[D3 02 4.2MPI ] Dziwne zachowania zawieszenia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
- Lokalizacja: Mława
[D3 02 4.2MPI ] Dziwne zachowania zawieszenia
wczaraj pojwił się problem z zawieszeniem.jeżdzę na ustwieniu comfort.w pewnej chwili po lewej stronie zegarów zaczeło sie tykanie takie jak w duzym zegarku( co to jest i czego może dowodzić)? a pozniej zapaliły sie kontrolki przedstawjajace auto :jedna żółta i druga zielona.przód auta sie obnizył i zaczoł pływać.po przejechaniu kilku kilometrów kontroki znikneły i zawieszenie zaczeło działac prawidłowo.czy no tą awarię miała wpływ bardzo dynamiczna jazda?czy to oznaki jakiejś awari?bardzo bym prosił o jakąś podpowiedż....
Ostatnio zmieniony 22 paź 2012, 01:26 przez Darek Masiak, łącznie zmieniany 3 razy.
darkom63
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
- Lokalizacja: Mława
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
- Lokalizacja: Mława
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
- Lokalizacja: Mława
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
http://www.a8team.pl/topics15/6183.htm?highlight=g291 , http://www.a8team.pl/topics15/6496.htm i tu masz lokalizacja przekaźnika http://www.a8team.pl/topics15/798.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
- Lokalizacja: Mława
Witam Serdecznie.
Po wymianie klocków i płynu hamulcowego zaczeły sie pojawiać problemy z hamowaniem.Problem polega na tym ,że np.jak sie gwałtownie nacisnie to pedał jest normalnie twrady i hamuje ,natomiast jak sie powoli wciska to wpada do końca i nie chamuje.Nie wiem co moze tak dokładnie być ? mechanik stawja na pompę .Czy ktoś może coś powiedzieć w tym temacie?jaka jest przyczyna?
I jeszcze jak wyglada taka wymiana pompy? jakiś schemat?
Dodatkowo czy ktoś wie cos na temat wymiany lub regeneracji drązka kierowniczego co łaczy maglownicę z kolumna kierowniczą? mam luzy i nie wiem czy taka regeneracja jest skuteczna.Podobno w Łodzi cos takiego robią.
Z góry dziekuje.
Po wymianie klocków i płynu hamulcowego zaczeły sie pojawiać problemy z hamowaniem.Problem polega na tym ,że np.jak sie gwałtownie nacisnie to pedał jest normalnie twrady i hamuje ,natomiast jak sie powoli wciska to wpada do końca i nie chamuje.Nie wiem co moze tak dokładnie być ? mechanik stawja na pompę .Czy ktoś może coś powiedzieć w tym temacie?jaka jest przyczyna?
I jeszcze jak wyglada taka wymiana pompy? jakiś schemat?
Dodatkowo czy ktoś wie cos na temat wymiany lub regeneracji drązka kierowniczego co łaczy maglownicę z kolumna kierowniczą? mam luzy i nie wiem czy taka regeneracja jest skuteczna.Podobno w Łodzi cos takiego robią.
Z góry dziekuje.
darkom63
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
- Lokalizacja: Mława