części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] Szarpie jakby wypadał zapłon

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 30 paź 2012, 20:10

kiler-21 pisze:dzisiaj wymieniłem koła na zimowe 245/45/17 z lata 255/45/19 i szarpanie w tej chwili jest praktycznie niewyczuwalne niewiem czy to zwykły zbieg okoliczności czy to ma jakiś związek
Może jest różnica pomiędzy wysokością bieżnika w letnich kapciach pomiędzy osiami i temu świruje .

kiler-21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 24 paź 2012, 21:20
Lokalizacja: lublin

Post autor: kiler-21 » 08 lis 2012, 12:27

opony identyczne tak samo zużyte na niższych kołach (zima) praktycznie problem znikł mało wyczuwalne czy to skrzynia ???

ezez
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 30 paź 2012, 16:56
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: ezez » 09 lis 2012, 10:54

a może po prostu któreś koło letnie krzywe i przy 100 czy 120 akurat jak ci wrzuci 4/5 bieg to zaczyna byc wyczuwalne bicie???

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 lis 2012, 21:31

kiler-21 pisanie na forum rozpocznij od działu powitań

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

kiler-21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 24 paź 2012, 21:20
Lokalizacja: lublin

Post autor: kiler-21 » 15 lis 2012, 13:12

koła proste i czwórkę jak wrzucę przy 60km/h to też poszarpuje. nie szarpie non stop tylko jakby od czasu do czasu wypadł zaplon

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 lis 2012, 17:37

szukaj coś w napędzie poduszki silnika coś takiego

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 18 lis 2012, 23:08

Koła sprawdzałeś na wulkanizacji że proste?

Skrzynia na 4 i 5 biegu blokuje na stałe dyfer. Skoro koła masz proste to posprawdzaj jeszcze wał napędowy, podporę i poduszki dyfra, bo może one przenoszą te drgania.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2013, 22:42 przez Simone331, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 06 paź 2013, 23:49

Elo Wszystkim.
Nie będę tworzył nowego skoro odkopałem ten.
U siebie mam podobny problem.
Skrzynia zmienia biegi dobrze. Z P na R, D i na odwrót bez szarpania. Z gazem na pół gwizdka czy w podłogę zmienia ok. Pojawia się czasami problem z 4 i 5 biegiem i zauważyłem że czasami 3. Nie zawsze ale w większości. Jadąc spokojnie na D wrzuci 4 obroty spadną do deczko ponad 1000 i delikatnie poszarpuje to samo jest z 5. Dzieje się to zazwyczaj od zakresu 1000 z haczykiem do około 1700, 2000 podczas delikatnego dodawania gazu. Po wyżej jest ok. Gdy jadę równo jest ok.
teraz mam pytanie. Czy może to być spowodowane zerwaną poduchą pod skrzynią ?
Oliwy jest ok, luzów w zawieszeniu nie ma, oponki są wyważone i bieżnikowi równe.
Nie mam jak zerknąć pod auto bo kanał mam zablokowany.
Do tego jeszcze dodam że jak zblokuje skrzynie na TIPie +/- np zostawie na 3 biegu dodając i ujmując gazu czuć tak jak by luzy w układzie napędowym.
Spotkał się ktoś z podobnym zjawiskiem.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 paź 2013, 00:35

ernesto, prawdopodobnie sprzęgło do roboty.

Usterkę tą można zdiagnozować VAG'iem... prawdopodobnie na niskich obrotach skrzynia rozpina czasem bieg.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ernesto

Post autor: ernesto » 07 paź 2013, 00:44

:/ ehhh a zdradzisz rąbkę tajemnicy jak to zdiagnozować na VAGu

krystek78
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 209
Rejestracja: 21 mar 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krystek78 » 07 paź 2013, 08:40

sprzeglo sie konczy.jedz po prostej drodze.predkosc okolo 80zmien na reczna zmiane(tak by na 5 biegu mial jak najnizsze obroty)dodaj delikatnie gazu jak beda drgania to konwekter sie konczy.drugi test(tak bylo u mnie)jadac 140 po zdjeciu nogi z gazu obroty schodzily w dol takimi skokami(falowaly)

ernesto

Post autor: ernesto » 09 paź 2013, 06:06

Wiadomości z wczoraj. Podczas wieczornych eskapad postanowiłem pojeździć troszkę na petrolu. Niunia nie szarpnęła ani razu. Palec na centrale ba zapodać podtlenek-gazotu i zaczęło się od nowa. Wniosek na 99% gaz do przeglądu. Jeszcze dziś sprawdzę jadąc do kołchozu.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 paź 2013, 06:50

wtryski leją :-D
jakie masz >

ernesto

Post autor: ernesto » 09 paź 2013, 17:00

Pepi z tego co jestem w stanie wywnioskować to jest na nich nazwa REGI i są czarne.
Po powrocie z obozu potwierdzam że problem widnieje po stronie gazu. Na benzynie wszystko ok.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 paź 2013, 18:14

wd 40 twoim przyjacielem :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl