Brembo z S8 FL w A8 preFL
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Heble na somochodzie :mrgreen: Jest bajka pod każdym względem. Na szybko kilka zdjęć, pakujemy się do Kronach :lol:
Aha dodam, że do mojej zwrotnicy grubość dystansu odstawiającego zacisk wyszła 13mm (a nie 10,5mm) żeby tarcza znalazła się centrycznie w środku zacisku. Także potwierdza się to o czym pisał tomeg87g, że są różnice w zwrotnicach przedliftowych.
Tył
Wrażenia z jady opiszę po przyjeździe ze zlotu. Jak na razie widzę, że skrócił się skok pedału hamulca, stał się bardziej czuły i auto mimo niedotartych klocków przy niewielkiej sile na pedale staje dęba :lol:
Pozdro!
Aha dodam, że do mojej zwrotnicy grubość dystansu odstawiającego zacisk wyszła 13mm (a nie 10,5mm) żeby tarcza znalazła się centrycznie w środku zacisku. Także potwierdza się to o czym pisał tomeg87g, że są różnice w zwrotnicach przedliftowych.
Tył
Wrażenia z jady opiszę po przyjeździe ze zlotu. Jak na razie widzę, że skrócił się skok pedału hamulca, stał się bardziej czuły i auto mimo niedotartych klocków przy niewielkiej sile na pedale staje dęba :lol:
Pozdro!
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Powiem tak, muszę zmienić sprężyny z tyłu na krótsze i sztywniejsze, bo jak dawałem po heblach przy 210-220 to auto chciało zrobić salto w przód :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jednak dość długo wszystko się docierało, dopiero w drodze powrotnej wszytko się ułożyło i zaczęło hamować naprawdę super. Generalnie pisk opon niezależnie od prędkości przy której zaczynamy hamować :-o
Hamowanie ze 190 do 60 trwa ok 3,5 sekundy. Mam to nagrane na kamerze, przeciążenie było takie, że olej z silnika popłynął w przód i zapaliła się kontrolka smarowania :shock: Opony chcą zerwać asfalt, a na torsie robią się siniaki od pasów :-P Jednak na pedał trzeba deptać dość mocno - pewnie kwestia seryjnej pompy.
Słuchajcie, teraz na prawdę mam kontrolę nad autem i uważam, że były to najsłuszniej wydane pieniądze do mojego wozu. Polecam wszystkim, którym zależy na komforcie i bezpieczeństwie podróżowania. No i ten wygląd... :lol:
Hamowanie ze 190 do 60 trwa ok 3,5 sekundy. Mam to nagrane na kamerze, przeciążenie było takie, że olej z silnika popłynął w przód i zapaliła się kontrolka smarowania :shock: Opony chcą zerwać asfalt, a na torsie robią się siniaki od pasów :-P Jednak na pedał trzeba deptać dość mocno - pewnie kwestia seryjnej pompy.
Słuchajcie, teraz na prawdę mam kontrolę nad autem i uważam, że były to najsłuszniej wydane pieniądze do mojego wozu. Polecam wszystkim, którym zależy na komforcie i bezpieczeństwie podróżowania. No i ten wygląd... :lol:
gdzie znajduje się ten nr? jakaś etykieta, naklejka itp itd? czy te pompy nr 27 są P&P w podłączeniu czy coś trzeba modzić? masz może takie na sprzedaż? 8-)SID pisze:zobaczcie jaka macie pompe ham u siebie, chodzi o nr 25 czy 27
pewnei będzie 25 wiec należy zmienić na wersje o większym tłoku 27.
zwiększy to ilość płynu idącą do zacisków przy tym samym skoku pedału.
Takie pompy są na allegro z wielu aut mocnych po 100-250 zl
jak się zapalila to cisnienie musialo spaść drastycznieMucholejkolator pisze:Hamowanie ze 190 do 60 trwa ok 3,5 sekundy. Mam to nagrane na kamerze, przeciążenie było takie, że olej z silnika popłynął w przód i zapaliła się kontrolka smarowania :shock:
automat u nas w takiej sytuacji hamuje mocno silnikiem?
jak tak to pytanie ile wytrzymają panewki bez oleju pod obciążeniem
ciekawe czy to normalny objaw... ktoś z eSką z takimi hamplami też tego doświadczyl?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020