części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 4.2MPI ] Dziwne zachowania zawieszenia


Darek Masiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
Lokalizacja: Mława

[D3 02 4.2MPI ] Dziwne zachowania zawieszenia

Post autor: Darek Masiak » 10 wrz 2012, 13:44

wczaraj pojwił się problem z zawieszeniem.jeżdzę na ustwieniu comfort.w pewnej chwili po lewej stronie zegarów zaczeło sie tykanie takie jak w duzym zegarku( co to jest i czego może dowodzić)? a pozniej zapaliły sie kontrolki przedstawjajace auto :jedna żółta i druga zielona.przód auta sie obnizył i zaczoł pływać.po przejechaniu kilku kilometrów kontroki znikneły i zawieszenie zaczeło działac prawidłowo.czy no tą awarię miała wpływ bardzo dynamiczna jazda?czy to oznaki jakiejś awari?bardzo bym prosił o jakąś podpowiedż....
Ostatnio zmieniony 22 paź 2012, 01:26 przez Darek Masiak, łącznie zmieniany 3 razy.
darkom63

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 10 wrz 2012, 13:47

jedyne co można ci doradzić to podłączenie vcds-a lub vas-a , musiał się zapisać błąd w sterowniku , tam po tej stronie jest gdzieś poniżej zegarów przekaznik załączający kompresor i to może on tak tykał

Darek Masiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
Lokalizacja: Mława

Post autor: Darek Masiak » 10 wrz 2012, 14:29

to znaczy nic takiego groznego sie dzieje? a na jakim ustwiemniu zawieszenia najlepjej jezdzić?i czy to tykanie tego przekaznika to normalne?
darkom63

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 10 wrz 2012, 14:36

takie tykanie nie jest normalne , prawdopodobnie siada ci przekaznik , ale to musisz podłączyć auto pod kompa , a na jakim ustawieniu jezdzisz to bez znaczenia

Darek Masiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
Lokalizacja: Mława

Post autor: Darek Masiak » 10 wrz 2012, 14:48

a jaki jest koszt takiej wymiany przkaznika?

[ Dodano: 2012-09-10, 14:54 ]
a wiesz gdzie on dokładnie jest i jak go wymienić?
darkom63

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 10 wrz 2012, 15:01

nie wiem jaki jest tego koszt , odnośnie lokalizacji było omawiane na forum poszukaj , ale wpierw kompa podłącz bo takie wymienianie w ciemno jest bez sensu

Darek Masiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
Lokalizacja: Mława

Post autor: Darek Masiak » 10 wrz 2012, 15:07

ok.bardzo dziekuje za informacje.podjade do mechanika i sprawdzę
darkom63

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 11 wrz 2012, 06:46

ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

mazur6662
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 289
Rejestracja: 10 kwie 2010, 09:54
Lokalizacja: Nowa Cerkiew

Post autor: mazur6662 » 17 paź 2012, 03:30

prawdopodobnie przekaźnik, przy wymianie kompresora mechanik profilaktycznie wymienił przekaźnik ponieważ lubią ulec awarii. niezbyt często to się zdarza ale potrafi się "zawiesić" i doprowadzić do ciągłej pracy kompresora aż do jego spalenia. koszt przekaźnika ok.~200zł

Darek Masiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
Lokalizacja: Mława

Post autor: Darek Masiak » 09 maja 2013, 16:18

Witam Serdecznie.
Po wymianie klocków i płynu hamulcowego zaczeły sie pojawiać problemy z hamowaniem.Problem polega na tym ,że np.jak sie gwałtownie nacisnie to pedał jest normalnie twrady i hamuje ,natomiast jak sie powoli wciska to wpada do końca i nie chamuje.Nie wiem co moze tak dokładnie być ? mechanik stawja na pompę .Czy ktoś może coś powiedzieć w tym temacie?jaka jest przyczyna?
I jeszcze jak wyglada taka wymiana pompy? jakiś schemat?
Dodatkowo czy ktoś wie cos na temat wymiany lub regeneracji drązka kierowniczego co łaczy maglownicę z kolumna kierowniczą? mam luzy i nie wiem czy taka regeneracja jest skuteczna.Podobno w Łodzi cos takiego robią.
Z góry dziekuje.
darkom63

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 09 maja 2013, 20:58

A co pokazał komputer diagnostyczny? Jakieś kody błędów?

Podaj kod silnika. Masz do wpisanego na wklejce w bagażniku lub książce serwisowej.

8-)

Darek Masiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 10 wrz 2012, 12:22
Lokalizacja: Mława

Post autor: Darek Masiak » 09 maja 2013, 23:42

Komputer nie pokazał żadnego błędu.Był jakiś błąd "Bremse Licht" ale po skasowaniu juz się nie pojawił.Nie wiem czy to jet ten kod.... BFM EYC GNU lub 4E2 01L
darkom63

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl