Oj tam panie kolego... w D3 przed-liftowej nie trzeba wcale odkręcać nadkoli... wystarczy odkręcić lampy i wysunąć je lekko do przodu... po stronie kierowcy to wystarcza do wymiany żarnika a po stronie pasażera musisz zdemontować filtr powietrza... a to i tak dużo łatwiej niż bawić się z nadkolami :lol:badyl pisze:W D3 pre lift żeby wymienić xenony trzeba odkręcać nadkola , jest wtedy bardzo dobre dojście , myślę że w d3 po lifcie będzie tak samo , mi to zajęło jakieś 30 min roboty
W D3 po-liftowej nie da się niestety wysunąć lamp to przodu bo blokuje je single-frame... i w tym właśnie cały szkopuł że lampa po odkręceniu nie ma praktycznie żadnego ruchu więc aby wyciągnąć żarniki to tylko od dołu przez nadkola (po stronie pasażera dalej trzeba wyciągac filtr powietrza) albo ułatwić sobie na maksa i zwalić przedni zderzak :-?