Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB/LPG ] Brak mocy !!! :(

milyes
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 16 lip 2012, 14:05
Lokalizacja: SZO

[D2 97 4.2PB/LPG ] Brak mocy !!! :(

Post autor: milyes » 25 lip 2012, 18:23

tak jak w temacie ....wczoraj przejechałem się d2 kumpla z tym samym silnikiem tylko bez podtlenku gazotu.I jestem załamany...w porównaniu do jego a8 moja kompletnie nei jedzie i na gazie i na benzynie...od czego zacząć diagnostyke?? :-(
Ostatnio zmieniony 25 lip 2012, 19:31 przez milyes, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Re: [D2 4.2 LPG] BRAK MOCY !!!!:(

Post autor: labas » 25 lip 2012, 18:32

milyes pisze:od czego zacząć diagnostyke?? :-(
Od podłączenia komputera.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 25 lip 2012, 19:17

I sprawdzenia rozrządu czy jest dobrze ustawiony .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 lip 2012, 19:33

Sprawdzić także klapy w dolocie... czy się wogóle poruszają... tzn. czy gruszki podciśnienia pracują.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 25 lip 2012, 19:59

Ja bym zaczął od:
1.Vag
2. Sprawdzenie kompresji silnika- jeśli któryś cylinder niedomaga to i mocy nie będzie.Jeśli ciśnienie na którymś cylindrze będzie odbiegać można zrobić próbę olejową.
3.Przegląd i wymiana eksploatacyjnych rzeczy:świece,sprawdzenie cewek,filtry
4.Sprawdzenie przewodów podciśnieniowych
5.Pomiar mocy na hamowni
6.Jeśli to nie pomoże to albo zaakceptowanie tego silnika ,remont lub zakup innego.

milyes
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 16 lip 2012, 14:05
Lokalizacja: SZO

Post autor: milyes » 25 lip 2012, 20:10

No dzięki za pomoc zrobie wszystko zgodnie z instrukcją.Świece już mam .a macie kogoś kto przekłąda silniki 2 d2?
i jeszcze jedna sprawa. Rano zawsze jak odpali to po 2 sekundach gaśnie .Drugie odpalenie czasem jest ok a czasem dopiero za trzecim sie utrzyma.No musi byc odpalony przez 5 minut zeby mozna było normalnie ruszyć.To tak jakby nei dostawał paliwa...

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 25 lip 2012, 20:30

Czyli pompa paliwa źle włożona albo zobacz jak zgasisz na benzynie i zakręcisz gaz wieczorem czy rano będzie różnica .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

milyes
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 16 lip 2012, 14:05
Lokalizacja: SZO

Post autor: milyes » 26 lip 2012, 07:07

dziś zauważyłem że kręci do 5 tys i przy trzymaniu gazu w danej pozycji przyspiesza delikatnie szarpiac do przodu tak jak by chciał a nie mógł...

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 26 lip 2012, 10:27

Zastanawia mnie filtr paliwa , czy czasem nie jest lekko zapchany , albo faktycznie pompa nie domaga i podaje za słabe ciśnienie :-/

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 26 lip 2012, 17:16

Przepływkę też sprawdź.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 26 lip 2012, 19:08

FOSS pisze:Sprawdzić także klapy w dolocie... czy się wogóle poruszają... tzn. czy gruszki podciśnienia pracują.
A jak można te gruszki sprawdzić? ;-) Pytam z czystej ciekawości.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 lip 2012, 19:37

krzychu22.p1i pisze:
FOSS pisze:Sprawdzić także klapy w dolocie... czy się wogóle poruszają... tzn. czy gruszki podciśnienia pracują.
A jak można te gruszki sprawdzić? ;-) Pytam z czystej ciekawości.
W po-lifcie temat jest dosyć prosty bo gruszki na silniku wyłączonym są rozprężone a po uruchomieniu silnika powinny się zassać zmieniając tym samym położenie klap w dolocie - w ten sposób sprawdzamy nie tylko sprawność klap w dolocie jak i gruszek ale także szczelność układu podciśnienia.

W przed-lifcie temat jest o tyle trudniejszy że po uruchomieniu silnika gruszki wciąż pozostają rozprężone a zasysają się dopiero po wkręceniu silnika powyżej 4000rpm - więc jest trudniej bo do całej operacji potrzeba dwóch osób... "gazowacza" i obserwatora :lol:


Poza tym zawsze warto spróbować na sucho ruszyć ręką za dźwignie wałków i sprawdzić czy przypadkiem czy nie stoją w miejscu... nie jest łatwo bo sprężyny są mocne ale da radę... o ile nie stanęły na zawsze ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 26 lip 2012, 20:59

W vagu można sprawdzić gruszke w blokach pomiarowych 22 blok czwartą pozycja imć v on lub off

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 26 lip 2012, 21:20

FOSS pisze:W przed-lifcie temat jest o tyle trudniejszy że po uruchomieniu silnika gruszki wciąż pozostają rozprężone a zasysają się dopiero po wkręceniu silnika powyżej 4000rpm - więc jest trudniej bo do całej operacji potrzeba dwóch osób... "gazowacza" i obserwatora :lol:
W tam, nie jest tak tragicznie. Stajesz przed autem i ciągniesz druta, tzn. linkę gazu na kółku (po wcześniejszym odkręceniu osłony). Spokojnie jedna osoba sobie poradzi.

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 26 lip 2012, 21:43

FOSS pisze:
krzychu22.p1i pisze:
FOSS pisze:Sprawdzić także klapy w dolocie... czy się wogóle poruszają... tzn. czy gruszki podciśnienia pracują.
A jak można te gruszki sprawdzić? ;-) Pytam z czystej ciekawości.
W po-lifcie temat jest dosyć prosty bo gruszki na silniku wyłączonym są rozprężone a po uruchomieniu silnika powinny się zassać zmieniając tym samym położenie klap w dolocie - w ten sposób sprawdzamy nie tylko sprawność klap w dolocie jak i gruszek ale także szczelność układu podciśnienia.

W przed-lifcie temat jest o tyle trudniejszy że po uruchomieniu silnika gruszki wciąż pozostają rozprężone a zasysają się dopiero po wkręceniu silnika powyżej 4000rpm - więc jest trudniej bo do całej operacji potrzeba dwóch osób... "gazowacza" i obserwatora :lol:


Poza tym zawsze warto spróbować na sucho ruszyć ręką za dźwignie wałków i sprawdzić czy przypadkiem czy nie stoją w miejscu... nie jest łatwo bo sprężyny są mocne ale da radę... o ile nie stanęły na zawsze ;-)

Ze tak z głupa spytam jak wyglądają te niby gruchy??? moze jakieś foto??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl