[D2 W12] Opinie na temat silnika
Witam , dołacze sie do dyskusji na temat W12 4E, bo mam doswiadczenie w tym aucie bo takowe posiadam od ponad roku i przejechałem nim ponad 80tys/km. Poprzednio mialem A8 4.2 4E i powiem jedno , nijak sie te auta nie maja do siebie 4.2 przejechalem ponad 350tys i gdy sie przesiadlem do W12 to wtedy poczulem ze jezdze Audi A8 , obie sztuki sa w longu i w podobnym wyposazeniu ale jadac tym autem to tak jakby czuje sie luksus.
Co do ekslaptacji to moim zdaniem jest porownywalna nie liczec troszke wiekszej kwoty na olej i swiece o pare sztuk no i jeden filtr powietrza dodatkowo takze nie sa to jakies roznice kolosalne.
Jedyna roznica to koszty tarcz i klockow przod cena jest X2 ale tarcza to potega 385mm .
Takze jesli ktos jest zainteresowany zakupem W12 to polecam nie bedzie zalowal, tylko oczywiscie musi byc to auto w dobrym stanie, nie zameczone i jak o kazde trzeba dbac a bedzie sluzyc dlugo...
Co do ekslaptacji to moim zdaniem jest porownywalna nie liczec troszke wiekszej kwoty na olej i swiece o pare sztuk no i jeden filtr powietrza dodatkowo takze nie sa to jakies roznice kolosalne.
Jedyna roznica to koszty tarcz i klockow przod cena jest X2 ale tarcza to potega 385mm .
Takze jesli ktos jest zainteresowany zakupem W12 to polecam nie bedzie zalowal, tylko oczywiscie musi byc to auto w dobrym stanie, nie zameczone i jak o kazde trzeba dbac a bedzie sluzyc dlugo...
Samozaparcie?!!Vincent pisze:Co do spalania to tak jak zaznaczyłem mowa o płynnej jeździe ze stałą prędkością nie przekraczającą 110 - 120 km/h. Owszem wymaga to dużo samozaparcia
W kwestii zaś stabilności prowadzenia to nie mam punktu odniesienia. Owszem prowadziłem V8 ale były to nowe lub prawie nowe egzemplarze D3 i D4.
A to oznacza że były zupełnie inne nastawy zawieszenia, zawieszenie było pneumatyczne no i samochody były niewyeksploatowane.
Fakt że czuć w W12 ciężki przód i samochód porusza się stabilnie jak duży okręt.
Odkąd ma 19 punktów na koncie samozaparcie jest cały czas ze mną.
to odstaw audi do garazu i kup Lupo 3l na rok będzie oszczędnie i wolnojdz1 pisze:Samozaparcie?!!
Odkąd ma 19 punktów na koncie samozaparcie jest cały czas ze mną.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Myślisz że jeżdżąc Lupo nie da się złapać punktów? Jeśli tak to jesteś w dużym błędzie albo masz więcej szczęścia niż Ci się wydaje.wolek pisze:to odstaw audi do garazu i kup Lupo 3l na rok będzie oszczędnie i wolnojdz1 pisze:Samozaparcie?!!
Odkąd ma 19 punktów na koncie samozaparcie jest cały czas ze mną.
w sumie to i na roweże można dostać mandat
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Oszczędnie tak, wolno niekoniecznie. Parę dni temu na autostradzie jechałem ok 150km/h i jakieś szalone Lupo mnie wyprzedziło i niedługo juz był poza zasięgiem mojego wzroku. Nie wiem czy to seryjnie tak zapie... czy mocno ktoś tego liliputa zmodyfikował.wolek pisze: to odstaw audi do garazu i kup Lupo 3l na rok będzie oszczędnie i wolno
Miałem V12 ale w bmw model e32 i nie moge złego słowa powiedziec na temat tych silników. Podstawowe zalecenie mojego mechanika to bylo wymieniac olej co 10-12kk i przez ok 2 lata było super. Przy przebiegu ponad 300kk musialem juz dolewac przy ostrej jezdzie ok 0,5-1l oleju. Przez te dwa lata wymieniłem raz swiece,regeneracja rozrusznika,klocki x 2,akumulator x 2 i beczke oleju Quaker :mrgreen:
Powiem wam, że czym dłużej tutaj jestem, tym więcej czytam, dokształcam się.
Troszkę mnie już diesel V6 nudzi, cały czas gdzieś tam po głowie krąży D2.
Marzeniem moim zawsze było W12. 4.2 Quattro jest fajne, ale jest ich dużo więcej, co z kolei przekłada się na wszystko m.in. dostęp do części.
To jest tak nietuzinkowy samochód, że nieraz sobie "ostrzę zęby".
Mam obawy co do części zamiennych, serwisu, elektroniki, jednak czy kupowanie samochodu klasy premium kierujemy się rozsądkiem? - raczej nie. :-)
Jeśli ktoś posiada jeszcze więcej o tej mało znanej jednostce, częściach, podzespołach jak również i o awaryjności, z chęcią przeczytam.
Troszkę mnie już diesel V6 nudzi, cały czas gdzieś tam po głowie krąży D2.
Marzeniem moim zawsze było W12. 4.2 Quattro jest fajne, ale jest ich dużo więcej, co z kolei przekłada się na wszystko m.in. dostęp do części.
To jest tak nietuzinkowy samochód, że nieraz sobie "ostrzę zęby".
Mam obawy co do części zamiennych, serwisu, elektroniki, jednak czy kupowanie samochodu klasy premium kierujemy się rozsądkiem? - raczej nie. :-)
Jeśli ktoś posiada jeszcze więcej o tej mało znanej jednostce, częściach, podzespołach jak również i o awaryjności, z chęcią przeczytam.
Wyjątkowy samochód, dla wyjątkowych ludzi.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Już było pisane, poszperaj.
Nie ma biedy z W12 i zawsze można zagazować.
Dziś też przy lunchu tak sobie kalkulowałem i najbardziej racjonalne jest porównanie. W12 z S8 (D3) osiągi i wyposażenie za cenę zakupu. Plus od kogo zazwyczaj się dany motor kupuje.
Przemyśl na spokojnie i powinieneś dojść do podobnych wniosków.
8-)
Nie ma biedy z W12 i zawsze można zagazować.
Dziś też przy lunchu tak sobie kalkulowałem i najbardziej racjonalne jest porównanie. W12 z S8 (D3) osiągi i wyposażenie za cenę zakupu. Plus od kogo zazwyczaj się dany motor kupuje.
Przemyśl na spokojnie i powinieneś dojść do podobnych wniosków.
8-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Więc może czas spełniać te marzenia.... bo znam akurat ładną D2 W12 do kupienia...AudiA8 pisze:Troszkę mnie już diesel V6 nudzi, cały czas gdzieś tam po głowie krąży D2.
Marzeniem moim zawsze było W12...
jeżeli się nie mylę to warta zainteresowania i w przystępnej cenie 8-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS,FOSS pisze:Więc może czas spełniać te marzenia.... bo znam akurat ładną D2 W12 do kupienia...AudiA8 pisze:Troszkę mnie już diesel V6 nudzi, cały czas gdzieś tam po głowie krąży D2.
Marzeniem moim zawsze było W12...
jeżeli się nie mylę to warta zainteresowania i w przystępnej cenie 8-)
Nie masz czasem na myśli tej?
http://allegro.pl/audi-a8-w12-420km-qua ... 66743.html
Ta mi wpadła w oko i wygląda interesująco, cena wydaje się adekwatna do stanu.
Wyjątkowy samochód, dla wyjątkowych ludzi.