
Przewody hamulcowe robione na zamówienie, czy kupiłeś gotowiec?
Gumki zacisków Autofren? Pasują bez problemów?

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 24 maja 2012, 14:51

Na szybko robione :-D Przewody Goodrich do Audi, pasują plug&play. Gumiki Autofren pasują bez problemu. Wszystko było sprawne ale wymieniłem je na wszelki...

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 24 maja 2012, 15:12

Widzę że problem ze słabymi hamulcami rozwiązany,ciekawe jak ten zestaw będzie się sprawować.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 24 maja 2012, 15:26

Mucholejkolator, gratuluję :-D moja zwrotnica leci już do SIDa i czekam na efekt jego pracy, na pewno pochwalę się jak zamontuję wszystko

adrian949

Post autor: adrian949 » 24 maja 2012, 20:38

Oj kolego robi robotę! :lol:

Awatar użytkownika
SID
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 01 maja 2012, 13:44
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: SID » 24 maja 2012, 21:59

ja miałem zwrotnice odesłać ale brak czasu :-(
napięty tydzień miałem więc w wtorek/środę coś nowego obczaje i zwroce zwr.
Pamiętaj do dotarciu hebli 300-500km
Obrazek

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 24 maja 2012, 22:28

Mucholejkolator, kawal swietnej roboty :D szkoda ze nie zobacze w Kronach na zywo :/

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 28 maja 2012, 21:45

Mucholejkolator, powiedz kolego, jak hamulce się spisały na wyjeździe? 8-)

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 29 maja 2012, 13:45

Powiem tak, muszę zmienić sprężyny z tyłu na krótsze i sztywniejsze, bo jak dawałem po heblach przy 210-220 to auto chciało zrobić salto w przód :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jednak dość długo wszystko się docierało, dopiero w drodze powrotnej wszytko się ułożyło i zaczęło hamować naprawdę super. Generalnie pisk opon niezależnie od prędkości przy której zaczynamy hamować :-o

Hamowanie ze 190 do 60 trwa ok 3,5 sekundy. Mam to nagrane na kamerze, przeciążenie było takie, że olej z silnika popłynął w przód i zapaliła się kontrolka smarowania :shock: Opony chcą zerwać asfalt, a na torsie robią się siniaki od pasów :-P Jednak na pedał trzeba deptać dość mocno - pewnie kwestia seryjnej pompy.

Słuchajcie, teraz na prawdę mam kontrolę nad autem i uważam, że były to najsłuszniej wydane pieniądze do mojego wozu. Polecam wszystkim, którym zależy na komforcie i bezpieczeństwie podróżowania. No i ten wygląd... :lol:

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 29 maja 2012, 14:24

Gratulacje, w końcu jakieś sensowne rozwiązanie dla nieudanego układu hamulcowego w D2.

Wygląd super !!!

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
SID
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 01 maja 2012, 13:44
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: SID » 29 maja 2012, 15:36

zobaczcie jaka macie pompe ham u siebie, chodzi o nr 25 czy 27
pewnei będzie 25 wiec należy zmienić na wersje o większym tłoku 27.
zwiększy to ilość płynu idącą do zacisków przy tym samym skoku pedału.
Takie pompy są na allegro z wielu aut mocnych po 100-250 zl
Obrazek

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 29 maja 2012, 16:53

SID pisze:zobaczcie jaka macie pompe ham u siebie, chodzi o nr 25 czy 27
pewnei będzie 25 wiec należy zmienić na wersje o większym tłoku 27.
zwiększy to ilość płynu idącą do zacisków przy tym samym skoku pedału.
Takie pompy są na allegro z wielu aut mocnych po 100-250 zl
gdzie znajduje się ten nr? jakaś etykieta, naklejka itp itd? czy te pompy nr 27 są P&P w podłączeniu czy coś trzeba modzić? masz może takie na sprzedaż? 8-)

Awatar użytkownika
SID
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 01 maja 2012, 13:44
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: SID » 29 maja 2012, 18:27

pompy są pp
nr jest nabity na obudowie i go widać dobrze
na foto są obie 25 i 27 na moim aucie
Obrazek
Obrazek

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 29 maja 2012, 19:28

Mucholejkolator pisze:Hamowanie ze 190 do 60 trwa ok 3,5 sekundy. Mam to nagrane na kamerze, przeciążenie było takie, że olej z silnika popłynął w przód i zapaliła się kontrolka smarowania :shock:
jak się zapalila to cisnienie musialo spaść drastycznie

automat u nas w takiej sytuacji hamuje mocno silnikiem?
jak tak to pytanie ile wytrzymają panewki bez oleju pod obciążeniem

ciekawe czy to normalny objaw... ktoś z eSką z takimi hamplami też tego doświadczyl?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl