Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 3.7PB/LPG ] Masa błędów w sterowniku silnika

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

[D2 97 3.7PB/LPG ] Masa błędów w sterowniku silnika

Post autor: dariuszmuzyka » 27 maja 2012, 18:49

jak myślicie co może być przyczyną tych błędów, po skasowaniu wyskakuje to samo ale nie zawsze

16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16538 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 2 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17604 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zły prąd podgrzewania
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17605 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16692 Brak zapłonu cylinder 8
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16691 Brak zapłonu cylinder 7
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

[ Dodano: 2012-05-27, 18:52 ]
dodam że z rana kuleje po postoju dłuższym a jak świeci słonce i jest gorąco to po dłuższym postoju zapala za pierwszym razem i delikatnie kuleje po wciśnięciu gazu
Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 23:32 przez dariuszmuzyka, łącznie zmieniany 1 raz.

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 27 maja 2012, 20:13

Wszystkie te błędy mogą być i pewnie są spowodowane gazem.

Na benzynie są jakies objawy?

Jak przedstawia się wypadanie zaplonow w blokach pomiarowych?

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: dariuszmuzyka » 27 maja 2012, 20:51

nie no to jest na benzie z rana jak na gaz przełączę to jest ok ale ciężko mi wkręcić go na 2 tys, a po gwałtownym wciśnięciu gazu gaśnie. Jak jest rozgrzany to odpala na benzie idealnie i na wciśniecie gazu reaguje ok, ale jak chce przyspieszyć na benzynie np na biegu 2 do dna to ledwo idzie a jak popuszczę do polowy i wciskam sukcesywnie to przyspiesza idealnie, czasami wtedy wyskakuje cat i w vagu wypadają cylindry.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 27 maja 2012, 23:36

Według mnie wina po stronie LPG. Identyczną historię miałem, na gazie było O.K. na benzynie nie można go było odpalić (i błędy podobne). Każdy magik co innego kazał wymienić, aż ktoś mądry podpowiedział jaka przyczyna. Wystarczyło zresetować kompa -przez odłączenie akumulatora na parę minut i pojeżdżenie na PB i było O.K. Jak zacząłem jeździć z powrotem na LPG ponownie zaczęły pojawiać się problemy. Wystarczyła regulacja instalki i już z rok najmniejszych problemów. Przez źle zestrojoną instalację komputer uczył się nieprawidłowych parametrów i objawiało się to dopiero na benzynie.

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: dariuszmuzyka » 28 maja 2012, 20:19

spoko dzieki, zobaczę co się stanie po odłączeniu aku dzisiaj wieczorem i jutro rano jak będę jechał do pracy to zobaczymy jak odpali i pojadę na benzie. Zakręcić też butle i wyjarac do końca z przewodów?

[ Dodano: 2012-05-29, 18:54 ]
troche jakby lepiej ale za wiele nie najezdzilem,

[ Dodano: 2012-05-30, 20:52 ]
dzisiaj po postoju dłuższym sprawdziłem i jest cały czas tak samo, pili dobrze jak jest ciepło a im zimniej tym gorzej

JIMM

Post autor: JIMM » 31 maja 2012, 11:28

dariuszmuzyka pisze:brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16692 Brak zapłonu cylinder 8
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16691 Brak zapłonu cylinder 7
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
zamień miejscami moduły zapłonu masz je na nadkolu po przeciwnej stronie co zbiorniczek płynu chłodzącego pod tym materiałowym przykryciem.............jeśli po zmianie miejsc pojawia się błędy 1,3,2,4.....to masz walnięty jeden moduł odpowiadający za stronę silnika 5,6,7,8 8-)

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 23:35 przez JIMM, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl