![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] Brak mocy !!! :(
[D2 97 4.2PB/LPG ] Brak mocy !!! :(
tak jak w temacie ....wczoraj przejechałem się d2 kumpla z tym samym silnikiem tylko bez podtlenku gazotu.I jestem załamany...w porównaniu do jego a8 moja kompletnie nei jedzie i na gazie i na benzynie...od czego zacząć diagnostyke?? :-(
Ostatnio zmieniony 25 lip 2012, 19:31 przez milyes, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [D2 4.2 LPG] BRAK MOCY !!!!:(
Od podłączenia komputera.milyes pisze:od czego zacząć diagnostyke?? :-(
Sprawdzić także klapy w dolocie... czy się wogóle poruszają... tzn. czy gruszki podciśnienia pracują.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja bym zaczął od:
1.Vag
2. Sprawdzenie kompresji silnika- jeśli któryś cylinder niedomaga to i mocy nie będzie.Jeśli ciśnienie na którymś cylindrze będzie odbiegać można zrobić próbę olejową.
3.Przegląd i wymiana eksploatacyjnych rzeczy:świece,sprawdzenie cewek,filtry
4.Sprawdzenie przewodów podciśnieniowych
5.Pomiar mocy na hamowni
6.Jeśli to nie pomoże to albo zaakceptowanie tego silnika ,remont lub zakup innego.
1.Vag
2. Sprawdzenie kompresji silnika- jeśli któryś cylinder niedomaga to i mocy nie będzie.Jeśli ciśnienie na którymś cylindrze będzie odbiegać można zrobić próbę olejową.
3.Przegląd i wymiana eksploatacyjnych rzeczy:świece,sprawdzenie cewek,filtry
4.Sprawdzenie przewodów podciśnieniowych
5.Pomiar mocy na hamowni
6.Jeśli to nie pomoże to albo zaakceptowanie tego silnika ,remont lub zakup innego.
No dzięki za pomoc zrobie wszystko zgodnie z instrukcją.Świece już mam .a macie kogoś kto przekłąda silniki 2 d2?
i jeszcze jedna sprawa. Rano zawsze jak odpali to po 2 sekundach gaśnie .Drugie odpalenie czasem jest ok a czasem dopiero za trzecim sie utrzyma.No musi byc odpalony przez 5 minut zeby mozna było normalnie ruszyć.To tak jakby nei dostawał paliwa...
i jeszcze jedna sprawa. Rano zawsze jak odpali to po 2 sekundach gaśnie .Drugie odpalenie czasem jest ok a czasem dopiero za trzecim sie utrzyma.No musi byc odpalony przez 5 minut zeby mozna było normalnie ruszyć.To tak jakby nei dostawał paliwa...
Zastanawia mnie filtr paliwa , czy czasem nie jest lekko zapchany , albo faktycznie pompa nie domaga i podaje za słabe ciśnienie :-/
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
W po-lifcie temat jest dosyć prosty bo gruszki na silniku wyłączonym są rozprężone a po uruchomieniu silnika powinny się zassać zmieniając tym samym położenie klap w dolocie - w ten sposób sprawdzamy nie tylko sprawność klap w dolocie jak i gruszek ale także szczelność układu podciśnienia.krzychu22.p1i pisze:A jak można te gruszki sprawdzić? ;-) Pytam z czystej ciekawości.FOSS pisze:Sprawdzić także klapy w dolocie... czy się wogóle poruszają... tzn. czy gruszki podciśnienia pracują.
W przed-lifcie temat jest o tyle trudniejszy że po uruchomieniu silnika gruszki wciąż pozostają rozprężone a zasysają się dopiero po wkręceniu silnika powyżej 4000rpm - więc jest trudniej bo do całej operacji potrzeba dwóch osób... "gazowacza" i obserwatora :lol:
Poza tym zawsze warto spróbować na sucho ruszyć ręką za dźwignie wałków i sprawdzić czy przypadkiem czy nie stoją w miejscu... nie jest łatwo bo sprężyny są mocne ale da radę... o ile nie stanęły na zawsze ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W tam, nie jest tak tragicznie. Stajesz przed autem i ciągniesz druta, tzn. linkę gazu na kółku (po wcześniejszym odkręceniu osłony). Spokojnie jedna osoba sobie poradzi.FOSS pisze:W przed-lifcie temat jest o tyle trudniejszy że po uruchomieniu silnika gruszki wciąż pozostają rozprężone a zasysają się dopiero po wkręceniu silnika powyżej 4000rpm - więc jest trudniej bo do całej operacji potrzeba dwóch osób... "gazowacza" i obserwatora :lol:
FOSS pisze:W po-lifcie temat jest dosyć prosty bo gruszki na silniku wyłączonym są rozprężone a po uruchomieniu silnika powinny się zassać zmieniając tym samym położenie klap w dolocie - w ten sposób sprawdzamy nie tylko sprawność klap w dolocie jak i gruszek ale także szczelność układu podciśnienia.krzychu22.p1i pisze:A jak można te gruszki sprawdzić? ;-) Pytam z czystej ciekawości.FOSS pisze:Sprawdzić także klapy w dolocie... czy się wogóle poruszają... tzn. czy gruszki podciśnienia pracują.
W przed-lifcie temat jest o tyle trudniejszy że po uruchomieniu silnika gruszki wciąż pozostają rozprężone a zasysają się dopiero po wkręceniu silnika powyżej 4000rpm - więc jest trudniej bo do całej operacji potrzeba dwóch osób... "gazowacza" i obserwatora :lol:
Poza tym zawsze warto spróbować na sucho ruszyć ręką za dźwignie wałków i sprawdzić czy przypadkiem czy nie stoją w miejscu... nie jest łatwo bo sprężyny są mocne ale da radę... o ile nie stanęły na zawsze ;-)
Ze tak z głupa spytam jak wyglądają te niby gruchy??? moze jakieś foto??