Może jest różnica pomiędzy wysokością bieżnika w letnich kapciach pomiędzy osiami i temu świruje .kiler-21 pisze:dzisiaj wymieniłem koła na zimowe 245/45/17 z lata 255/45/19 i szarpanie w tej chwili jest praktycznie niewyczuwalne niewiem czy to zwykły zbieg okoliczności czy to ma jakiś związek
[D2 97 4.2PB/LPG ] Szarpie jakby wypadał zapłon
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
kiler-21 pisanie na forum rozpocznij od działu powitań
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Pozdrawiam, FOSS
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Koła sprawdzałeś na wulkanizacji że proste?
Skrzynia na 4 i 5 biegu blokuje na stałe dyfer. Skoro koła masz proste to posprawdzaj jeszcze wał napędowy, podporę i poduszki dyfra, bo może one przenoszą te drgania.
Skrzynia na 4 i 5 biegu blokuje na stałe dyfer. Skoro koła masz proste to posprawdzaj jeszcze wał napędowy, podporę i poduszki dyfra, bo może one przenoszą te drgania.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2013, 22:42 przez Simone331, łącznie zmieniany 1 raz.
Elo Wszystkim.
Nie będę tworzył nowego skoro odkopałem ten.
U siebie mam podobny problem.
Skrzynia zmienia biegi dobrze. Z P na R, D i na odwrót bez szarpania. Z gazem na pół gwizdka czy w podłogę zmienia ok. Pojawia się czasami problem z 4 i 5 biegiem i zauważyłem że czasami 3. Nie zawsze ale w większości. Jadąc spokojnie na D wrzuci 4 obroty spadną do deczko ponad 1000 i delikatnie poszarpuje to samo jest z 5. Dzieje się to zazwyczaj od zakresu 1000 z haczykiem do około 1700, 2000 podczas delikatnego dodawania gazu. Po wyżej jest ok. Gdy jadę równo jest ok.
teraz mam pytanie. Czy może to być spowodowane zerwaną poduchą pod skrzynią ?
Oliwy jest ok, luzów w zawieszeniu nie ma, oponki są wyważone i bieżnikowi równe.
Nie mam jak zerknąć pod auto bo kanał mam zablokowany.
Do tego jeszcze dodam że jak zblokuje skrzynie na TIPie +/- np zostawie na 3 biegu dodając i ujmując gazu czuć tak jak by luzy w układzie napędowym.
Spotkał się ktoś z podobnym zjawiskiem.
Nie będę tworzył nowego skoro odkopałem ten.
U siebie mam podobny problem.
Skrzynia zmienia biegi dobrze. Z P na R, D i na odwrót bez szarpania. Z gazem na pół gwizdka czy w podłogę zmienia ok. Pojawia się czasami problem z 4 i 5 biegiem i zauważyłem że czasami 3. Nie zawsze ale w większości. Jadąc spokojnie na D wrzuci 4 obroty spadną do deczko ponad 1000 i delikatnie poszarpuje to samo jest z 5. Dzieje się to zazwyczaj od zakresu 1000 z haczykiem do około 1700, 2000 podczas delikatnego dodawania gazu. Po wyżej jest ok. Gdy jadę równo jest ok.
teraz mam pytanie. Czy może to być spowodowane zerwaną poduchą pod skrzynią ?
Oliwy jest ok, luzów w zawieszeniu nie ma, oponki są wyważone i bieżnikowi równe.
Nie mam jak zerknąć pod auto bo kanał mam zablokowany.
Do tego jeszcze dodam że jak zblokuje skrzynie na TIPie +/- np zostawie na 3 biegu dodając i ujmując gazu czuć tak jak by luzy w układzie napędowym.
Spotkał się ktoś z podobnym zjawiskiem.
ernesto, prawdopodobnie sprzęgło do roboty.
Usterkę tą można zdiagnozować VAG'iem... prawdopodobnie na niskich obrotach skrzynia rozpina czasem bieg.
Usterkę tą można zdiagnozować VAG'iem... prawdopodobnie na niskich obrotach skrzynia rozpina czasem bieg.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-