części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 W12] Opinie na temat silnika

dziq111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 15 maja 2009, 06:44
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 03 sie 2013, 18:54

Ja sie już wyleczyłem już z w12 :) jestem typem co gaz działa na zasadzie 0-1 spalanie mnie demotywowalo tankowalem 2x w tygodniu po 400zl i ciagle mało mu było wpadłem na genialny pomysł sprzedać silnik :) trwało to 3 dni i pojechał do innej d2 w ktorej sie zatarł ( poznałem przyczyne zacierania:) ) i wsadziłem tdi 1.9 130km (idealny strzał) mało awaryjny mocy mu wogole nie brakuje a zawsze ma duze mozliwosci rozwojowe. spalanie max 8,5 l przy 22" i masie 2380kg prowadzi sie dobrze oczywiscie quattro zachowalem ale skrzynia manualna 6b z 2.5tdi narazie przejechalem 6 tys km i bez awaryjnie poza tym ze wypadl mi waz z intercoolera :) było co przerabiac wiem o tym ale jest ok wiec najlepiej kupic wypasione w12 jak ja zrobic swapa na cos przydatnego i spokoj swiety nie trzeba gazowac zajmowac sobie bagaznika.
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html

Gość

Post autor: Gość » 03 sie 2013, 19:32

dziq111, Jak qwa można usiłowac porównywać W12 do 4cylindrowego klekota??!! :shock:

Jak bym chciał 1,9 to bym sobie A3 może A4 kupił ale W12 to kwintesencja luxusu i jak sie dba tak się ma i jesteś jednym z niewielu co narzekają. Sprofanowałeś A8 to trudno twoja sprawa ale nie wypisuj takich bzdur że klekot R4 jest lepszy :D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 sie 2013, 21:21

dziq111 pisze:Ja sie już wyleczyłem już z w12 :)
... wpadłem na genialny pomysł sprzedać silnik :) trwało to 3 dni i pojechał do innej d2 w ktorej sie zatarł ( poznałem przyczyne zacierania:) ) i wsadziłem tdi 1.9 130km (idealny strzał) mało awaryjny mocy mu wogole nie brakuje a zawsze ma duze mozliwosci rozwojowe.
Ja pierdziu, nie wierzę.... przesiąść się z 6.0W12 na 1.9TDI... i to wsadzić do tej samej budy w której jeździło się tym W12 :shock:
"Wolnoć Tomku w swoim domku" ale ja bym tego nie zrobił... w moich oczach piękna i wyjątkowa 6.0W12 straciła duszę i jakąkolwiek wartość rynkową... no chyba, że jako dawca części :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 04 sie 2013, 12:34

Strasznie ostatnio musi grzać słońce w Bieruniu.

Chyba nie uwierzyliście w swap z W12 na 1,9 TDI?

Pochwal się fotkami i nie zapomnij pokazać tych 22" w D2.

8-)

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 04 sie 2013, 12:45

bunga bunga, grzeje fest... ja nie musialem wierzyc... ja widzialem, i slyszalem Dzikowe w12 w dieslu... wiec to szczera prawda :roll:

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 04 sie 2013, 12:49

No ja jednak jak nie zobaczę to nie uwierzę.

8-)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 19 lis 2013, 20:47

Panowie czy ktoś potwierdzi twierdzenie, że silniki W12 montowane w D2 padają/ zacierają się "dzięki" pompie oleju? Niby temu wszystkiemu jest winna ta pompa, olej nie jest tu niby głównym winowajcą. Czy ten problem dotyczy tylko D2, czy zostało to poprawione w nowszym modelu D3 z rocznika 2004-2005? Patrząc po ETCE to zmieniły się oznaczenia i wizualnie jest parę drobnych zmian. Na ramach forum można zapomnieć o "TZ" ;-) Czy w D3 jest lepsze smarowanie ze względu na suchą miskę oleju?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

jdz1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 230
Rejestracja: 16 gru 2010, 17:16
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jdz1 » 20 lis 2013, 07:52

Obecnie chyba nawet na allegro jest tez jakiś klon A8D2 1.9TDI 131KM w manaulu wystawionay za 15tys PLN z 97roku. Tak więc tendencja jest chyba rozwojowa w tym kierunku.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 20 lis 2013, 16:19

jdz1 pisze:Obecnie chyba nawet na allegro jest tez jakiś klon A8D2 1.9TDI 131KM w manaulu wystawionay za 15tys PLN z 97roku. Tak więc tendencja jest chyba rozwojowa w tym kierunku.
hehehe ciekawe czy to czasem nie magika z forum .
Może już się znudziło mu to bo za słabe i planuje kupić coś innego .
Tylko po co robić taki syf w a8 ????

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 20 lis 2013, 18:04

Panowie bądźmy poważni.. To jest temat o W12 i silniku 6.0 a nie jakiś pierdziawkach 1.9, 1.1, 1.4 TDI. Dla mnie A8 z silnikiem pokroju 1.9tedeji to złom. Chcesz koniecznie komfort i 1.9tdi, to szukaj A6 a nie kaleczyć auto stworzone do przyjemności i wielkich silników.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 20 lis 2013, 19:36

krzychu22.p1i, W silnikach W12 montowanych w D3 nie stosowano suchej miski olejowej , choć podobno w pierwszych wersjach tego motoru (chyba w D2 )takowa była montowana.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 20 lis 2013, 20:37

tak podają SSP w D2 sucha w D3 mokra
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Rabol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 18 gru 2013, 23:32
Lokalizacja: TG

Post autor: Rabol » 03 lip 2014, 00:25

Witam wszystkich
Zastanawiam się nad zakupem Audi A8 D3 w12. Czy możecie mi napisać na co w tym silniku zwrócić uwagę podczas zakupu?


Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 03 lip 2014, 14:43

Rabol, A8 D3 w wersji W12 to wybitnie luksusowa i bardzo szybka limuzyna , sam silnik W12 (450km 580nm) jest równie mocny co 5,2 w S8 i mniej problemowy / awaryjny . Zawieszenie często w wersji sport oraz bardzo bogate wyposażenie ponad standardowe często "Audi exclusive " rozpieszcza luksusem.
Zastanów się przed zakupem czy chcesz jeździć na benzynie i koszty nie grają roli czy może wersja z LPG . Ja szczerze nie polecam LPG no chyba ze z bardzo wysokiej półki .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl