[D3 W12 05r] swap na 4.2 biturbo RS6
[D3 W12 05r] swap na 4.2 biturbo RS6
tak sie zastanawiam nad takim rozwiązaniem , w W12 silnik trup i jakby wrzucic do niego komplet motor+skrzynia od RS6 z 2004r , co bedzie pasowac a co nie , mocowanie łapy itd to nie problem , pytam sie kolegów o elektryke i elektronike , komp mam do silnika rs6 ale czy wiazka bedzie pasowac ? jakie przeszkody moge napotkac ?
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
Do D2 chyba łatwiej było by to zapodać. D3 i jej masa elektroniki, no nie wiem. Na pewno jest to do zrobienia, jednak czy za sensowne pieniądze? Pamiętaj, że wszystkiego nie zaplanujesz na kartce i pewne rzeczy wychodzą dopiero w trakcie, w szczególności jeżeli przecierasz szlaki. Dużo na temat swapów silników poczytasz na racingforum.pl Jak się nie mylę, są tam tematy o swapie silnika z RS6 do innych aut
Z wielką ciekawością trzymam kciuki za taki projekt :-P
Z wielką ciekawością trzymam kciuki za taki projekt :-P
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
No ja też kiedyś robiłem podchody pod swap silnika RS6 C5 ale wtedy miało to wylądować w budzie mojego S8 D2 i tam moim zdaniem to jest wykonalne...
zresztą RS8 wciąż chodzi mi po głowie ale teraz w budę D3 już bym nie pakował silnika z RS6 C5 bo wydaje mi się, że może być problem właśnie z elektroniką... tutaj łatwiej było by już chyba wrzucić motorownię z RS6 C6 ale kasa to już inna... albo uturbiać fabryczne 4.2V8 MPI i nie wiem czy akurat to, wbrew pozorom, nie okazało by się najprostsze ;-)
zresztą RS8 wciąż chodzi mi po głowie ale teraz w budę D3 już bym nie pakował silnika z RS6 C5 bo wydaje mi się, że może być problem właśnie z elektroniką... tutaj łatwiej było by już chyba wrzucić motorownię z RS6 C6 ale kasa to już inna... albo uturbiać fabryczne 4.2V8 MPI i nie wiem czy akurat to, wbrew pozorom, nie okazało by się najprostsze ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Damian motor z C6 580Ps to rarytas za który za sam silnik trzeba zaplacic 25-30k a z C5 450PS moge miec za 15k komplet z skrzynia i kompamii osprzetem w czym tutaj za 1000$usd mozna łatwo zrobic 500ps i tez bedzie juz w miare to latało , co do uturbiania BFM-a to ma to sens i tez sie nad tym zastanawiam , ale nadal pytanie czy do budy w ktorej było W12 cokolwiek innego bez wiekszych ingerencji da sie dopasować , wiązki elektyczne silnika i całego produ czy sa te same czy nie , kompa od innego silnika czy podepne bez problemu czy wtyczki inne (raczej powinny byc te same do roznych wersji silników) , to są pytania na ktore nie znam na teraz odpowiedziFOSS pisze:wrzucić motorownię z RS6 C6 ale kasa to już inna... albo uturbiać fabryczne 4.2V8 MPI i nie wiem czy akurat to, wbrew pozorom, nie okazało by się najprostsze ;-)
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE