Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 94 4.2PB/LPG ] Audi po dlugiej trasie nie odpala. POMO

tooldi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2012, 18:00
Lokalizacja: Kętrzyn

[D2 94 4.2PB/LPG ] Audi po dlugiej trasie nie odpala. POMO

Post autor: tooldi » 30 sie 2012, 18:56

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i to moj pierwszy post bo takiej przyczyny niestety nie znalazlem. A wiec swoja a8 zrobilem 2tys km na raz z malymi przerwami i gdy dojechalem na miejsce zostawilem samochod po 2h wsiadlem do niego a on nie chce zapalic nawet nie probuje odpalic kreci sam rozrzusznik a silnik nawet nie purka zero reakcji. W niemczech skonczyla mi sie benzyna wlalem 10L do zbiornika i chcialem dojechac na CPN ale auto nie zalapalo. Rozkrecilem plywak z zamiarem wyjecia go ale niestety nie udalo mi sie to i zobaczylem przez szpare ze jest cos typu szkalnki a w nim nie bylo benzyny, wiec zalalem 60l pb i auto za 5 razem zalapalo. Po odpaleniu auta wracalem do PL i wpadlem w duza dziure zlapalem kapcia i krzywa felga a mialem kolo zapasowe 16/205/65 a pozostale 3 kola maja 17/235/55 i musialem tak przejechac tsyaic km. I teraz auto moze mi nie pali bo napedy sa zepsute ? Bo pompka paliwa chodzi slychac ja i na prawie pusty zbiornik wlalem 60L Pb a auto nawet nie probuje zalapac zero reakcji nawet nie purknie :/ a nikt komputerem nie daje rady sie polonczyc z silnikiem probowali BOSCHEM i CDFI czy jakos tak ale kazdem udalo polaczyc sie tylko ze skrzynia.. Czekam na pomoc z gory dziekuje !

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2295
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 30 sie 2012, 19:21

Na gazie próbowałeś odpalić ?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

tooldi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2012, 18:00
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: tooldi » 30 sie 2012, 19:31

Tak ale gaz nie chce sie zalonczyc awaryjnie i nie da rady nawet gazownik probowal i nic z tego jakas kiepska stara instalacja sekwencyjna Kme.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2295
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 30 sie 2012, 20:51

Któraś instalacja ma blokadę odpalania awaryjnego , można tylko tyle razy odpalić awaryjnie ile jest zaprogramowane . Może gazownik nie wie jak odpalić na gazie awaryjnie . Stawiam na pompę paliwa że jest trafiona . Wszystkie wtyczki są sprawdzone czy są na swoim miejscu ? Bezpieczniki też ? Może są jakieś zabezpieczenia , alarm i akurat coś się rozpięło ?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 30 sie 2012, 20:55

Podepnij manometr pod przewód dochodzący do listwy paliwowej i sprawdż jakie pompka podaje ciśnienie. Może już kończy żywot, ale lepiej sprawdzić niż wymieniać w ciemno.

Awatar użytkownika
jojo-jar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 269
Rejestracja: 04 wrz 2009, 07:18
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: jojo-jar » 30 sie 2012, 20:57

sprawdz cisnienie pompki. Brakło ci paliwa i z tego co piszesz prawie drugi raz tez bralko. Pompka pewnie padła lub pada. Dolej jeszcze 20 litrów moze odpali. Mój kumpel mial problem z odpaleniem, wlał 50litrów i nic. Pózniej dolal 20 i audi odpaliło.

tooldi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2012, 18:00
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: tooldi » 30 sie 2012, 21:16

ok jutro sprawdze cisnienie i doleje benzyny i dam znac czy cos pomoglo.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 31 sie 2012, 00:09

tooldi pisanie na forum rozpocznij od działu powitań:

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

Inaczej Twoje posty/tematy mogą znikać bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

tooldi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2012, 18:00
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: tooldi » 31 sie 2012, 14:00

cisnienie paliwa jest pompa pompuje paliwo do samego silnika, iskra jest swiece sie nie zalewaja a auto dalej nawet nie sprobuje zalapac :/ wtryski tez sprwane. Co dalej patrzec ??

tomekzabrze
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 352
Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: tomekzabrze » 31 sie 2012, 14:37

jakie sbledy sie pojawiaja? po podlacznieu pod kompa? skrzynia nie przechodiz w tryb awaryjny przy odpalaniu ?

tooldi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2012, 18:00
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: tooldi » 31 sie 2012, 14:40

Wlasnie o to chodzi ze nikt nie daje rady sie polaczyc z silnikiem tylko ze skrzynia i nikt nic nie powiedzial ze jest w trybie awaryjnym tylko ze w porzadku. A da sie po czyms poznac ze pracuje w trybie awaryjnym ? zreszta najpierw to trzeba ja zapalic..

ricov6
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 2009, 23:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: ricov6 » 31 sie 2012, 17:39

immobilizer możesz mieć zablokowany

tooldi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2012, 18:00
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: tooldi » 31 sie 2012, 18:23

dolalem kolejne 20l PB jest juz lacznie 80L w zbiorniku cos zaczela delikatnie purkac ale nie chce wejsc na obroty

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 31 sie 2012, 18:29

prawdopodobnie padł sterownik silnika skoro nikt nie moze sie z nim połączyc. Powodów znowu moze być wiele ale bez vaga ciezko cos stwierdzic teraz. Jesli jest iskra i pompa pompuje paliwo to nie ma co jej sie czepiać. Wyjmij wszystkie bezpieczniki i wsadz ponownie, w pierwszych ósemach był jakis problem z tymi bezpiecznikami a konkretnie ze skrzynkami - coś tam nie łączyło. Odepnij aku na kilkanaście minut i zobacz czy jest jakiś efekt.


Nie doczytałem co napisałes bo w jednej chwili weszło. Jesli zaczęla purkac to albo zapali albo dupa. Mój kolega kiedyś musial miec pelen zbiornik zeby paliła, tak mu sie porobilo.
Czy ta pompka sie nie przycina czasem?
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra

tooldi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2012, 18:00
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: tooldi » 31 sie 2012, 18:39

Ok odlacze akum i powkladam bezpieczniki na nowo. A pompka sie nie przycina po kazdym przekreceniu zaplonu slychac ja i podczas krecenia. I brakuje 10L do pelnego zbiornika moze to rtobic roznice w takiej sytuacji ? A moze cos sie przytkalo zaciagnela pompka jakiegos syfu i trzeba czyms przeczyscic ? Moj kolega wlal do 20L benzyny pol litra denaturatu zalal i samochod odpalil od strzalu a przez miesiac wogole nawet nie probowal zalapac tylko ze to byl Opel Vectra B.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl