![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] Brak mocy !!! :(
Tragedia po całości... to ja już wolę robić to we dwie osoby i niech ta druga ciągnie tego druta :mrgreen:stan pisze:W tam, nie jest tak tragicznie. Stajesz przed autem i ciągniesz druta...FOSS pisze:W przed-lifcie temat jest o tyle trudniejszy...
ufffffff, a już się przestraszyłem :-Pstan pisze:... tzn. linkę gazu na kółku (po wcześniejszym odkręceniu osłony). Spokojnie jedna osoba sobie poradzi.
A tak na poważnie to znowu sorry za błędne wskazówki... znów wyszło jak bardzo po-lift różni się od przed-lifta o którym wiedza moja wciąż jest jednak niewielka :-x
W po-lifcie tutaj:Masa pisze:Ze tak z głupa spytam jak wyglądają te niby gruchy??? moze jakieś foto??
Na foto silnik AVP z S8 D2 2002 i piszę to dlatego że w silniku AQF ze zwykłego A8 D2 gruszki są ułożone trochę inaczej (foto kolegi krzychu z posta poniżej) co nie zmienia faktu, że wałki klap dolotu są w tym samym miejscu a gruszki spełniają wciąż tą samą funkcję ;-)
Ostatnio zmieniony 26 lip 2012, 23:23 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dzięki za wyjaśnienie. Faktycznie po uruchomieniu silnika zaczynają się kurczyć
Wcześniej tak tego nie zauważyłem. Chyba wymiana wężyków podciśnienia pomogła na +. A tak to wygląda w PO lifcie.
![Obrazek]()

Ostatnio zmieniony 26 lip 2012, 23:20 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.