
Na marginesie dodam że audi RS8 istnieje ale jest to R8 w wersji usportowionej czyli S :mrgreen:
![]() |
![]() |
Apophis pisze:Wszystko to te finanse ale czy tak naprawdę bardzo duzym obciążeniem była by mozliwośc zamówienia do modelu S pakietu R?? To juz nie nowy model ale podrasowane na zyczenie klienta S8. To byłby kompromis miedzy potęznymi nakładami na tworzenie nowego modelu a faktycznym wypuszczeniem na rynek czegos co w zasadzie było by tym S8 w wersji R. No ale cóz nie ma widac chetnych nawet na to. Za to nieliczni entuzjasci w mniej lub bardziej zaawansowany sposob dłubią własne R i cieszą sie indywidualizmem![]()
Na marginesie dodam że audi RS8 istnieje ale jest to R8 w wersji usportowionej czyli S :mrgreen:
kto wie ? moja wiedza na temat audi skonczyla sie dwa lata temu...jojo-jar pisze:uważam że prędzej czy pózniej Audi wypuści model RS8 w ograniczonej ilości (jak jest przeważnie z serią RS)
zgadza sie.minus4 pisze:.... nie widzi zapotrzebowania etc. z kalkulacji wynika im ze jest to nieoplacalne poki co etc. Dezycja o robieniu Rs8 pociaga za soba napewno spore koszta jesli nie ma klienta docelowego to sie tego nie robi, bo para idzie w gwizdek.
zgadza sie.minus4 pisze:....
Problem jest w tym ze na RS3, RS4, RS6 znajda sie chetni bo cena nie jest jeszcze z segmentu klasy super premium a osiagi juz tak. o tyle takie RS8 cenowo wchodizlo by juz w klase superpremium i pojawia sie prosty problem prestizu. Ludzie kupujacy samochody za 600+k to troche inny klient jednak niz ktos kto dzis kupuje RS6,
and808 pisze: - nie bylo odpowiedniego silnika w odpowiednim czasie
ciekawe .... ;> bo ja znam dwoch prezesow ktorzy kupili wlasnie rs6,and808 pisze: to zupelenie inni ludzie. zeuplnie inne oczekiwania, zueplnie inne wymagania, zuplenie, inny status spoleczny.
z calym szacunkiem do RS4 i rs6 itp, zaden powazny wysoko postawiony prezes (nazwijmy go tutaj tak w tej w dyskusji) nie bedzie kupowal RS4 lub RS6. on musi miec limuzyne. limuzyne przez duze "L"
tak jest. tylko tytulem komentarza:minus4 pisze:.polska jest tu slabym odniesieniem bo w pl klasa superpremium to jakas mega nisza,
kiedys w latach dziwiecdziesatych "wylatalem" zlota karte lot voyager - dzieki temu przyslugiwala limuzyna na dojazdy z lotniska do centrum miasta. juz wtedy zrozumialem, ze prestiz to nie s300, tylko cos znacznie wiekszego. jesli bylo kto majac zgroamdzone wystarczajaco duzo mil na koncie otrzymuje limuzyne na dojazdy do miasta ... to na pewno nie jest to prestizowa limuzyna.minus4 pisze: A8 i s500 to samochod taksowkarzy tutaj dokladnie tak jest, sluzy do przewozenia pasazera/prezesa/etc
na pewno.minus4 pisze: ...zakladam ze audi wie co robi i ma szersze spojrzenie na rynek niz ja z monakijskich ulic, na ktortch klasa super premium jest codziennoscia jak golf w polsce
FOSS pisze:... część klientów z takim portfelem poszło by pewnie szybciej w kierunku np. Bentley'a Continental (Flying Spur albo GT) dostępnego m.in. z silnikiem 6.0W12 TwinTurbo który prestiżem zajmuje jednak wyższą pozycję niż Audi A8/S8 ...
and808 pisze:najwczesniej RS8 moglby zadebiutowac gdzies w polowie 2008 czyli 1 rok przed wycofaniem D3 z produkcji.
...
na co ty odpisalesNowak_zg pisze: akurat wiekszosc RSow debiutuje tuz przed zakonczeniem produkcji danej generacji.
RS4 b5 debiut rok przed debiutem budy b6
RS3 debiut rok przed debiutem budy nojnowszej a3
RS4 b7 tak samo ...
rs6 c5 tez...
wiec to akurat nie jest zaden arguement.
zgadzam sie z tym co napisales na temat wprowadzania nowego modelu, znikomej sprzedazy aut "super drogich" etc...and808 pisze:kolego,
jesli bedziesz rozroznial docelowa grupe klinetow A8 od klientow A4, A6 wtedy zabieral glos.
na razie nie odrozniasz RS6, M i AMG od S6
flying spur speed ma 610KM i 4.8sFOSS pisze: Bentley'a Continental (Flying Spur albo GT) dostępnego m.in. z silnikiem 6.0W12 TwinTurbo który prestiżem zajmuje jednak wyższą pozycję niż Audi A8/S8 czy nawet domniemane RS8 a osiągami potrafi zawstydzić nie jedno usportowione auto (najmocniejsza wersja GT to zdaje się coś koło 630KM i 800Nm co daje przyspieszenie do 100km/h poniżej 4sek i prędkość maksymalną coś koło 330km/h i są to osiągi zarezerwowane dla aut sportowych) ;-)
oceniasz czlowieka po jego wieku ? brawo. glebokie i widac jak dojrzale. niektorzy mimo swojego "sędziwego" wieku nadal niestety oceniaja ksiazke po okladce. Wybacz ale nie bede rozpisywac sie na temat samego siebie tak jak ty wyzej.and808 pisze: Ty bazujesz na swoich doswiadczeniach empircznych, czyli w tym przypadku szerokich kontaktach (zapewne z racji swojego wieku) z prezesami, ktorzy jezdza rs6 lub np. toyotami avensis.
gierobiala,gierobiala pisze:Jak dzieci... A może jeszcze pokłóćcie się dlaczego nie ma RS8+,chociaż może nie, bo jak dojdzie do wirtualnych rękoczynów to dopiero będzie armagiedon... :mrgreen: